fapfapquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:00 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag 8 paar de deur uit gedaan
Andersom. Hoe dichter bij de 0, hoe dichter het bij barefoot komt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:16 schreef HAL9000S het volgende:
Je kan er op de id site ook een free 3.0 zool onder plakken, komt nog dichter bij barefoot lopen. (neem aan dat je daarom de free wil)
Nee. Patent versies waren gelimiteerder en niet in Europa gereleased. De shops die Avengers kregen ontvingen evenveel blauwe als paarse.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:20 schreef vault_tec het volgende:
Purple avengers zijn niet zo zeldzaam toch? Die blauwe zijn toch moeilijk te krijgen?
hij vind ze lelijk, ik ook trouwensquote:
O dat kan. De meeste schoenen die hier gepost worden vind ik ook niks, omdat alle kleuren van de gay-regenboog er in zijn verwerkt. Hou ook niet echt van skater style.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij vind ze lelijk, ik ook trouwens
Zag op de Nike ID site dat bij dat een van de specifieke features 'closer to barefoot' walking is. Plus de zool is wat dunner/flexibeler tov de 2 waardoor natuurlijke voetbewegingen makkelijker mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 07:13 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Andersom. Hoe dichter bij de 0, hoe dichter het bij barefoot komt.
[..]
Ach komop... dat argument is nergens meer op gebaseerd, de tijd dat mensen met alle kleuren van de regenboog rondliepen is alweer een tijdje geleden. De trend van de afgelopen 2 jaar ofzo is juist clean en rustig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
O dat kan. De meeste schoenen die hier gepost worden vind ik ook niks, omdat alle kleuren van de gay-regenboog er in zijn verwerkt.
quote:It was introduced in 2004 after Nike representatives observed some of the track athletes supplied by them were training barefoot[4]. The numbering system indicates the cushioning of the shoe and follows a scale ranging from 1 (barefoot) to 12 (normal running shoe), i.e. Free 3.0 being the least and Free 7.0 being the most cushioned model so far
Weet jij uberhaupt wel wat sneakers zijn?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
O dat kan. De meeste schoenen die hier gepost worden vind ik ook niks, omdat alle kleuren van de gay-regenboog er in zijn verwerkt. Hou ook niet echt van skater style.
Verder nog een paar dsquared2 hier liggen. Lopen heerlijk
[ afbeelding ]
Echt vet. Zou dit een beetje geschikt zijn voor bmx'en? Niet dat je er echt speciale schoenen voor nodig hebt maar iets wat een beetje stevig is is wel handig.quote:
Zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:34 schreef Moffol het volgende:
[..]
Met wat heb je dat effect erop gegooid? Gave pic!
Zijn gemaakt voor het skaten en zijn wel stevig maar ik zou er niet op bmx´nquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:35 schreef Moffol het volgende:
[..]
Echt vet. Zou dit een beetje geschikt zijn voor bmx'en? Niet dat je er echt speciale schoenen voor nodig hebt maar iets wat een beetje stevig is is wel handig.
maat? SKU is 317321-063. Probeer eens op femalesneakerfiend. En af en toe eBay in de gaten houden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:56 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik kom ook weer es storen...
Voor mn bday zou ik een paar mooie Jordan kicks krijgen van paps, had alles al gefixed, Flight Club NY had ze nog in mn maat, maaaaarrr paps zou het zelf wel regelen hij kent tenslotte het hoofd van de footlocker in de US (zucht).
En nu is het hem niet gelukt en FCNY heeft ze nie meer in mijn maat
Kheb half i-net al afgespeurd dus hoop hier nu op de gouden tip...
Het gaat om Air Jordan Spiz'ike Miami Vice neutral grey/vivid pink/cool grey/turbo green, release feb/mar 2010.
[ afbeelding ]
Please help
Die zal altijd op m'n lijst blijvenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:55 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
maat? SKU is 317321-063. Probeer eens op femalesneakerfiend. En af en toe eBay in de gaten houden.
Hoe is je Koreaans?![]()
hoi.
[ link | afbeelding ]
WDYWT - Nike SB Stefan Janoski by SHOOTO
Ik niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:13 schreef iRemco het volgende:
Wel grappig om te zien dat mensen hier en op LB hun Wivah's posten
Aangezien het een kindermodel is in dit geval 5,5Y, 6Y en 6,5Y (ik doe niet moeilijk over een maatje meerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:55 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
maat? SKU is 317321-063. Probeer eens op femalesneakerfiend. En af en toe eBay in de gaten houden.
Hoe is je Koreaans?![]()
hoi.
[ link | afbeelding ]
WDYWT - Nike SB Stefan Janoski by SHOOTO
Die Asics zijn erg nice indeed. Ik heb ze maar langs me heen laten gaan. Nu even rustiger aan doen.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:04 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
Ondanks dat de een zegt dat ze IRL tegenvallen en de ander ze IRL juist kan waarderen wilde ik ze toch zelf ff beoordelen. Was bang dat ze overal uitverkocht waren maar gelukkig had woei nog wat liggen. Thanx voor de hookup alvast Letates![]()
[ afbeelding ]
(de linker) Grail time...
That's what she said. En DD mocht jij van gedachte veranderen kan je een pm sturen, ik ga ze morgen voor HAL halen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die Asics zijn erg nice indeed. Ik heb ze maar langs me heen laten gaan. Nu even rustiger aan doen.
Een paar Busenitz gaan nu voor.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:51 schreef vault_tec het volgende:
[..]
That's what she said. En DD mocht jij van gedachte veranderen kan je een pm sturen, ik ga ze morgen voor HAL halen.
Tried.... didn't suck seedquote:Op maandag 23 mei 2011 17:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb ze maar langs me heen laten gaan.
ligt eraan wat de koper wil, meestal zet ik $40 op. Geef ook altijd een een tracking nummer mee.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:38 schreef Nozuka het volgende:
Ik heb voor het eerst wat verkocht op Ebay, aan iemand uit Indonesië. Wat geven jullie aan als waarde van het pakket? Gewoon de prijs waarvoor het verkocht is, of een lagere waarde in verband met belasting voor de koper (en minder geld terug van TNT als het pakket kwijt zou raken)?
Zal best met zo'n zool.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:46 schreef StateOfMind het volgende:
Voor het eerst sinds een jaar of 10 () heb ik maar weer eens een paar Nikes voor de zomer aangeschaft:
[ afbeelding ]
Loopt heerlijk
yep.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:37 schreef BaasBarend het volgende:
Die springveerKun je dan hoger springen?
Free >> Lunar! Wat moet je voor die bruins hebben btw?quote:
Hoezo niet mee bmxen? (Nike SB)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zijn gemaakt voor het skaten en zijn wel stevig maar ik zou er niet op bmx´n
Je had Free's (30/35e) &Moire's) moeten kopen in '07/08, lagen voor cheap in Rosada en Roermond. (kon mij herinneren dat ik een foto van had genomen..)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:11 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Free >> Lunar! Wat moet je voor die bruins hebben btw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je je Fluffs alweer verkocht?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je had Free's (30/35e) &Moire's) moeten kopen in '07/08, lagen voor cheap in Rosada en Roermond. (kon mij herinneren dat ik een foto van had genomen..)
Uit het archief van 2008:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]Wil die grijze TZ moire's nog een keer op de kop tikken... verder ben ik zeer tevree met m'n free run + 2 at the moment, wil zeker nog een uit het city pack scoren.. Fluffs heb ik weg gedaan omdat ze wat te klein waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je je Fluffs alweer verkocht?
lol @ stussy
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Ik ben zelf niet zo fan van Nike Shox, omdat ze er vaak erg sportief uitzien( daarvoor zijn ze dan ook bedoeld), maar deze vind ik er best nice uitzienquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:46 schreef StateOfMind het volgende:
Voor het eerst sinds een jaar of 10 () heb ik maar weer eens een paar Nikes voor de zomer aangeschaft:
[ afbeelding ]
Loopt heerlijk
Die skateschoenen (of hoe die ook heten) vind ik sowieso niks, Nike Air gaat vroeg of laat lek (vroeger talloze schoenen van gehad) dus dat was ook geen optie. Dus ik kwam al gauw bij de Shox uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo fan van Nike Shox, omdat ze er vaak erg sportief uitzien( daarvoor zijn ze dan ook bedoeld), maar deze vind ik er best nice uitzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |