quote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef HAL9000S het volgende:
Fuck yes. Ik kan nu met een gerust hart retiren.fapfapfapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das dan weer klote, maar ik ben het met je eens dat ze supercomfy zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:34 schreef HAL9000S het volgende:
M'n free run + 2 iD's zijn binnen, zwaaar tevreden over de kwaliteit, de comfyness en de looks.
[ afbeelding ]
NIgga please er niet op gezetMawfakkas.
Zoooooi mooiquote:
Ik kan een beter doel verzinnen.. Hardlopenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:47 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga deze free's wsl meer onder shorts rocken maar vind het model niet tegenvallen onder denim.
[ afbeelding ]
Dat is wel heel nice. Die is nog platter bij de tenen. Voordeel van deze is omdat er een Nike + sensor in kan en dat heb ik in m'n lunars ook. Wel zo handig om de boel bij te houden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:16 schreef HAL9000S het volgende:
Je kan er op de id site ook een free 3.0 zool onder plakken, komt nog dichter bij barefoot lopen. (neem aan dat je daarom de free wilt)
fapfapquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:00 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag 8 paar de deur uit gedaan
Andersom. Hoe dichter bij de 0, hoe dichter het bij barefoot komt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:16 schreef HAL9000S het volgende:
Je kan er op de id site ook een free 3.0 zool onder plakken, komt nog dichter bij barefoot lopen. (neem aan dat je daarom de free wil)
Nee. Patent versies waren gelimiteerder en niet in Europa gereleased. De shops die Avengers kregen ontvingen evenveel blauwe als paarse.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:20 schreef vault_tec het volgende:
Purple avengers zijn niet zo zeldzaam toch? Die blauwe zijn toch moeilijk te krijgen?
hij vind ze lelijk, ik ook trouwensquote:
O dat kan. De meeste schoenen die hier gepost worden vind ik ook niks, omdat alle kleuren van de gay-regenboog er in zijn verwerkt. Hou ook niet echt van skater style.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij vind ze lelijk, ik ook trouwens
Zag op de Nike ID site dat bij dat een van de specifieke features 'closer to barefoot' walking is. Plus de zool is wat dunner/flexibeler tov de 2 waardoor natuurlijke voetbewegingen makkelijker mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 07:13 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Andersom. Hoe dichter bij de 0, hoe dichter het bij barefoot komt.
[..]
Ach komop... dat argument is nergens meer op gebaseerd, de tijd dat mensen met alle kleuren van de regenboog rondliepen is alweer een tijdje geleden. De trend van de afgelopen 2 jaar ofzo is juist clean en rustig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
O dat kan. De meeste schoenen die hier gepost worden vind ik ook niks, omdat alle kleuren van de gay-regenboog er in zijn verwerkt.
quote:It was introduced in 2004 after Nike representatives observed some of the track athletes supplied by them were training barefoot[4]. The numbering system indicates the cushioning of the shoe and follows a scale ranging from 1 (barefoot) to 12 (normal running shoe), i.e. Free 3.0 being the least and Free 7.0 being the most cushioned model so far
Weet jij uberhaupt wel wat sneakers zijn?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
O dat kan. De meeste schoenen die hier gepost worden vind ik ook niks, omdat alle kleuren van de gay-regenboog er in zijn verwerkt. Hou ook niet echt van skater style.
Verder nog een paar dsquared2 hier liggen. Lopen heerlijk
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |