Donkerblauwe Vans?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:26 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Nog steeds op zoek naar overal bij matchende zomerschoenen.
fragment all courtsquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:26 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Nog steeds op zoek naar overal bij matchende zomerschoenen.
Ik heb gister donkerblauwe vans era's binnengekregen, bevallen goed moet ik zeggen!quote:
sowieso lelijkquote:
Mooie prijs in die staat!quote:
Inderdaad, hoop dat ze in het echt ook een beetje meevallen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:01 schreef Golden_Pauper het volgende:
ze waren nieuw nieuw. dit is na een week raggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef HAL9000S het volgende:
Fuck yes. Ik kan nu met een gerust hart retiren.fapfapfapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das dan weer klote, maar ik ben het met je eens dat ze supercomfy zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:34 schreef HAL9000S het volgende:
M'n free run + 2 iD's zijn binnen, zwaaar tevreden over de kwaliteit, de comfyness en de looks.
[ afbeelding ]
NIgga please er niet op gezetMawfakkas.
Zoooooi mooiquote:
Ik kan een beter doel verzinnen.. Hardlopenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:47 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga deze free's wsl meer onder shorts rocken maar vind het model niet tegenvallen onder denim.
[ afbeelding ]
Dat is wel heel nice. Die is nog platter bij de tenen. Voordeel van deze is omdat er een Nike + sensor in kan en dat heb ik in m'n lunars ook. Wel zo handig om de boel bij te houden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:16 schreef HAL9000S het volgende:
Je kan er op de id site ook een free 3.0 zool onder plakken, komt nog dichter bij barefoot lopen. (neem aan dat je daarom de free wilt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |