en de laatste post van Sneakers enzo #54quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:58 schreef vejay het volgende:
Hmm, postbode kwam net langs als een gek dat pakje uit z'n poten gerukt, opengemaakt en al. En ze kwamen gewoon in een foktop doos. De onder- en zijkanten waren Nike, de deksel was een stuk karton eraan bevestigd met tape. Air Stabs, twijfel aan de nieuwheid, leer langs de veters zag er belopen uit. Twijfel ook een beetje aan de echtheid (slechte afwerking), maar ben dan ook geen fakespotter. De outsole heeft ook meer een porselein witte kleur ipv WIT wit, jeweet. Ik denk wel dat ze echt zijn, maar zien eruit alsof ze eerst 3 jaar bij een equavalent van de Schoenenreus hebben liggen rotten. Ben niet helemaal tevreden maar van de andere kant waren ze ook wel redelijk cheap dus... Foto's volgen voor een legitcheck door jullie experts.
De foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet ik nog foto's maken van een bepaald deel van de schoen ofzo, of hebben jullie hier genoeg aan.
Tevens een TVPquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:45 schreef TM-R het volgende:
ze zijn wel mooi.
Binnekort toch maar een paar Stabs aanschaffen
^^btw, shop is legitquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
betrouwbaar of niet? http://shop.mrshoeshotta.(...)p/superskategonz.htm
Vind ze wel vet hoor!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:25 schreef vejay het volgende:
Bedankt voor de confirmation Shoooto, ben er inmiddels al mee naar de Aldi geweest en ze lopen wel lekker.
Deze inmiddels ook gewonnen op eBay, komen voor 61 euro mijn kant op:
[ afbeelding ]
Vind ze wel mooi in tegenstelling tot de meesten en mochten ze in real life tegenvallen verpats ik ze wel.
Sneakershop.nl heeft ze in bijna alle maten dacht ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is een maat of 3 te groot voor mij
Ik haal ze wel via ebay.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:37 schreef vejay het volgende:
[..]
Sneakershop.nl heeft ze in bijna alle maten dacht ik.
Zien er in het echt zelfde uit als op die fotoquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:25 schreef vejay het volgende:
Bedankt voor de confirmation Shoooto, ben er inmiddels al mee naar de Aldi geweest en ze lopen wel lekker.
Deze inmiddels ook gewonnen op eBay, komen voor 61 euro mijn kant op:
[ afbeelding ]
Vind ze wel mooi in tegenstelling tot de meesten en mochten ze in real life tegenvallen verpats ik ze wel.
Alles in die winkel is nep.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:25 schreef Calvinn het volgende:
Sinds kort is er in Zoetermeer een nieuwe winkel geopend genaamd: "Kix"
Ze verkopen merken zoals; Bathing Ape, Ice Cream, Billionaire Boys Club, Nike en Adidas.
Nu heb ik op een aantal sites gezien dat deze winkel neppe spullen verkoopt (en dan gaat het natuurlijk over de eerste drie merken want nike en adidas geloof ik wel).
Weten jullie er misschien iets meer van toevallig?
Eeeeeeeeeeeeeeen nu zijn ze alweer weg. Getrade voor Skate Mental Dunk Mids + verzendkosten.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:06 schreef thaWarhead het volgende:
Deze net gehaald voor 75 euro:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:16 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeen nu zijn ze alweer weg. Getrade voor Skate Mental Dunk Mids + verzendkosten.
retail + shippingquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:04 schreef sjimz het volgende:
nice JD pickup SHOOTO
Wat heb je er voor neer moeten leggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |