lekker, lekker.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:29 schreef thaWarhead het volgende:
Ik heb W)Taps Chukka's en Bamboo Trainers gehaald:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mn tweede paartje Bamboo's, ga ze proberen te ruilen voor een andere Trainer SB of ik ga mn eerste paar gewoon skaten.
Met Nike ID kan je gewoon de colorways zelf bepalen. Als je echt doelt op figuurtjes en custom schilderen etc, geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zijn er ook winkels die je nikies kunnen customizen?
'k Zie niksquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:26 schreef most_wanted het volgende:
[afbeelding]
Deze zijn liev. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:57 schreef TM-R het volgende:
Waarvoor is dat TVP?
New dus,
Anyway wie weet een shop in NL of europa(geen zin in invoerrechten) waar je deze kan halen?
[ afbeelding ]
http://www.opperbest.nlquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:57 schreef TM-R het volgende:
Waarvoor is dat TVP?
New dus,
Anyway wie weet een shop in NL(geen zin in invoerrechten) waar je deze kan halen?
[ afbeelding ]
Bapes.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:02 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ah, die site veranderd expres iedere keer de link.
Even ergens anders geupload:
[ afbeelding ]
I got me some bathin apesquote:
Ze hebben me maat nietquote:
Het zijn gewoon AF1's die drie maal zo duur zijn. Maaaaarja, ik heb het persoonlijk niet op AF1's, dus ben sowieso een beetje biased.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:09 schreef TM-R het volgende:
[..]
I got me some bathin apes.
Bapes zijn best mooi, maar helaas bijna nooit orgineel
Nette prijs.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:12 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
vandaag binnen gekregen voor in totaal 150 dollar
Ik vind ze wel leuk. Wat boeit het nu of ze niet oh zo origineel zijn zegquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:02 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ah, die site veranderd expres iedere keer de link.
Even ergens anders geupload:
[afbeelding]
als je een tvp plaatst komt het topic in je My Active topics.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:57 schreef TM-R het volgende:
Waarvoor is dat TVP?
New dus,
Anyway wie weet een shop in NL(geen zin in invoerrechten) waar je deze kan halen?
[afbeelding]
SoD's zijn nogal hard gehyped, je hebt mazzel als je nog een paartje voor retail kan vinden.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:12 schreef TM-R het volgende:
[..]
Ze hebben me maat niet![]()
heb US 9, NL 42,5
Zeker een nette prijs.quote:
Waar als ik nieuwschierig mag zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zeker een nette prijs.
Heb nu ook gelijk Air Max 1 besteld voor 70 dollar van dezelfde seller.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |