lekker, lekker.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:29 schreef thaWarhead het volgende:
Ik heb W)Taps Chukka's en Bamboo Trainers gehaald:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mn tweede paartje Bamboo's, ga ze proberen te ruilen voor een andere Trainer SB of ik ga mn eerste paar gewoon skaten.
Met Nike ID kan je gewoon de colorways zelf bepalen. Als je echt doelt op figuurtjes en custom schilderen etc, geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zijn er ook winkels die je nikies kunnen customizen?
'k Zie niksquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:26 schreef most_wanted het volgende:
[afbeelding]
Deze zijn liev. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:57 schreef TM-R het volgende:
Waarvoor is dat TVP?
New dus,
Anyway wie weet een shop in NL of europa(geen zin in invoerrechten) waar je deze kan halen?
[ afbeelding ]
http://www.opperbest.nlquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:57 schreef TM-R het volgende:
Waarvoor is dat TVP?
New dus,
Anyway wie weet een shop in NL(geen zin in invoerrechten) waar je deze kan halen?
[ afbeelding ]
Bapes.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:02 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ah, die site veranderd expres iedere keer de link.
Even ergens anders geupload:
[ afbeelding ]
I got me some bathin apesquote:
Ze hebben me maat nietquote:
Het zijn gewoon AF1's die drie maal zo duur zijn. Maaaaarja, ik heb het persoonlijk niet op AF1's, dus ben sowieso een beetje biased.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:09 schreef TM-R het volgende:
[..]
I got me some bathin apes.
Bapes zijn best mooi, maar helaas bijna nooit orgineel
Nette prijs.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:12 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
vandaag binnen gekregen voor in totaal 150 dollar
Ik vind ze wel leuk. Wat boeit het nu of ze niet oh zo origineel zijn zegquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:02 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ah, die site veranderd expres iedere keer de link.
Even ergens anders geupload:
[afbeelding]
als je een tvp plaatst komt het topic in je My Active topics.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:57 schreef TM-R het volgende:
Waarvoor is dat TVP?
New dus,
Anyway wie weet een shop in NL(geen zin in invoerrechten) waar je deze kan halen?
[afbeelding]
SoD's zijn nogal hard gehyped, je hebt mazzel als je nog een paartje voor retail kan vinden.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:12 schreef TM-R het volgende:
[..]
Ze hebben me maat niet![]()
heb US 9, NL 42,5
Zeker een nette prijs.quote:
Waar als ik nieuwschierig mag zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zeker een nette prijs.
Heb nu ook gelijk Air Max 1 besteld voor 70 dollar van dezelfde seller.
[ afbeelding ]
ebay!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:21 schreef TM-R het volgende:
[..]
Waar als ik nieuwschierig mag zijn.
zeer mooie prijzen
Ik ga daar binnekort ook maar ff rondkijken voor mooie sneakertjesquote:
Daar zijn er ook maar 1000 van gemaakt ofzo.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds bijna onvindbaar, en zeker in mijn maat
Ik geef het binnenkort op en haal wel nepperds
Dat weet ik. Maar nou enquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:41 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Daar zijn er ook maar 1000 van gemaakt ofzo.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:19 schreef sjeppert het volgende:
gooi ik er nog een tvp'tje ertegenaan
al bekend wanneer de nieuwe air structures worden gedropt
http://www.sneakers.nl/v3/index.php ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Wij krijgen trouwens een nieuwe winkel hier. Stond bovenaan groot SNEAKER of SNEAKERS. Ik had er nooit van gehoord maar ze waren al ramen lampen en ik zag gekleurde Nikes en Adidas ed dus binnenkort maar eens even kijken
Verrekquote:
jheb die bovenste ook besteld bij pickyourshoes liggen alweer ruim 6 dagen bij de douane....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:12 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
vandaag binnen gekregen voor in totaal 150 dollar
Hoeveel heb je betaald bij pickyourshoes?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:26 schreef poffu het volgende:
[..]
jheb die bovenste ook besteld bij pickyourshoes liggen alweer ruim 6 dagen bij de douane....
wat heb je voor die airstabs betaald en waar heb je die gekocht
weet iemand btw een goede seller op ebay die nike air 90/max/structures verkoopt?
ik zie er zoooo veeeel maar vertrouw niks daar...
¤60,-quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:41 schreef TM-R het volgende:
http://link.marktplaats.nl/157089576
Real of fake?
Ze lijken namelijk erg op
http://www.pickyourshoes.com/new3/nike_max90_blk_wht_roy_red.htm
Daarom die prijs voor exclusives geloofde ik al niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
¤60,-alleen al aan dat bedrag zou een belletje moeten rinkelen
![]()
Foto's zijn genomen in een store![]()
Fake.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:41 schreef TM-R het volgende:
Real of fake?
Beide sellers zien er legit uit, lijkt me dus gewoon een ander model.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:06 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik heb een vraag over de Nike Cortez en wel over de volgende 2 ebay links:
http://cgi.ebay.com/Nike-(...).l1247QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com/NIKE-(...)sidZp1713.m153.l1262
Bij de eerste link is het leer op de neus zichtbaar anders dan aan de zijkant en ook anders bij de neus van de tweede link. Is het dan toch een andere model of is 1 van de 2 nep? Is dit model ook in nederland te koop? Opzich is 40 dollar goedkoop, maar je betaalt ook evenveel verzend kosten.
ik was 80 euro kwijt voor verzenden die die airmax lights die jij ook hebt... komen vast nog kosten bij als ik ze hier in NL krijg.... kut douanequote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:16 schreef TM-R het volgende:
[..]
Hoeveel heb je betaald bij pickyourshoes?
Ik was 129.99 kwijt.
85 schoenen 35 verzenden
kwam hier 50 euro invoerrechten bij!
We hebben d'r hier niet een, maar ik ben bij die in Delft en Amsterdam geweest.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
VerrekIk had al gegoogled maar kon niets vinden.
Is t wat?
Ja ik weet.. Ziet eruit alsof ze teveel leer hebben gebruikt op die plek, maar zo in real life valt het minder op dan op de foto gelukkig, ben alleszins blij met m'n eerste paartjequote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:16 schreef SHOOOTO het volgende:
toebox ziet er raar uit, kwaliteit zal niet top zijn, maar toch een nette pickup vejay
zonder 35 dollar verzendkosten zekerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 07:31 schreef sjimz het volgende:
Die air max lights had ik voor 80 dollar omgerekend ongeveer 50 euro.
Geen douane kosten of iets dergelijks.
fake?:p of 2ehands...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
45 dollar ebay prijs + 35 dollar verzendkosten = 80 dollar
ik heb 2 weken en 3 dagen gewacht:(quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef poffu het volgende:
[..]
fake?:p of 2ehands...
waar heb je 'm gekocht heb je de shop van die seller?
btw w8 nu al 1 week op mn sneakers.. liggen bij de douane..
?!??
nieuw en niet fake.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef poffu het volgende:
[..]
fake?:p of 2ehands...
waar heb je 'm gekocht heb je de shop van die seller?
btw w8 nu al 1 week op mn sneakers.. liggen bij de douane..
?!??
Haha, ben niet zo van de bandshirts, helemaal als ik de band zelf nauwelijks kenquote:
Ja is dat verboden dan? Ik draag ze omdat ik ze mooi vind, niks mis mee lijkt me. Er staat nergens Guns n Roses of whatever, maakt mij niet uit waar die nikemakers hun inspiratie vandaan halen hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:44 schreef sjimz het volgende:
Ken je Guns 'n roses nauwelijks?
Je draagt namelijk sneakers die geinspireerd zijn door dat album
Zolang de sneakers fresh zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:44 schreef sjimz het volgende:
Ken je Guns 'n roses nauwelijks?
Je draagt namelijk sneakers die geinspireerd zijn door dat album
Hoe denk je dat dat model heet?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:52 schreef vejay het volgende:
[..]
Ja is dat verboden dan? Ik draag ze omdat ik ze mooi vind, niks mis mee lijkt me. Er staat nergens Guns n Roses of whatever, maakt mij niet uit waar die nikemakers hun inspiratie vandaan halen hoor.
Appetite For Destruction.quote:
Het is over het algemeen wel zo dat mensen die de muziek luisteren kleding kopen die erbij pas.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:11 schreef vejay het volgende:
[..]
Appetite For Destruction.
Zou iedereen op straat dat weten? Zou iedereen op straat weten of ik al dan niet naar Guns 'n Roses luistert? En mochten ze het weten, zou mij het wat boeien? Nee, niet echt. Zolang ik de schoenen toch mooi vind is het toch best als ik ze draag? Of moet ik van jou nu Guns 'n Roses gaan luisteren ofzo?
Ik heb ook nergens gezegd dat je fan van de band moet zijn wil je ze kopen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:17 schreef TM-R het volgende:
[..]
Het is over het algemeen wel zo dat mensen die de muziek luisteren kleding kopen die erbij pas.
Maar ik ben meer het Hip-Hop type en ik wil ze echt hebben.
Zien er gewoon geweldig uit!
Ken wel een paar nummers van ze hoor, maarja. Whatever ik vind het dope schoenen is het enige wat mij boeit, mooi dat ze gisteren Sticks & Rico hebben overleeft trouwensquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat je fan van de band moet zijn wil je ze kopen.
Ik was alleen verbaasd dat hij de band niet echt kende terwijl het toch een begrip in de muziekindustrie is.
Zei ik ook niet,quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat je fan van de band moet zijn wil je ze kopen.
Ik was alleen verbaasd dat hij de band niet echt kende terwijl het toch een begrip in de muziekindustrie is.
Jij blijft kopen ehquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:12 schreef vejay het volgende:
[ afbeelding ]
Deze volgende week ook voor mij, lekker standaard (en goedkoop).
Lekker hoor, tong stuffen, sb laces erin en gaan met die banaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:12 schreef vejay het volgende:
[ afbeelding ]
Deze volgende week ook voor mij, lekker standaard (en goedkoop).
reacties over sneakershop is niet echt positief, maar er zijn ook mensen die hun kicks hebben ontvangen. Persoonlijk heb ik daar nog nooit iets besteld.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:10 schreef SunBoom het volgende:
Sneakershop.nl is wel te vertrouwen dus?
Leveren ze snel, of moet je echt 2 weken wachten?
Het is de eerste keer dat ik er bestel eigenlijk. Wel direct een bevestiging gekregen en daar stond in dat de schoenen in 2-5 werkdagen bij mij aangeboden zouden worden door de man of vrouw in oranje... Ik neem aan dat ze te vertrouwen zijn, ze krijgen faam in de OPquote:Op zondag 23 maart 2008 11:10 schreef SunBoom het volgende:
@Shootoo: Dus het is eerder uitzondering dan regelmaat dat mensen hun kicks ontvangen?quote:Op zondag 23 maart 2008 11:27 schreef vejay het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat ik er bestel eigenlijk. Wel direct een bevestiging gekregen en daar stond in dat de schoenen in 2-5 werkdagen bij mij aangeboden zouden worden door de man of vrouw in oranje... Ik neem aan dat ze te vertrouwen zijn, ze krijgen faam in de OP.
Reverse Jamsquote:
1 keer iet sbesteld en ze zeiden 2-5 dagen levertijd. had ze binnen 3 dagen toenquote:Op zondag 23 maart 2008 11:10 schreef SunBoom het volgende:
Wil ik ook wel weten, zoek nog mooie air max ones.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:58 schreef poffu het volgende:
weet iemand een BETROUWBARE en goede powerseller op ebay voor wat air maxjes?
dat suede aan zijkant zal ook wel gaan vervormen(bobbelen?)quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:16 schreef SHOOOTO het volgende:
toebox ziet er raar uit, kwaliteit zal niet top zijn, maar toch een nette pickup vejay
Geen idee of het gaat gebeuren, maar het ziet er perfect uit voor de rest. Sowieso valt het op die foto's meer op dan in het echt, heb de tong wat opgetrokken nu.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:59 schreef wes55 het volgende:
[..]
dat suede aan zijkant zal ook wel gaan vervormen(bobbelen?)
Die schoenen op de foto zijn hartstikke fake....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:41 schreef TM-R het volgende:
Real of fake?
Ja, gewoon legit.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:31 schreef poffu het volgende:
is deze een beetje legit ik denk eht zelf wel ...
http://cgi.ebay.com/Nike-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Valt wel mee, laatste 4 zendingen al geen douane kosten.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:41 schreef TM-R het volgende:
USA eh, dan zit je weer met invoerrechten
Heb van de 6 ebay schoenen die ik heb gehaald nog geen enkele keer invoerrechten hoeven te betalen.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:41 schreef TM-R het volgende:
USA eh, dan zit je weer met invoerrechten
het ligt ook waar je besteld, PYS is gewoon gegarandeerd betalen..op ebay kan je nog vragen of ze als gift en $40 versturen.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:13 schreef TM-R het volgende:
Waarom heb ik die mazzel nou niet:(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |