quote:Op maandag 10 maart 2008 23:28 schreef calabi_yau het volgende:
De "OG" Pro Bs zijn toch hoofdzakelijk te onderscheiden door de wat minder gevulde tong?
yes, Ross Pro Bs =quote:Op maandag 10 maart 2008 23:25 schreef thaWarhead het volgende:
Serieus Shooto, Ross' over Smurfs?
Die zijn vet ja... extreem minimalistisch... staat volgens mij ook geen nike logo achterop.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:
tvp
@shooto o ja die van jou waren tandje later. Doe mij die witte maar, die komen enigzins in de buurt van een van de meest dikke SB's ooit; de tokyo sb
je kan ook je Sandelwoods in bleekmiddel dompenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:
tvp
@shooto o ja die van jou waren tandje later. Doe mij die witte maar, die komen enigzins in de buurt van een van de meest dikke SB's ooit; de tokyo sb
dat haalt het dus bij lange na niet bij de ekte og's. Geen gumsole bijvquote:Op maandag 10 maart 2008 23:40 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
je kan ook je Sandelwoods in bleekmiddel dompen
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:40 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Die zijn vet ja... extreem minimalistisch... staat volgens mij ook geen nike logo achterop.
Weet iemand al iets concreets over deze (ultiem gehypte) mids btw?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:24 schreef Chrishop het volgende:
tvp.
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:40 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Die zijn vet ja... extreem minimalistisch... staat volgens mij ook geen nike logo achterop.
[ afbeelding ]
Zijn voor fall 2008, rond oktober ergens. Althans dat vertelde Tom van Shifty me.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:40 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zijn ook wel nice idd, maar duurt nog wel een tijdje.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:08 schreef calabi_yau het volgende:
Zijn ze al uit dan? Waar?
Liever wacht ik op deze zwarte lows:
[ afbeelding ]
Maar ik ga ze ook wel halen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |