Ik ben gister in Roermond geweest, maar heb die niet gezien.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:47 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand een idee of ik die Kermit Adicolors nog ergens in een winkel in NL zou kunnen vinden? Misschien in de Outlet store? En is 'ie überhaupt wel in maat ± 39 gemaakt?
Edit: er zat toch een Adidas Outlet in Roosendaal of heb ik 't nou mis? Kan 'm op de site van Rosada niet vinden.
Ja, pickyourshoes is te vertrouwen.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:22 schreef poffu het volgende:
vrijdag schoenen besteld bij pickyourshoes.com betaald en almet paypal heb toen direct mailtje gestuurd naar ze hoe het zit met verzenden etc. tot op heden niks terug.... die shop is wel tevertrouwen he? want ik krijg alleen een mail van paypal dat het geld is verzonden maar geen mailtje van pickyourshoes zelf...
greetz
ja, is gewoon legit. Gewoon even afwachten.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:22 schreef poffu het volgende:
vrijdag schoenen besteld bij pickyourshoes.com betaald en almet paypal heb toen direct mailtje gestuurd naar ze hoe het zit met verzenden etc. tot op heden niks terug.... die shop is wel tevertrouwen he? want ik krijg alleen een mail van paypal dat het geld is verzonden maar geen mailtje van pickyourshoes zelf...
greetz
Allebei met een Rquote:Op zondag 9 maart 2008 17:05 schreef Subzero_X het volgende:
er is geen adidas outlet in roosendaal, wel in roermond
Lelystadquote:Op zondag 9 maart 2008 19:45 schreef Stansfield het volgende:
[..]
In lelystad zit ook een adidasoutlet in bataviastad. Belletje is misschien handig.
ja klopt maar zit er aan te denken om gewone nike veters te kopenquote:Op zondag 9 maart 2008 21:48 schreef Fliepke het volgende:
Dat zijn die dikke witte?
Edit- reactie op stofzuiger dus he
Ik heb dus nog witte nike sb veters liggen, voor de verzendkosten mag je ze hebbenquote:Op zondag 9 maart 2008 22:45 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
ja klopt maar zit er aan te denken om gewone nike veters te kopen
ik pm je wel evenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:31 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb dus nog witte nike sb veters liggen, voor de verzendkosten mag je ze hebben
Slecht hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 05:05 schreef thaWarhead het volgende:
Ja, komen nog. Preciese maand weet ik zo 123 niet uit mn hoofd op dit tijdstip van de ochtend.
dat vind ik wel duur voor schoenen 'voor erbij', want ik heb niet bepaald nieuwe schoenen nodigquote:Op maandag 10 maart 2008 11:57 schreef thaWarhead het volgende:
Wat is duur... Retail is rond de 90/100 euro.
Lijkt me stug dat ze daar fakes van maken.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:43 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Fake? of echt?
http://cgi.ebay.com/NEW-N(...)tem#ebayphotohosting
Goeie feedback, tagged pics, en een schoen die het niet echt waard is om te faken,quote:Op maandag 10 maart 2008 16:43 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Fake? of echt?
http://cgi.ebay.com/NEW-N(...)tem#ebayphotohosting
materiaal, vorm, kleur, sites als issforums.com hebben veel fake guides, je kan er ook altijd een topic openen als je een paar wil kopen en het niet vertrouwt.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:11 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Gr?
Hoe herken je eigenlijk fakes, die guides die op ebay staan zijn redelijk onduidelijk.
Ah relaxed... ik hoorde tijdje terug wat geruchten dat ze mischien gecancelled waren. Ik ga ze ook zeker halen, dope colourways. Weet je toevallig ook iets van de Aqua Black mids?quote:Op maandag 10 maart 2008 05:05 schreef thaWarhead het volgende:
Ja, komen nog. Preciese maand weet ik zo 123 niet uit mn hoofd op dit tijdstip van de ochtend.
50 euro bij kickz.com, zo zeldzaam zijn ze niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:03 schreef st0fzuiger het volgende:
Ik vind dit nog wel de aller mooiste dunkies, volgens mij alleen zeer zeldzaam
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft Shooto een paartje Pro's. Al weet ik niet of dat een uit die lijn isquote:Op maandag 10 maart 2008 20:20 schreef calabi_yau het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die Pro B's uit 99 in hun bezit hebben? Ik ben nog altijd op zoek naar Graptape's/lightnings in fatsoenlijke staat, helaas vrij moeilijk te vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
't liefst deze natuurlijk, maar die zijn onbetaalbaar
[ afbeelding ]
Zoo Yorks zijn minimaal 1000 volgens mij... normale lightnings zijn wel voor 400 te krijgen dacht ik zo, de alpha numerics versie zijn er volgens mij maar 50 of zelfs minder van gemaakt... die worden ook rond de 1000 verkocht.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:41 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
50 euro bij kickz.com, zo zeldzaam zijn ze niet.(je bedoelt vast de Denim Forbes, die zijn wel een tikkeltje duurder)
Lightings en Zoo York zijn 500+
Voor een paar lightnings ben ik bereid m'n cali's als ruilmateriaal op te offerenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Shooto een paartje Pro's. Al weet ik niet of dat een uit die lijn is
400/500 dacht ik zo. Vrij veel geld maar voor een schoen uit '99 in goede staat heb ik dat er wel voor over.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:49 schreef thaWarhead het volgende:
De Lightnings zonder het Alphanumeric logo zijn ook al zeer prijzig tegenwoordig.
nope, die van mij (Olive Pro Bs) komen uit '01 of '02: dit zijn de "OG" Pro Bs:quote:Op maandag 10 maart 2008 22:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Shooto een paartje Pro's. Al weet ik niet of dat een uit die lijn is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |