^Is dat serieus, dacht gewoon een grapjequote:
adidas is met een kleine 'a' trouwens.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:59 schreef Sinji het volgende:
Hoop dat je ongelijk zult krijgen![]()
Dat zijn Adidas ZX77's
Ik schrijf namen met een hoofdletter.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:46 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
adidas is met een kleine 'a' trouwens.
The fuck...quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:16 schreef vault_tec het volgende:
At hal9000
Ze mag niet op LB, veel gasten van LB hebben haar op msn en iedereen die dat heeft zit bos te fucken. Vooral Mickert terwijl Mickert juist de enige is die niks probeert en gewoon normaal tegen der doet en andere der naakt willen krijgen. Ik krijg pm's van mensen dat als ik zijn chick neuk of hem sla 10 euro krijg. Ik krijg andere pm's dat ik hem moet fucken met informatie over hem om hem te fucken.![]()
![]()
Jammer, zeg. Vroeger was het nog best een aardig forum.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:16 schreef vault_tec het volgende:
At hal9000
Ze mag niet op LB, veel gasten van LB hebben haar op msn en iedereen die dat heeft zit bos te fucken. Vooral Mickert terwijl Mickert juist de enige is die niks probeert en gewoon normaal tegen der doet en andere der naakt willen krijgen. Ik krijg pm's van mensen dat als ik zijn chick neuk of hem sla 10 euro krijg. Ik krijg andere pm's dat ik hem moet fucken met informatie over hem om hem te fucken.![]()
![]()
Grappige is dat het nog de "vrienden" van bos zijn ookquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:44 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Jammer, zeg. Vroeger was het nog best een aardig forum.Kleuter-galore tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |