quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:57 schreef sjimz het volgende:
Damn, de zool van mijn supreme trainers is echt mad aan het cracken.
Maar ik ga ze toch helemaal beaten dus maakt niet zoveel uit
WIVAH van vanmorgen:quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:00 schreef refused. het volgende:
^^ Pics?
Speciaal ff van schoenen verwisseld voor jou.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:49 schreef refused. het volgende:
Post dan WIVAHS idd...
Idd... maar dude, die laceflip.... bij mij komt er echt niks anders in dan witte laces!quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Speciaal ff van schoenen verwisseld voor jou.
Al valt de cracking op de foto nog meeJe ziet het zelfs niet eens
![]()
[ afbeelding ]
Smaken verschillenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:01 schreef refused. het volgende:
[..]
Idd... maar dude, die laceflip.... bij mij komt er echt niks anders in dan witte laces!
indd witte laces en geen dikke zwarte sokken onder een shortquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:01 schreef refused. het volgende:
[..]
Idd... maar dude, die laceflip.... bij mij komt er echt niks anders in dan witte laces!
Nope. Alleen last van die crackende zool.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:05 schreef refused. het volgende:
Is het leer op de neus van die trainers snel gaan deuken bij jou trouwens?
Had vandaag dan deze ook niet aan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:05 schreef sjeppert het volgende:
[..]
indd witte laces en geen dikke zwarte sokken onder een short
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
laat dan een post van jou wivah zien? Kan ik je ook beoordelen!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:08 schreef Maxxieh het volgende:
Hopelijk wel roze neon laces erin he?
Die mentalsquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |