quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:57 schreef sjimz het volgende:
Damn, de zool van mijn supreme trainers is echt mad aan het cracken.
Maar ik ga ze toch helemaal beaten dus maakt niet zoveel uit
WIVAH van vanmorgen:quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:00 schreef refused. het volgende:
^^ Pics?
Speciaal ff van schoenen verwisseld voor jou.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:49 schreef refused. het volgende:
Post dan WIVAHS idd...
Idd... maar dude, die laceflip.... bij mij komt er echt niks anders in dan witte laces!quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Speciaal ff van schoenen verwisseld voor jou.
Al valt de cracking op de foto nog meeJe ziet het zelfs niet eens
![]()
[ afbeelding ]
Smaken verschillenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:01 schreef refused. het volgende:
[..]
Idd... maar dude, die laceflip.... bij mij komt er echt niks anders in dan witte laces!
indd witte laces en geen dikke zwarte sokken onder een shortquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:01 schreef refused. het volgende:
[..]
Idd... maar dude, die laceflip.... bij mij komt er echt niks anders in dan witte laces!
Nope. Alleen last van die crackende zool.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:05 schreef refused. het volgende:
Is het leer op de neus van die trainers snel gaan deuken bij jou trouwens?
Had vandaag dan deze ook niet aan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:05 schreef sjeppert het volgende:
[..]
indd witte laces en geen dikke zwarte sokken onder een short
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
laat dan een post van jou wivah zien? Kan ik je ook beoordelen!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:08 schreef Maxxieh het volgende:
Hopelijk wel roze neon laces erin he?
Die mentalsquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]:D
Ik vind die supreme trainers normaal hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Beter iets normaals dan hardstikke fout.
Eens,quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind die supreme trainers normaal hoor.
Die 16 in een dozijn tjappie schoenen van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
Als jij dat ''normaal'' mooi vind moet je het vooral dragen en er trots op zijn ofzo. Maar als jij ze draagt omdat ze als ''normaal'' worden beschouwd kun je beter bananen pellen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Beter iets normaals dan hardstikke fout.
Topic is niets voor niets opgeschoond hequote:Op woensdag 11 juni 2008 22:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind die supreme trainers normaal hoor.
Die 16 in een dozijn tjappie schoenen van jou
Kan ik me met dat model van jou niet voorstellen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
Topic is niets voor niets opgeschoond he.
En wat is er mis met 16 in een dozijn tjappie schoenen? Zolang het totaal plaatje maar mooi is![]()
Echt foeilelijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:19 schreef Henk-B het volgende:
Ik heb deze gehaald, sorry
[ afbeelding ]
Zou eBay ff checken, laatst nog een paar tegengekomen voor $70 grijs.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:30 schreef unioz het volgende:
Iemand een idee waar ik nog witte vans bulletproofs in sz12 kan krijgen?
Met wiite sneakers kan niet veel misgaan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan ik me met dat model van jou niet voorstellen.
Hoezo? je kan gewoon een jeans aantrekken, en een wit, zwart of rode shirt aantrekken hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Met wiite sneakers kan niet veel misgaan.
Wel bij je wit,zwarte en fel rode. Dat combineert super moeilijk.
Daarom koop je ook minimaal één paar sneakers in elke kleur, d'oh. Ben je nieuw 2 de scene ofzo LOL?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Met die witte sneakers van jou kan niets goed gaanquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Mja noem eens een goede cw?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:35 schreef vejay het volgende:
Rood, zwart en wit is nog eens makkelijk te combineren ook. Noem minstens een goed voorbeeld.
@Maxxieh: Zeker stabs scoren (mits je de goede cw kiest), ik denk toch wel dat het mijn favoriete model is. Vind ze echt top (L) enzo.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met die witte sneakers van jou kan niets goed gaan
Aandacht naar je sneakers trekkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:34 schreef Maxxieh het volgende:
Wat dacht je van een spijkerbroek en een wit of zwart tshirt zonder teveel poespas erop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |