Ik denk dat ik vrijdag trouwens even bij 24/7 ga checken...quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:17 schreef refused. het volgende:
Nog steeds geduldig aan het wachten op voorlopig laatste pickup.
Vind dat model niet zo tofquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:22 schreef refused. het volgende:
o.a. SB Blazer Mexico
Hmmm... ja, voor die prijs wordt het een ander verhaal idd. Mochten ze er vrijdag nog in 9,5 staan dan laat ik het je wel even wetenquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:26 schreef refused. het volgende:
Voor die prijs wil een wel een Blazer toevoegen aan m'n collectie... en ik weet dat er een 9,5 ligt. Kun jij 'm niet meenemen voor me?
Is dat ook leuk voor vrouwen(maten)?quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:20 schreef thaWarhead het volgende:
Ik kan mensen trouwens de Frisco / 24/7 sale die dit weekend in Nijmegen plaatsvind warm aanbevelen.Schoenen gaan de deur uit voor 35 euro.
Ik had het er met Ric over, maar die wist het ook allemaal niet meer precies. Er zijn iig 3 auto's stampvol met spul van Frisco naar 24/7 gegaan, en dan heb je nog wat er in 24/7 ligt. Ben al te lang niet in een van de twee shops geweest om een gokje te wagen van wat er uiteindelijk gaat liggen. Zullen we anders samen gaan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Weet iemand wat er nou nog meer in de sale ligt daar? Alleen mexico blazers vind ik wel cool, maar daarvoor ga ik niet naar nijmegen..
Vaak wel, wat er nu precies is weet ik dus niet, maar bij vorige sales lag er altijd wel wat voor de kleinere voetjes.quote:Op woensdag 4 juni 2008 04:15 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Is dat ook leuk voor vrouwen(maten)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |