Want ik wil het graag wetenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Vandaag vertelde een collega mij over een sneakershop in Utrecht waar ze dus alleen maar deadstocks verkopen. Hij had daar een 17 jaar oud paar SB's vandaan, weet niet precies welke maar ze waren oh zo mooi
Hij zei de naam van de winkel wel, maar ben het vergeten![]()
Iemand een idee?
Nike sb bestaat volgens mij geeneens 17 jaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
En ik zei:
[..]
Want ik wil het graag weten
Toch knap omdat nike SB er pas sinds 2002 is.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Vandaag vertelde een collega mij over een sneakershop in Utrecht waar ze dus alleen maar deadstocks verkopen. Hij had daar een 17 jaar oud paar SB's vandaan, weet niet precies welke maar ze waren oh zo mooi
Hij zei de naam van de winkel wel, maar ben het vergeten![]()
Iemand een idee?
Hihi, wat een liegbeestquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch knap omdat nike SB er pas sinds 2002 is.
Dikke fail.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
17 jaar oud paar SB's
Weet jij waar die al verkrijgbaar is?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:59 schreef refused. het volgende:
Of je haalt ultrahippe ATC2, nieuwe CW.... genoeg keus.
Vandals lopen wel lekker, ik heb zelf deze:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:23 schreef Maxxieh het volgende:
Maar lopen die vandals lekker? Vind het wel een cool model namelijk.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:34 schreef TM-R het volgende:
oplichting.nl
Lock & Load zit daar toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
![]()
Anyway, heb 'm net gebeld en hem met de feiten om de oren geslagen
Winkel zit overigens op de oudegracht zei 'ie, maar ik zal er maar over ophouden om m'n kleine beetje geloofwaardigheid te behouden
Weet ik veel, ik ben er nooit geweestquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:34 schreef Stansfield het volgende:
Dat is toch niet de oude gracht?
Ben G heeft ze ook, ook voor 110.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:45 schreef TM-R het volgende:
fuckin roadrunner mensen,
kicks are HOTT!!!
donderdag mn mondrians halen.
Hoop dat ze maat 9 hebben bij toms!
die zit onder patta toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |