Een woord of zin heeft een betekenis, en schoen opzich zegt niks. Maarja als jij graag wil weten op wat voor wc de ontwerper van je schoen poept, moet jij dat weten. Maar ik vind het onterecht dat je iemand wijst op het niet kennen van 'de achtergrond' van haar schoen.quote:Wat de tattoo met deze schoenen te maken heeft is dat je wat uitdraagt. Of je het nu altijd op je lichaam hebt zitten of niet, op het moment dat je er de deur mee uitstapt draag je wat uit. En of het nu een stel Chinezen over je tattoo is of UNKLE fans over je schoenen, ze komen erachter en lachen je uit.
Palestijnensjaaltjes. Gang/homo bandana's in de achterzak. The Clash. Bape. Louis Vuitton/Gucci. De Air Max BW (of tot 3 a 4 jaar geleden elke Air Max). Vans. Australian. Lonsdale. Nike Windrunners. Jersey's van Amerikaans sporten. DC Shoes. M65 jackets. Skateboarden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:44 schreef vejay het volgende:
Je slaat door kerel.
Noem eens een paar dingen die verneukt zijn omdat iemand een schoen kocht waarvan de persoon in kwestie niks van het ontstaansproces af wist?
Wel als er iets op die schoen staat. Als er een Feyenoord logo op een schoen staat draag je die als Ajacied ook niet, als is het je favoriete model in de mooiste colorway. Nu staat er een Unkle logo en artwork van een van hun albums op. Dat zegt een hoop.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:51 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Een woord of zin heeft een betekenis, en schoen opzich zegt niks. Maarja als jij graag wil weten op wat voor wc de ontwerper van je schoen poept, moet jij dat weten. Maar ik vind het onterecht dat je iemand wijst op het niet kennen van 'de achtergrond' van haar schoen.
Ja en dat is dus het probleem. Je hebt 2 soorten mensen (kut was niet als hokjes bedoelt)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:54 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Palestijnensjaaltjes. Gang/homo bandana's in de achterzak. The Clash. Bape. Louis Vuitton/Gucci. De Air Max BW (of tot 3 a 4 jaar geleden elke Air Max). Vans. Nike Windrunners. Jersey's van Amerikaans sporten. DC Shoes. M65 jackets. Skateboarden.
Ik kan nog wel ff doorgaan als je wilt?
http://www.the-boss.nl/menu.htmquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:00 schreef thaWarhead het volgende:
Bandana's lieten zien dat je bij een bepaalde gang hoorde, of dat je graag een pik in je reet wilde hebben of er een in iemands reet wilde douwen etc etc.
Kun je niks voor me meebrengen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:07 schreef seto het volgende:
Als ik uit Japan terugkom met allemaal Bape en alle kinderen lopen hier met Fape door Soulja Boy pleeg ik zelfmoord.
doet me denken aan die tienerfeestjes met datingbandjes. Groen is single, rood is bezet en blauw is gay!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:05 schreef seto het volgende:
[..]
http://www.the-boss.nl/menu.htm
Dan naar Hankycode's, voor de geinteresseerden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |