vind het onzinnig om aan het einde van en topic een tvp te plaatsenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
tvp.
Hopelijk met goedkeuring van vault_tec![]()
Jij post ook niks nuttigs, alleen maar verneukte schoenen met FUCK LOVE erop. Niemand heeft daar behoefte aan, maar hoor je ons klagen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:57 schreef vault_tec het volgende:
mensen die tvp's neer zetten maar niks nuttigs posten![]()
Nugga what?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:39 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Jij post ook niks nuttigs, alleen maar verneukte schoenen met FUCK LOVE erop. Niemand heeft daar behoefte aan, maar hoor je ons klagen?
oja TVP
Ben ik de enige die het raar vind dat iemand een tvp plaatst maar dan helemaal niks meer post? nuttig was misschien niet goed gekozen maar...quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:46 schreef stijn_ het volgende:
[..]
haha oke deze .gif is master (en nuttig). Word.
Vast niet de enige. Ikzelf post ook eigenlijk nooit, gewoon puur omdat ik niet elke week een nieuw paar sneakers hebquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:49 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het raar vind dat iemand een tvp plaatst maar dan helemaal niks meer post? nuttig was misschien niet goed gekozen maar...![]()
PS: mijn nb hebben een bananen vorm gekregen... hoe op te lossen?
Jops, dit dus (soort van tvpquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:52 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Vast niet de enige. Ikzelf post ook eigenlijk nooit, gewoon puur omdat ik niet elke week een nieuw paar sneakers hebmaar daarom vind ik dit topic nog wel interessant. Ik denk dat er zo ook wel meer mensen hier zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |