Bedoel je die Takashi 2?! Via Lacebag...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:14 schreef djnospinzone het volgende:
tufpeh. Dubz0ne, waar had je je laatste pickup vandaan? Naam et cetera? Die waren kerk
Welke?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:32 schreef thaWarhead het volgende:
2 paartjes staan nog op me te wachten. Jammer genoeg volgende week hele week werken dus geen tijd om ze op te pikken. Even geduld hebben dus.
Dope!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:03 schreef thaWarhead het volgende:
Lage Steve Olson Vans Syndicate's en die zwarte Trainer 2.
Da's een schoen van 2 jaar terug ofzo, die ga je alleen nog online vinden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:07 schreef don-diablo het volgende:
Wat zijn winkels waar je de Nike trainer 3 sertig kan halen?
Hoge Dunks vallen niet zo klein. Probeer gewoon een paartje Dunks ergens en dan weet je het zeker.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:07 schreef R-dry het volgende:
Ik wil deze Nike SB Dunk High Pro halen [ afbeelding ]
Maar ik heb normaal 43 maar ze hebben alleen maat 10US.
Mijn Nike AM90 zijn maat 9.5 US en ik heb gehoord dat Nike High SB klein valt klopt dat ?
En denken jullie dat ik ze pas ?
Nergens, oude release, allang uitverkocht. Dat wordt internet (forums/ebay/resellershops) afstruinen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:07 schreef don-diablo het volgende:
Nergens denk ik...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:07 schreef don-diablo het volgende:
Zal ik dan zeker doen. Bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:12 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Hoge Dunks vallen niet zo klein. Probeer gewoon een paartje Dunks ergens en dan weet je het zeker.
[..]
Nergens, oude release, allang uitverkocht. Dat wordt internet (forums/ebay/resellershops) afstruinen.
Ik heb het idee dat high's zelfs iets groter vallen dan de lows.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:07 schreef R-dry het volgende:
Mijn Nike AM90 zijn maat 9.5 US en ik heb gehoord dat Nike High SB klein valt klopt dat ?
[insider]quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:14 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat high's zelfs iets groter vallen dan de lows.
Oke thanks , ze zijn dus tot morgen in de aanbieding en ik moet morgen werken dat is juist het rotte ervanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:12 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Hoge Dunks vallen niet zo klein. Probeer gewoon een paartje Dunks ergens en dan weet je het zeker.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:17 schreef mrcool het volgende:
[..]
[insider]
Ik heb t idee dat jij een brazem bent!
[/insider]
neem eens een weekje vrij om je collectie op de gevoelige plaat vast te leggenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:32 schreef thaWarhead het volgende:
2 paartjes staan nog op me te wachten. Jammer genoeg volgende week hele week werken dus geen tijd om ze op te pikken. Even geduld hebben dus.
http://www.boardlords.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=87_160&products_id=2298&zenid=7b6a6eee0c07f4944c6ec79b55878c7aquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:07 schreef R-dry het volgende:
stonden er echt weken op....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:42 schreef tha_dark het volgende:
Weet er iemand nog een Europese webwinkel waar ik ATC II Hot Lava kan bestellen want bij mainsource zijn ze uitverkocht
Ik stond de afgelopen maand in het rood en daarvoor was ik nog niet in Nederland...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:52 schreef sjeppert het volgende:
[..]
stonden er echt weken op....
te lang wachten is lethal
heeft unknown in alkmaar ze niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |