What's up met die neon laces?!quote:
Is er wat mis mee dan?quote:
Heb je in het vorige topic eigenlijk een collectie pic gepost?? Ik heb dat hele topic over het hoofd gezien.quote:
Ik vind dat soort laces über O.G.- pimp-hustlah-gangstah-playah-hardcore-mutherfuckaz... dat weet je!quote:
Nee, misschien dat ik er vrijdag een ga schieten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:11 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Heb je in het vorige topic eigenlijk een collectie pic gepost?? Ik heb dat hele topic over het hoofd gezien.
Dan zou ik gaan voor era'squote:Op maandag 4 augustus 2008 20:17 schreef De Wouzeraar het volgende:
Alleen nog even nieuwe slip-ons scoren, deze vallen bijna uit elkaar.
Welke zijn dat precies?quote:
Dat zijn deze modellen:quote:
Oja, had ik net gevonden idd. Maar ben meer op zoek naar zoiets:quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:26 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dat zijn deze modellen:
[ afbeelding ]
Die groene Asics heb ik ookquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:17 schreef De Wouzeraar het volgende:
Zo, voorlopig even klaar met schoenen verzamelen. Zie hier mijn ontzettende kleine collectie: (TVP dus)
[ afbeelding ]
En dat is "quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die groene Asics heb ik ook.
Pfff die slip ons zien er nog gewoon prima uit. Je moet die van mij eens zien, met gat bij de tenen en kapotte zijkanten etcquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:17 schreef De Wouzeraar het volgende:
Zo, voorlopig even klaar met schoenen verzamelen. Zie hier mijn ontzettende kleine collectie: (TVP dus)
[ afbeelding ]
Zien er op zich nog wel aardig uit zo. Alleen het wit is niet wit meer. Ik heb ze al een keer in de wasmachine gedaan, maar nu heeft de zool aan de zijkant op een paar plaatsen losgelaten. Ik vrees dat als ik ze nog een keer was het einde verhaal is. En eigenlijk vind ik dit patroon niet zo heel spannend meer.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Pfff die slip ons zien er nog gewoon prima uit. Je moet die van mij eens zien, met gat bij de tenen en kapotte zijkanten etc
Ze moeten juist een beetje vies zijn, bij die slip ons kan dat bestquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:28 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Zien er op zich nog wel aardig uit zo. Alleen het wit is niet wit meer. Ik heb ze al een keer in de wasmachine gedaan, maar nu heeft de zool aan de zijkant op een paar plaatsen losgelaten. Ik vrees dat als ik ze nog een keer was het einde verhaal is. En eigenlijk vind ik dit patroon niet zo heel spannend meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |