What's up met die neon laces?!quote:
Is er wat mis mee dan?quote:
Heb je in het vorige topic eigenlijk een collectie pic gepost?? Ik heb dat hele topic over het hoofd gezien.quote:
Ik vind dat soort laces über O.G.- pimp-hustlah-gangstah-playah-hardcore-mutherfuckaz... dat weet je!quote:
Nee, misschien dat ik er vrijdag een ga schieten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:11 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Heb je in het vorige topic eigenlijk een collectie pic gepost?? Ik heb dat hele topic over het hoofd gezien.
Dan zou ik gaan voor era'squote:Op maandag 4 augustus 2008 20:17 schreef De Wouzeraar het volgende:
Alleen nog even nieuwe slip-ons scoren, deze vallen bijna uit elkaar.
Welke zijn dat precies?quote:
Dat zijn deze modellen:quote:
Oja, had ik net gevonden idd. Maar ben meer op zoek naar zoiets:quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:26 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dat zijn deze modellen:
[ afbeelding ]
Die groene Asics heb ik ookquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:17 schreef De Wouzeraar het volgende:
Zo, voorlopig even klaar met schoenen verzamelen. Zie hier mijn ontzettende kleine collectie: (TVP dus)
[ afbeelding ]
En dat is "quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die groene Asics heb ik ook.
Pfff die slip ons zien er nog gewoon prima uit. Je moet die van mij eens zien, met gat bij de tenen en kapotte zijkanten etcquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:17 schreef De Wouzeraar het volgende:
Zo, voorlopig even klaar met schoenen verzamelen. Zie hier mijn ontzettende kleine collectie: (TVP dus)
[ afbeelding ]
Zien er op zich nog wel aardig uit zo. Alleen het wit is niet wit meer. Ik heb ze al een keer in de wasmachine gedaan, maar nu heeft de zool aan de zijkant op een paar plaatsen losgelaten. Ik vrees dat als ik ze nog een keer was het einde verhaal is. En eigenlijk vind ik dit patroon niet zo heel spannend meer.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Pfff die slip ons zien er nog gewoon prima uit. Je moet die van mij eens zien, met gat bij de tenen en kapotte zijkanten etc
Ze moeten juist een beetje vies zijn, bij die slip ons kan dat bestquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:28 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Zien er op zich nog wel aardig uit zo. Alleen het wit is niet wit meer. Ik heb ze al een keer in de wasmachine gedaan, maar nu heeft de zool aan de zijkant op een paar plaatsen losgelaten. Ik vrees dat als ik ze nog een keer was het einde verhaal is. En eigenlijk vind ik dit patroon niet zo heel spannend meer.
Neh wil de gele kleur van de binnenkant van mn schoen, zie je ook stukje van op fotoquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:33 schreef Ian_Curtis het volgende:
Zijn deze veters niks voor jou??
[ afbeelding ]
Voor een prikkie te koop!!
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:27 schreef Teije het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes, ik verwacht al een paar weken een pakketje, echter duurt het nu zo extreem lang dat het er op lijkt dat de douane me hard aan het naaien is, of dat het pakketje gewoon zoek is geraakt.
Iemand een nummer (of een mail?) van de douane waar ik kan vragen of ze nog pakketjes op mijn naam vasthouden?
quote:
Nationale Helpdesk Douane
Telefoon: (055) 577 66 55
waar komt het pakketje vandaan? shop of particulierquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:27 schreef Teije het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes, ik verwacht al een paar weken een pakketje, echter duurt het nu zo extreem lang dat het er op lijkt dat de douane me hard aan het naaien is, of dat het pakketje gewoon zoek is geraakt.
Iemand een nummer (of een mail?) van de douane waar ik kan vragen of ze nog pakketjes op mijn naam vasthouden?
Ah, zo. Ik heb ze via internet. Verder ook nog nooit gezien trouwens.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ze nog nooit ergens anders heb gezien, heb ze in Oostenrijk gekocht nl.
Foeilelijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:53 schreef Govinda het volgende:
Klote, Ben-G heeft ze niet meer in mijn maar en kan ze niet meer bestellen![]()
Weet iemand nog een adresje waar ze de Tre Zoom AD in een 44,5 hebben liggen of kunnen bestellen?
[ afbeelding ]
hatuh is verlatuhhhhh, maarre ik vind ze ook niet mooi om eerlijk te zijn.quote:
Is en blijft het mooiste Airmax model.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:29 schreef Nolc het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gehaaldwil alleeen nog gele veterskes
Waar heb je het nu over?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
Lelijke materialen en modellen waar een archeoloog zich over op het hoofd zou krabben, maar dan in suikerspin kleur.
Het kan ook niet anders dan dat dat hip is
heb je nou over die Tre's? Ik denk dat functionaliteit boven looks staat, ze moeten immers tegen een stootje kunnen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
Lelijke materialen en modellen waar een archeoloog zich over op het hoofd zou krabben, maar dan in suikerspin kleur.
Het kan ook niet anders dan dat dat hip is
Die plaid-achtige Adidas zijn wel leuk trouwens.
De algemene keuze die ik hier doorgaans tref, en de algemene hipperigheid anno 2008. Recycle-me-hip.quote:
Nee... Ja die ook wel trouwens, maar zoals ik al zei... algemeen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
heb je nou over die Tre's? Ik denk dat functionaliteit boven looks staat, ze moeten immers tegen een stootje kunnen.
Behalve die Adidasjes dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee... Ja die ook wel trouwens, maar zoals ik al zei... algemeen.
Retro is nou eenmaal in, ook bij sneakers.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
De algemene keuze die ik hier doorgaans tref, en de algemene hipperigheid anno 2008. Recycle-me-hip.
Ieder z'n ding natuurlijk, daar niet van.
Dus?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:36 schreef Govinda het volgende:
[..]
Retro is nou eenmaal in, ook bij sneakers.
hip is nep, geldt ook voor de huidige AM1 (i.c.m. hippe veters) gekte in Nederland.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
De algemene keuze die ik hier doorgaans tref, en de algemene hipperigheid anno 2008. Recycle-me-hip.
Ieder z'n ding natuurlijk, daar niet van.
quote:Although not officially named "Tokyo", the sneaker community cannot help but remember the all white Dunk Pro Low SB "Toyko", which came in all white canvas in 2004.
Here we present you a new Dunk Mid Pro SB, which will officially release on the 11th of August and is now already on pre-sale at LTD.
Otherwise there is not much to say - it's all white. We like it, as it is a nice balance to the usually very colorful Nike SB range.
gumsole zou perfect zijn, beetje jammer dat ze Mids zijn.quote:[size=9]Source : Highsnobiety[/size]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |