Iedereen die aan deze post voldoet of denkt te gaan doen, gelieve dit topic te verlaten.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:33 schreef seto het volgende:
'fagboat' post schoen die geen sneaker is (zo'n van bommel ding of iets wat erop lijkt)
krijgt geen reacties of negatieve
fagboat komt terug door te zeggen dat iedereen hier in clownsschoenen loopt en dat hij liever wat simpels heeft
Ow ja, je hoeft niet meer per se nikes aan.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:30 schreef thaWarhead het volgende:
Nee man, serieus. Nu ik vrijheid van schoen en t-shirt keuze op mn werk heb ben ik mn collectie een stuk meer gaan waarderen. Al loopt er nu al bijna elke dag iemand langs met die Janoski's en die zijn echt erg nice. Verder hoef ik he-le-maal niks.
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:14 schreef SinjiOnO het volgende:
Whaha nee, ik heb teveel SUpra's daarvoor
Gast, iedereen is ooit begonnen met een kleine collectie.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:22 schreef SinjiOnO het volgende:
Als ik denk dat ik een waardige collectie heb met wat grails, dan maybe. Ik voel me zo klein als ik naar al die zieke collecties kijk op Lacebag, phuuhh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |