quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:10 schreef Ian_Curtis het volgende:
Vraagje, AM1 kunnen die gewoon in een kussensloop en dan in de wasmachine? Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, hoe heet?
Zit ook nog op m'n dawn of the dead trainers te wachten, kut communiceren met azita.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:32 schreef sjimz het volgende:
En morgen ook nog PP's binnen, bofferd hoor die Ian!
Ik wacht nog op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
En dan heb ik deze maand al weer genoeg binnen gehaald.
Hoeveel was je kwijt voor die NB-tjes? Echt nice brah.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:32 schreef sjimz het volgende:
En morgen ook nog PP's binnen, bofferd hoor die Ian!
Ik wacht nog op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
En dan heb ik deze maand al weer genoeg binnen gehaald.
110 euro.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:38 schreef Teije het volgende:
[..]
Hoeveel was je kwijt voor die NB-tjes? Echt nice brah.
Ja ook een 577.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:38 schreef Ian_Curtis het volgende:
Nice die oompas, sjimz... kleurweg @ die NB zijn niet helemaal mijn ding.... het leer op de neus ook niet. Is toch hetzelfde model als lfstl NB collab binnenkort? Model is wel erg nice.
Ik wil het geen steal noemen maar toch zeker wel een koopje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:41 schreef Ian_Curtis het volgende:
ERG lekkere prijs voor Oompa's, wel done
Ja, heb dan eigenlijk de dunks wel die ik wilde hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:45 schreef Ian_Curtis het volgende:
Alles minder dan retail voor oompa DS is sowieso erg nice
boks terug japan ninja bro!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:49 schreef seto het volgende:
boks naar al mijn next level brothers.
Ja al vrees ik dat er iets fouts is gegaan met de hook up.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Goedkope wovens? Waar
@sjimz
Godverdomme die NB's wil ik ook nog steeds (die andere cw tho)
Nou ze waren op 15-08 al shipped maar tot nu toe nog noppes ontvangen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:20 schreef Ian_Curtis het volgende:
Watskeburt sjimz?
Wijzen die swooshes niet teveel naar boven?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:30 schreef Teije het volgende:
ALLEMAAL FAKETVP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |