lopen ze niet fijn? welke sizequote:Op donderdag 6 november 2008 13:51 schreef sjimz het volgende:
Iemand NB 1500 Blackbeards kopen?
Ik heb inderdaad voor 44,5 gekozen, ook op grond van deze tabel: http://www.modernskate.com/modernskate/dept.asp?dept_id=701quote:Op donderdag 6 november 2008 13:26 schreef bewegende_ninja het volgende:
Zou die 44,5 proberen idd. Of ff bij een skateshop langs gaan om te passen.
Jawel, ik krijg alle kosten terug behalve de kosten van het terugsturen (Wet Koop op afstand). En ik heb bij Large besteld, die hebben dat in het verleden altijd erg netjes gedaan. De site van Rollin ben ik ook tegen gekomen, daar ga ik inderdaad kijken als dit niet bevalt (maar ik had geen zin om even voor een paar schoenen heen en weer te reizenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:06 schreef morgane het volgende:
Je moet er wel rekening mee houden dat je de verzendkosten (van het bedrijf naar jou) niet terug krijgt he. Waar heb je ze besteld btw?
[ afbeelding ]
Heb zelf deze.
In Alkmaar kun je kijken bij Rollin (http://www.rollin.nl)
Waar heb je die gevonden voor 150 dan?quote:
In de fake store waar hij een fake plaatje van had gepost.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:38 schreef koston het volgende:
[..]
Waar heb je die gevonden voor 150 dan?
Dat kan wel zo staan, maar mijn wetbundel zegt dit:quote:Op donderdag 6 november 2008 14:11 schreef morgane het volgende:
Hier staat trouwens dat je wel de verzendkosten betaalt als je m terugstuurt:
Bij retournering is koper de door verkoper gemaakte verzendkosten verschuldigd.
Alle bepalingen die iets anders zeggen zijn, afgezien van uitzonderingen in de wet die ik hier niet ga posten omdat het niet van toepassing is, nietig. Maar ja, er is natuurlijk een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen, daarom bestel ik voornamelijk bij shops die dit wel netjes in de voorwaarden hebben.quote:1. Gedurende zeven werkdagen na de ontvangst van de zaak heeft de koper het recht de koop op afstand zonder opgave van redenen te ontbinden. Indien niet is voldaan aan alle in artikel 46c lid 2 gestelde eisen, bedraagt deze termijn drie maanden. De eerste zin is van overeenkomstige toepassing vanaf de voldoening binnen de in de tweede zin bedoelde termijn aan alle in artikel 46c lid 2 gestelde eisen.
2. In geval van ontbinding overeenkomstig lid 1 kan de verkoper, behoudens ten hoogste de rechtstreekse kosten van het terugzenden van de zaak, aan de koper geen vergoeding in rekening brengen.
3. In geval van ontbinding overeenkomstig lid 1 heeft de koper recht op kosteloze teruggave van het door hem aan de verkoper betaalde. De teruggave moet zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen dertig dagen na de ontbinding plaatsvinden.
IN alkmaar zit Unknown, prima skateshop. NIks mis met die schoenen, simpele kleurwegen zijn oke.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad voor 44,5 gekozen, ook op grond van deze tabel: http://www.modernskate.com/modernskate/dept.asp?dept_id=701
Ik heb ze maar gewoon besteld, ik merk wel of ze passen. Zoniet dan geef ik ze weer gratis af bij het Kialapunt om terug te sturen volgens mij. En dan toch maar ergens een winkel zoeken (Alkmaar waarschijnlijk). Deze zijn het overigens geworden:
[ afbeelding ]
Simpel, of wellicht zelfs saai vergeleken met de fel gekleurde schoenen die ik hier tegen kom. Maar dat was ook de bedoeling. Ik draag ze ook naar mijn werk, daar wordt dit meer gewaardeerd denk ik.
Dank voor de tips.
hahahahahahahahahahahahaha *gasp* HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 6 november 2008 16:49 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
IN alkmaar zit Unknown, prima skateshop. NIks mis met die schoenen, simpele kleurwegen zijn oke.
Blije aankoop van vandaag:
[ afbeelding ]
Dat was alleen maar een voorbeeldje wat ik zocht.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
In de fake store waar hij een fake plaatje van had gepost.
joh.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:14 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Dat was alleen maar een voorbeeldje wat ik zocht.![]()
Ik heb ook nog legit schoenen gevonden via lacebag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |