lopen ze niet fijn? welke sizequote:Op donderdag 6 november 2008 13:51 schreef sjimz het volgende:
Iemand NB 1500 Blackbeards kopen?
Ik heb inderdaad voor 44,5 gekozen, ook op grond van deze tabel: http://www.modernskate.com/modernskate/dept.asp?dept_id=701quote:Op donderdag 6 november 2008 13:26 schreef bewegende_ninja het volgende:
Zou die 44,5 proberen idd. Of ff bij een skateshop langs gaan om te passen.
Jawel, ik krijg alle kosten terug behalve de kosten van het terugsturen (Wet Koop op afstand). En ik heb bij Large besteld, die hebben dat in het verleden altijd erg netjes gedaan. De site van Rollin ben ik ook tegen gekomen, daar ga ik inderdaad kijken als dit niet bevalt (maar ik had geen zin om even voor een paar schoenen heen en weer te reizenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:06 schreef morgane het volgende:
Je moet er wel rekening mee houden dat je de verzendkosten (van het bedrijf naar jou) niet terug krijgt he. Waar heb je ze besteld btw?
[ afbeelding ]
Heb zelf deze.
In Alkmaar kun je kijken bij Rollin (http://www.rollin.nl)
Waar heb je die gevonden voor 150 dan?quote:
In de fake store waar hij een fake plaatje van had gepost.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:38 schreef koston het volgende:
[..]
Waar heb je die gevonden voor 150 dan?
Dat kan wel zo staan, maar mijn wetbundel zegt dit:quote:Op donderdag 6 november 2008 14:11 schreef morgane het volgende:
Hier staat trouwens dat je wel de verzendkosten betaalt als je m terugstuurt:
Bij retournering is koper de door verkoper gemaakte verzendkosten verschuldigd.
Alle bepalingen die iets anders zeggen zijn, afgezien van uitzonderingen in de wet die ik hier niet ga posten omdat het niet van toepassing is, nietig. Maar ja, er is natuurlijk een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen, daarom bestel ik voornamelijk bij shops die dit wel netjes in de voorwaarden hebben.quote:1. Gedurende zeven werkdagen na de ontvangst van de zaak heeft de koper het recht de koop op afstand zonder opgave van redenen te ontbinden. Indien niet is voldaan aan alle in artikel 46c lid 2 gestelde eisen, bedraagt deze termijn drie maanden. De eerste zin is van overeenkomstige toepassing vanaf de voldoening binnen de in de tweede zin bedoelde termijn aan alle in artikel 46c lid 2 gestelde eisen.
2. In geval van ontbinding overeenkomstig lid 1 kan de verkoper, behoudens ten hoogste de rechtstreekse kosten van het terugzenden van de zaak, aan de koper geen vergoeding in rekening brengen.
3. In geval van ontbinding overeenkomstig lid 1 heeft de koper recht op kosteloze teruggave van het door hem aan de verkoper betaalde. De teruggave moet zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen dertig dagen na de ontbinding plaatsvinden.
IN alkmaar zit Unknown, prima skateshop. NIks mis met die schoenen, simpele kleurwegen zijn oke.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad voor 44,5 gekozen, ook op grond van deze tabel: http://www.modernskate.com/modernskate/dept.asp?dept_id=701
Ik heb ze maar gewoon besteld, ik merk wel of ze passen. Zoniet dan geef ik ze weer gratis af bij het Kialapunt om terug te sturen volgens mij. En dan toch maar ergens een winkel zoeken (Alkmaar waarschijnlijk). Deze zijn het overigens geworden:
[ afbeelding ]
Simpel, of wellicht zelfs saai vergeleken met de fel gekleurde schoenen die ik hier tegen kom. Maar dat was ook de bedoeling. Ik draag ze ook naar mijn werk, daar wordt dit meer gewaardeerd denk ik.
Dank voor de tips.
hahahahahahahahahahahahaha *gasp* HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 6 november 2008 16:49 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
IN alkmaar zit Unknown, prima skateshop. NIks mis met die schoenen, simpele kleurwegen zijn oke.
Blije aankoop van vandaag:
[ afbeelding ]
Dat was alleen maar een voorbeeldje wat ik zocht.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
In de fake store waar hij een fake plaatje van had gepost.
joh.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:14 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Dat was alleen maar een voorbeeldje wat ik zocht.![]()
Ik heb ook nog legit schoenen gevonden via lacebag.
Dat was mijn eenmalige vetoquote:Op donderdag 6 november 2008 17:08 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahaha *gasp* HAHAHAHAHAHAHAHA
Lekkere sneakerpause, yaw.
Dope broekquote:Op donderdag 6 november 2008 14:05 schreef Colin0o het volgende:
wivah'tje met verse laces
[ afbeelding ]
Kan ook nog aan een paartje maat US11 komen btw.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:38 schreef koston het volgende:
[..]
Waar heb je die gevonden voor 150 dan?
heheh jewaitquote:Op donderdag 6 november 2008 21:42 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Dope broek
En dope varsity...betere pics en waar gehaald?
Helaas, niet in mijn maat.quote:
Beide te doen vanuit Enschedequote:
Niet bij Britain/London/Shifty?quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:50 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Beide te doen vanuit EnschedeThanks, ik zal die sites van hun ook eens bekijken.
Ik heb gisteren nog wel even lopen zoeken maar kan toch niet de sneakers vinden die het zijn. Een paar lowdunks is al moeilijk te vinden in Enschede..
Gisteren allemaal bezocht maar kan de sneakers die ik wil niet vindenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:18 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Niet bij Britain/London/Shifty?
40 euroquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:31 schreef De Wouzeraar het volgende:
Gaat er toevallig iemand langs Ben-G die mij kan uphooken met een paartje Appetite for Destruction voor 40 euro? Dat zou tof zijn namelijk.
quote:
Voor mij geldt hetzelfde! Ook sz. US 10!quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:59 schreef Placenta het volgende:
[..]
40 euro? Dan mag iemand voor mij een sz 10 meenemen en geef ik er wel 50 voor
Had graag de Sertigs van je overgenomen! Helaasch te grootquote:
Nja gast zou zo kopen maar had geen geld dus ik heletijd wachten en uiteindelijk flaked ie gewoon. Als ik er nu niet voor krijg wat ik wil hou ik ze gewoon lekker =)quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:30 schreef bewegende_ninja het volgende:
Ben je die J3's nou nog niet kwijt, mextor?
Dat zijn echt bij ver de 3 paar lelijkste schoenen die ik in tijden heb gezienquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:45 schreef Cloud_SB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms heb ik toch weer even vertrouwen in Nike.
Ze kunnen het verdomme wel! ^
Spam.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:45 schreef Cloud_SB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms heb ik toch weer even vertrouwen in Nike.
Ze kunnen het verdomme wel! ^
En jij bent zo hip en nieuw en loopt voor op de mode?quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:06 schreef Cloud_SB het volgende:
Ja maar jullie hebben ook geen swagger, kunnen jullie ook niks aan doen.
Komt nog wel is....hopelijk.
Dat is ook het hele probleem in Nederland. Lekker meelopen (en achterlopen) en niks nieuws durven.
Iedereen die die Free Hybrid Boot tot nu toe heeft aangepast heeft er ook meteen 1 gekocht.
Enigste wat beter loopt is die neon 3 kleuren air max light haha
En laatst zat je me nog te mocken toen ik ze linkte. God dang hypocrite.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:47 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Aan de voet staat ie best lekker imho
[ afbeelding ]
Kan ik inkomen!quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:02 schreef Cloud_SB het volgende:
Dub, zolang bewegende_ninja mij sexy vind boeit het me allemaal niet.
sinds wanneer matcht een trainingsbroek met schoenen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
@work
[ afbeelding ]
zie die subtiele match
die vind ik dan weer te gruwelijk, paar pics aan de voet?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:42 schreef thaWarhead het volgende:
Next level footwear whut whut:
[ afbeelding ]
En die Hybrid Boot is ook besteld, lekker halen met mn net ingestelde 40% korting.
Talaches ftwquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:42 schreef thaWarhead het volgende:
Next level footwear whut whut:
[ afbeelding ]
En die Hybrid Boot is ook besteld, lekker halen met mn net ingestelde 40% korting.
Oh van Bataviastad. Wat kostten ze? wil altijd nog wel een tweede paartjequote:Op vrijdag 7 november 2008 23:57 schreef thaWarhead het volgende:
Nee, Bataviastad. Mijn winkel krijgt alleen maar kutschoenen, dus die Hybrid Boots maar van Nike.net gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |