ahaeahahaahahhahahaahaeahahaahahhahahaahaeahahaahahhahahaahaeahahaahahhahahaaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:28 schreef CookingCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze ook besteld nadat iemand anders ze hier had gepost. Echt hele mooie schoenen![]()
Krijg em vandaag binnen met TNT
Neequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:28 schreef CookingCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze ook besteld nadat iemand anders ze hier had gepost. Echt hele mooie schoenen![]()
Dat ding wat jij post is geen stijl, behalve als je in een woonwagenkamp woont.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:02 schreef CookingCookie het volgende:
[..]
jullie vinden dit beter hea
[ afbeelding ]
Ik hou meer van stijl
Nee, die jij laat zien, vind ik ook niet mooi.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:02 schreef CookingCookie het volgende:
[..]
jullie vinden dit beter hea
[ afbeelding ]
Ik hou meer van stijl
Leuke schoenen!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:28 schreef CookingCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik niet, vind 150 euro ook wel alot of money weer! Maar als ik ze zo weer aan de voet zie begin ik weer een beetje te twijfelenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:52 schreef EliseZwart het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wilden er nog gaan rijen?
Ikke. Meteen mijn Stufi er doorheen jagen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:52 schreef EliseZwart het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zien er aan de voet toch wel erg goed uit moet ik zeggen. Niet dat ik ga rijen btw.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:52 schreef EliseZwart het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |