quote:Op maandag 12 januari 2009 22:07 schreef seto het volgende:
iedereen met minder dan 20 paar sneakers mag nu niet meer poasten.
Dat kan je alleen zelf doen door gewoon de url van het vorige topic te kopiëren en plakken (wel tussen [url] en [/url] zetten natuurlijk!)quote:Op maandag 12 januari 2009 22:06 schreef Rekkof het volgende:
kan iemand het vorige deel in de OP zetten? Ik ben een noob die niet precies weet hoe het moet
Zo klinkt het beter.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:07 schreef seto het volgende:
iedereen met minder dan 20 sneakers mag nu niet meer poasten.
Dan mag ik nog net meedoen. Het was vandaag een productieve dag. Paar paarjes gekochtquote:Op maandag 12 januari 2009 22:07 schreef seto het volgende:
Dat doe ik dan morgen wel ff, heb net de comp afgesloten om op mobiel internet te gaanquote:Op maandag 12 januari 2009 22:08 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dat kan je alleen zelf doen door gewoon de url van het vorige topic te kopiëren en plakken (wel tussen [url] en [/url] zetten natuurlijk!)
pics or it didnt happen!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:14 schreef Rekkof het volgende:
[..]
Dan mag ik nog net meedoen. Het was vandaag een productieve dag. Paar paarjes gekocht
Ja ebay. Nu ook in jouw huiskamer.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:15 schreef Freshcotton het volgende:
Iemand die toevallig weet waar ze Asics Gelllyte III verkopen in de buurt van Apeldoorn ?
Morgen kan niet meer lolquote:Op maandag 12 januari 2009 22:16 schreef Rekkof het volgende:
[..]
Dat doe ik dan morgen wel ff, heb net de comp afgesloten om op mobiel internet te gaan
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:07 schreef seto het volgende:
hellooo helloooquote:Op maandag 12 januari 2009 22:06 schreef feelsgoodman het volgende:
yeahyeahyeahhh
Minder DAN.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:41 schreef bbaadd het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiii, mag ik nog wel praten aangezien ik minder als 20 heb![]()
Shoepimp gok ikquote:Op maandag 12 januari 2009 22:15 schreef Freshcotton het volgende:
Iemand die toevallig weet waar ze Asics Gelllyte III verkopen in de buurt van Apeldoorn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |