quote:Op maandag 12 januari 2009 22:07 schreef seto het volgende:
iedereen met minder dan 20 paar sneakers mag nu niet meer poasten.
Dat kan je alleen zelf doen door gewoon de url van het vorige topic te kopiëren en plakken (wel tussen [url] en [/url] zetten natuurlijk!)quote:Op maandag 12 januari 2009 22:06 schreef Rekkof het volgende:
kan iemand het vorige deel in de OP zetten? Ik ben een noob die niet precies weet hoe het moet
Zo klinkt het beter.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:07 schreef seto het volgende:
iedereen met minder dan 20 sneakers mag nu niet meer poasten.
Dan mag ik nog net meedoen. Het was vandaag een productieve dag. Paar paarjes gekochtquote:Op maandag 12 januari 2009 22:07 schreef seto het volgende:
Dat doe ik dan morgen wel ff, heb net de comp afgesloten om op mobiel internet te gaanquote:Op maandag 12 januari 2009 22:08 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dat kan je alleen zelf doen door gewoon de url van het vorige topic te kopiëren en plakken (wel tussen [url] en [/url] zetten natuurlijk!)
pics or it didnt happen!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:14 schreef Rekkof het volgende:
[..]
Dan mag ik nog net meedoen. Het was vandaag een productieve dag. Paar paarjes gekocht
Ja ebay. Nu ook in jouw huiskamer.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:15 schreef Freshcotton het volgende:
Iemand die toevallig weet waar ze Asics Gelllyte III verkopen in de buurt van Apeldoorn ?
Morgen kan niet meer lolquote:Op maandag 12 januari 2009 22:16 schreef Rekkof het volgende:
[..]
Dat doe ik dan morgen wel ff, heb net de comp afgesloten om op mobiel internet te gaan
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:07 schreef seto het volgende:
hellooo helloooquote:Op maandag 12 januari 2009 22:06 schreef feelsgoodman het volgende:
yeahyeahyeahhh
Minder DAN.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:41 schreef bbaadd het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiii, mag ik nog wel praten aangezien ik minder als 20 heb![]()
Shoepimp gok ikquote:Op maandag 12 januari 2009 22:15 schreef Freshcotton het volgende:
Iemand die toevallig weet waar ze Asics Gelllyte III verkopen in de buurt van Apeldoorn ?
Oh help, mensen vinden mijn schoenen niet mooi dus ik begin meteen over andere schoenen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:29 schreef Thymen. het volgende:
uhm..
een normale spijkerbroek,
dees zijn iig beter als die clownschoenen die hier regelmatig voorbijkomen![]()
Precies daarom omat ze niet zo zijn als die die iedereen al heeftquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:50 schreef Cloud_SB het volgende:
Geef ook even aan waarom ze zo prachtig zijn dan.
Het is een klassiek model, maar zo hard verneukt door de frutsels en colourway dat hij kanker lelijk is.
Dit is zoals het hoort:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scheer je weg danquote:Op maandag 12 januari 2009 22:07 schreef seto het volgende:
hook me up met die zwarte in 11 dangquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:58 schreef feelsgoodman het volgende:
De halve klas? Damn, next-level schooltje zeg.
Welke school zit jij dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:55 schreef Thymen. het volgende:
[..]
Precies daarom omat ze niet zo zijn als die die iedereen al heeft![]()
Als je die zwarte neemt bijvoorbeeld die heeft godver de halve klas![]()
die colourway is trouwens minder oranje in het echt, dit was de enige foto die ik zo ff kon vinden
Zijn dat hoge? Ik heb die ook. Draag de lippen over je broek gek!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:50 schreef feelsgoodman het volgende:
^^^^^^^^^^^^^ sick allstars up thur, props thymen
[ afbeelding ]
wivah
quote:o0ooowWw ne3 di3 zijn z0 saAi h3!
z3 hebb3n ma4r 1 kl3urtjuh! 3n ge3n v3t kewl t0ff3 graphic!! Nu zi3t ni3manD h0e v3t exclusi3v miJn sn3akurtjuHssSs zijn!1!!!1!
Structuresquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:17 schreef Freshcotton het volgende:
[..]
![]()
ben er dan toch eindelijk uit, Deze zitten binnenkort in de vliegmachine naar mij toe:
[ afbeelding ]
Heeft een van jullie dit ontwerp gemaakt ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:33 schreef Cloud_SB het volgende:
Die hyperstrike zwart/wit versie voor sjimz en feelsgoodman:
[ afbeelding ]
Dat jij uberhaupt je bed nog uitkomtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:26 schreef Cloud_SB het volgende:
ahahahahahaha @ halve klas. Je hebt me zojuist mijn bed uitgekregen op mijn vrije dag. Omdat ik bijna stikte. Boks.
Halve klas met Fragment chucks....hahaha.
Nu steel je wel helemaal de show bij je 15 jarige klasgenootjes natuurlijk met die kekke sneakers.
Helaas heb je geen swagger.
Nee een hook-up uit Israel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:40 schreef Freshcotton het volgende:
[..]
Heeft een van jullie dit ontwerp gemaakt ?
Dat jij nog de keuken uitkomt, ga eens snel terug.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat jij uberhaupt je bed nog uitkomt
wtf?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:23 schreef feelsgoodman het volgende:
Waterproof? Gewoon los met schuurpapier.
quote:Na enige vertraging zei hij ook serieus: Ja sorry het is oorlog hier enzo dus niet altijd tijd.
Erg schadelijk zelfs. Je schuurt gewoon een "laagje" suede weg, waardoor de niet-vuile suede aan de opoervlakte komt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
wtf?
gewoon als in:
[ afbeelding ]
Is dat niet schadelijk voor het suède?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:27 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Erg schadelijk zelfs. Je schuurt gewoon een "laagje" suede weg, waardoor de niet-vuile suede aan de opoervlakte komt.
Dude, dit is fokquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:26 schreef Cloud_SB het volgende:
ahahahahahaha @ halve klas. Je hebt me zojuist mijn bed uitgekregen op mijn vrije dag. Omdat ik bijna stikte. Boks.
Halve klas met Fragment chucks....hahaha.
Nu steel je wel helemaal de show bij je 15 jarige klasgenootjes natuurlijk met die kekke sneakers.
Helaas heb je geen swagger.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:53 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Morgen weer werken jeuj. Ik ga die ACG Messenger voor mijzelf apart leggen.
Hij is tantu groot.
[ afbeelding ]
kwam hem tegen, maare er staat Eu: 45quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:44 schreef Cloud_SB het volgende:
Voor mensen met 10.5
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=250351741874
Neen helaaschquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:53 schreef Cloud_SB het volgende:
dunz0ne en bewegende_ninja, zijn er beelden van het italo feest eigenlijk?
Het was vooral wodka & cokequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:25 schreef Cloud_SB het volgende:
Volgens mij vloog er toch alleen maar coke en ghb in het rond.
Voor Warhead.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:39 schreef thaWarhead het volgende:
Ik ga jullie outshinen als mijn messenger komt. Teije, flip die kutveters nou eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |