quote:o0ooowWw ne3 di3 zijn z0 saAi h3!
z3 hebb3n ma4r 1 kl3urtjuh! 3n ge3n v3t kewl t0ff3 graphic!! Nu zi3t ni3manD h0e v3t exclusi3v miJn sn3akurtjuHssSs zijn!1!!!1!
Structuresquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:17 schreef Freshcotton het volgende:
[..]
![]()
ben er dan toch eindelijk uit, Deze zitten binnenkort in de vliegmachine naar mij toe:
[ afbeelding ]
Heeft een van jullie dit ontwerp gemaakt ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:33 schreef Cloud_SB het volgende:
Die hyperstrike zwart/wit versie voor sjimz en feelsgoodman:
[ afbeelding ]
Dat jij uberhaupt je bed nog uitkomtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:26 schreef Cloud_SB het volgende:
ahahahahahaha @ halve klas. Je hebt me zojuist mijn bed uitgekregen op mijn vrije dag. Omdat ik bijna stikte. Boks.
Halve klas met Fragment chucks....hahaha.
Nu steel je wel helemaal de show bij je 15 jarige klasgenootjes natuurlijk met die kekke sneakers.
Helaas heb je geen swagger.
Nee een hook-up uit Israel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:40 schreef Freshcotton het volgende:
[..]
Heeft een van jullie dit ontwerp gemaakt ?
Dat jij nog de keuken uitkomt, ga eens snel terug.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat jij uberhaupt je bed nog uitkomt
wtf?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:23 schreef feelsgoodman het volgende:
Waterproof? Gewoon los met schuurpapier.
quote:Na enige vertraging zei hij ook serieus: Ja sorry het is oorlog hier enzo dus niet altijd tijd.
Erg schadelijk zelfs. Je schuurt gewoon een "laagje" suede weg, waardoor de niet-vuile suede aan de opoervlakte komt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
wtf?
gewoon als in:
[ afbeelding ]
Is dat niet schadelijk voor het suède?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:27 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Erg schadelijk zelfs. Je schuurt gewoon een "laagje" suede weg, waardoor de niet-vuile suede aan de opoervlakte komt.
Dude, dit is fokquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:26 schreef Cloud_SB het volgende:
ahahahahahaha @ halve klas. Je hebt me zojuist mijn bed uitgekregen op mijn vrije dag. Omdat ik bijna stikte. Boks.
Halve klas met Fragment chucks....hahaha.
Nu steel je wel helemaal de show bij je 15 jarige klasgenootjes natuurlijk met die kekke sneakers.
Helaas heb je geen swagger.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:53 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Morgen weer werken jeuj. Ik ga die ACG Messenger voor mijzelf apart leggen.
Hij is tantu groot.
[ afbeelding ]
kwam hem tegen, maare er staat Eu: 45quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:44 schreef Cloud_SB het volgende:
Voor mensen met 10.5
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=250351741874
Neen helaaschquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:53 schreef Cloud_SB het volgende:
dunz0ne en bewegende_ninja, zijn er beelden van het italo feest eigenlijk?
Het was vooral wodka & cokequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:25 schreef Cloud_SB het volgende:
Volgens mij vloog er toch alleen maar coke en ghb in het rond.
Voor Warhead.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:39 schreef thaWarhead het volgende:
Ik ga jullie outshinen als mijn messenger komt. Teije, flip die kutveters nou eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |