quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:59 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ik wacht hier op:
[ afbeelding ]
Miro's inmiddels binnen
je hoofd is achterlijk gek boomroastedquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:24 schreef Pumatje het volgende:
[..]
werkelijk waar, dit zijn de meest achterlijke schoenen die ik ever!gezien heb
Jouw mening telt niet, jij leeft op belastings-geld. En militairen hebben sowieso een kutsmaakquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:24 schreef Pumatje het volgende:
[..]
werkelijk waar, dit zijn de meest achterlijke schoenen die ik ever!gezien heb
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:24 schreef thaWarhead het volgende:
50 pond CT sale biatch. Wel een 11.5 maar desnoods gaat er een ander zooltje in. Maar voorlopig gaan ze onderop de stapel tot het andere paar ondraagbaar is (dat gaat nog wel even duren dus)
Het is maar beter dat hij niet hoort hoeveel de visvims hebben gekostquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:36 schreef Electric_Wizard het volgende:
Hahaha, ik heb al veel mensen lelijke shit horen zeggen over visvims maar 'jaren '80 invloeden' dat is nieuw voor mij.
Enneh... beetje rustig tegen de sergeant majoor he?
sz 12.. bijna alleen te krijgen bij resellers voor 300 USDquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:30 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Het is maar beter dat hij niet hoort hoeveel de visvims hebben gekost.
@Unioz, luucky. Welke maat heb je?
Waarschijnlijk Sneakers/Coach of Front Runner. (model is Ultimate 81)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:51 schreef Slurf het volgende:
Ik ben opzoek naar deze tigers, weet iemand waar ik die vandaan zou kunnen halen in US 8? Kan ze nergens vinden.
[ afbeelding ]
nice moet ze zelf ook nog even zien te regelenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:14 schreef unioz het volgende:
vandaag een paartje supreme bruins voor onder retail gescoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |