quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:59 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ik wacht hier op:
[ afbeelding ]
Miro's inmiddels binnen
je hoofd is achterlijk gek boomroastedquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:24 schreef Pumatje het volgende:
[..]
werkelijk waar, dit zijn de meest achterlijke schoenen die ik ever!gezien heb
Jouw mening telt niet, jij leeft op belastings-geld. En militairen hebben sowieso een kutsmaakquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:24 schreef Pumatje het volgende:
[..]
werkelijk waar, dit zijn de meest achterlijke schoenen die ik ever!gezien heb
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:24 schreef thaWarhead het volgende:
50 pond CT sale biatch. Wel een 11.5 maar desnoods gaat er een ander zooltje in. Maar voorlopig gaan ze onderop de stapel tot het andere paar ondraagbaar is (dat gaat nog wel even duren dus)
Het is maar beter dat hij niet hoort hoeveel de visvims hebben gekostquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:36 schreef Electric_Wizard het volgende:
Hahaha, ik heb al veel mensen lelijke shit horen zeggen over visvims maar 'jaren '80 invloeden' dat is nieuw voor mij.
Enneh... beetje rustig tegen de sergeant majoor he?
sz 12.. bijna alleen te krijgen bij resellers voor 300 USDquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:30 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Het is maar beter dat hij niet hoort hoeveel de visvims hebben gekost.
@Unioz, luucky. Welke maat heb je?
Waarschijnlijk Sneakers/Coach of Front Runner. (model is Ultimate 81)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:51 schreef Slurf het volgende:
Ik ben opzoek naar deze tigers, weet iemand waar ik die vandaan zou kunnen halen in US 8? Kan ze nergens vinden.
[ afbeelding ]
nice moet ze zelf ook nog even zien te regelenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:14 schreef unioz het volgende:
vandaag een paartje supreme bruins voor onder retail gescoord
Mr. Lacy flatties zien er AM-achtig uit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:58 schreef Qlubtempo het volgende:
In het vorige topic ook al een keer gevraagd, maar waar kan ik de "originele" Nike Air Max 1 veters bestellen? Het liefst in NL.
Op Fully Laced heb ik al gekeken, maar weet dan alsnog niet welke ik moet hebben......
Iemand die mij kan/wil helpen?
210 euro.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:18 schreef seto het volgende:
vind die suede mooier
hoeveel gaan die kosten?
Helaas niet, Taka Hayashi Vans:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:48 schreef feelsgoodman het volgende:
Zijn ze er ook in het zwart/donkerblauw? (suede)
Jezus, wat weet jij veelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:55 schreef thaWarhead het volgende:
Kan zijn dat ze bij de Nike stores komen. Heb er voor Holiday een in mn handen gehad maar dat was een Premium, 150 euro ofzo, die komt vanwege het prijskaartje waarschijnlijk niet.
En zijn ze de retailprijs waard?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:55 schreef thaWarhead het volgende:
Heb de bruin leren versie al in mn handen gehad.
Die in het Lacebag topic staan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:32 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
En zijn ze de retailprijs waard?
@ Sjimz, welke VII"s?
Amazone?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:40 schreef RacerDKB het volgende:
Waar kan ik K Swiss schoenen kopen?
Was vandaag in de Foot Locker, maar ze hadden niet de maat die ik zocht, en ze krijgen ze ook nooit meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
K-Swiss Davock Low, 01418193, wht/blue.
Heb eBay al afgestruind maar ik vind alleen te grote of te kleine
En ik zoek maar 45 of 45.5
Nou die gast bij de Foot Locker zei dat ze niet meer hadden, en waarschijnlijk ook niet meer kwamen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:06 schreef SHOOOTO het volgende:
^heb je ook via sneakerfinder geprobeerd? Andere filialen hebben misschien wel je maat.
Daar staan alleen deze op:quote:
thnx, ik vind deze schoenen zo mooi.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:41 schreef thaWarhead het volgende:
In NL nergens. Google maar op Superstar Busenitz, is van de adidas skate lijn (Dennis Busenitz pro colorway)
Dat zal ik maandag dan ook maar gaan doen. Ik had eerder ook een e-mail gestuurd toen ik iets wou bestellen en toen kreeg ik wel binnen een dag antwoord, daarom vond ik het wat vreemd dat ik nu geen enkele reactie kreeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:06 schreef SinjiOnO het volgende:
Het beste is dat je hen voortaan belt, wordt je gelijk geholpen. Nummer is 0900-2203007.
Top. Volgende week misschien even een keer langsgaan als ik tijd hebt.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:04 schreef thaWarhead het volgende:
Ze staan niet meer op de site omdat ze in de winkel liggen
Maat 11 groot genoeg?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef SinjiOnO het volgende:
Er lag volgens mij alleen nog maar grote maten van die schoenen bij de Spui. Khoop dat je grote voeten hebt.
Gister zwarte laces gehaald, helemaal weer de oude:
[ afbeelding ]
Iemandquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:20 schreef Slappy het volgende:
Wie weet waar ik deze kan halen[ afbeelding ]
Ik zoek dus maat 45 en geen kinder maat
Boks @ lucky pickup. Mooie schoenen heb je daar aan zeg.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:46 schreef koston het volgende:
Zomer pick-up en wivah:
[ afbeelding ]
$75 bij een skateshop in New Jersey. Amerikanen zijn trouwens niet zo gek op de combi Air Max 1 en roze
[ afbeelding ]
Naah toch niet!quote:
Maar is ook voor grote mensen versie van heb ik gehoordquote:Op zondag 17 mei 2009 17:44 schreef SinjiOnO het volgende:
Levis 'Kids'. Ik denk niet dat ze maat 45 maken voor een schoen dat gericht is voor kinderen![]()
jason markk halen, maar met een tandenborstel en lauw water met wasmiddel wil het ook wel helpenquote:
Jason Markk of een goedkopere oplossing, schoenen in de wasmachine, koud wasje en laten uitwaaien. Ossegalzeep schijnt ook te werken.quote:
Ah. Merci.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:47 schreef SHOOOTO het volgende:
5-7 dagen, daarna is het afwachten of je pakketje blijft hangen bij de douane. USPS tracking is trouwens wel accuraat.
'Big Gulp'quote:Op maandag 18 mei 2009 11:57 schreef SHOOOTO het volgende:
^wat heb je eigenlijk gekocht?
Die zijn wel nice.quote:
dude, pas je wel een 10.5?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:24 schreef Electric_Wizard het volgende:
Shooto, J-rods ruilen tegen DS Tiffs?
FC's kopen?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:25 schreef thaWarhead het volgende:
Crooked Tongues moet dood-dood-dood-dood.
Druk met die sale enzo denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:25 schreef thaWarhead het volgende:
Crooked Tongues moet dood-dood-dood-dood.
Into Foreign Customs, May 18, 2009, 10:29 am, NETHERLANDSquote:Op maandag 18 mei 2009 11:47 schreef SHOOOTO het volgende:
5-7 dagen, daarna is het afwachten of je pakketje blijft hangen bij de douane. USPS tracking is trouwens wel accuraat.
Reken maar op 30 euro douanekosten extra.. bij USPS is het bijna altijd raak.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:41 schreef KingGone het volgende:
[..]
Into Foreign Customs, May 18, 2009, 10:29 am, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 18, 2009, 10:29 am, NETHERLANDS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |