Boks @ lucky pickup. Mooie schoenen heb je daar aan zeg.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:46 schreef koston het volgende:
Zomer pick-up en wivah:
[ afbeelding ]
$75 bij een skateshop in New Jersey. Amerikanen zijn trouwens niet zo gek op de combi Air Max 1 en roze
[ afbeelding ]

Naah toch niet!quote:

Maar is ook voor grote mensen versie van heb ik gehoordquote:Op zondag 17 mei 2009 17:44 schreef SinjiOnO het volgende:
Levis 'Kids'. Ik denk niet dat ze maat 45 maken voor een schoen dat gericht is voor kinderen![]()

jason markk halen, maar met een tandenborstel en lauw water met wasmiddel wil het ook wel helpenquote:

Jason Markk of een goedkopere oplossing, schoenen in de wasmachine, koud wasje en laten uitwaaien. Ossegalzeep schijnt ook te werken.quote:

Ah. Merci.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:47 schreef SHOOOTO het volgende:
5-7 dagen, daarna is het afwachten of je pakketje blijft hangen bij de douane. USPS tracking is trouwens wel accuraat.

'Big Gulp'quote:Op maandag 18 mei 2009 11:57 schreef SHOOOTO het volgende:
^wat heb je eigenlijk gekocht?

Die zijn wel nice.quote:
dude, pas je wel een 10.5?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:24 schreef Electric_Wizard het volgende:
Shooto, J-rods ruilen tegen DS Tiffs?

FC's kopen?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:25 schreef thaWarhead het volgende:
Crooked Tongues moet dood-dood-dood-dood.

Druk met die sale enzo denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:25 schreef thaWarhead het volgende:
Crooked Tongues moet dood-dood-dood-dood.

Into Foreign Customs, May 18, 2009, 10:29 am, NETHERLANDSquote:Op maandag 18 mei 2009 11:47 schreef SHOOOTO het volgende:
5-7 dagen, daarna is het afwachten of je pakketje blijft hangen bij de douane. USPS tracking is trouwens wel accuraat.

Reken maar op 30 euro douanekosten extra.. bij USPS is het bijna altijd raak.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:41 schreef KingGone het volgende:
[..]
Into Foreign Customs, May 18, 2009, 10:29 am, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 18, 2009, 10:29 am, NETHERLANDS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |