^Is dat serieus, dacht gewoon een grapjequote:
adidas is met een kleine 'a' trouwens.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:59 schreef Sinji het volgende:
Hoop dat je ongelijk zult krijgen![]()
Dat zijn Adidas ZX77's
Ik schrijf namen met een hoofdletter.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:46 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
adidas is met een kleine 'a' trouwens.
The fuck...quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:16 schreef vault_tec het volgende:
At hal9000
Ze mag niet op LB, veel gasten van LB hebben haar op msn en iedereen die dat heeft zit bos te fucken. Vooral Mickert terwijl Mickert juist de enige is die niks probeert en gewoon normaal tegen der doet en andere der naakt willen krijgen. Ik krijg pm's van mensen dat als ik zijn chick neuk of hem sla 10 euro krijg. Ik krijg andere pm's dat ik hem moet fucken met informatie over hem om hem te fucken.![]()
![]()
Jammer, zeg. Vroeger was het nog best een aardig forum.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:16 schreef vault_tec het volgende:
At hal9000
Ze mag niet op LB, veel gasten van LB hebben haar op msn en iedereen die dat heeft zit bos te fucken. Vooral Mickert terwijl Mickert juist de enige is die niks probeert en gewoon normaal tegen der doet en andere der naakt willen krijgen. Ik krijg pm's van mensen dat als ik zijn chick neuk of hem sla 10 euro krijg. Ik krijg andere pm's dat ik hem moet fucken met informatie over hem om hem te fucken.![]()
![]()
Grappige is dat het nog de "vrienden" van bos zijn ookquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:44 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Jammer, zeg. Vroeger was het nog best een aardig forum.Kleuter-galore tegenwoordig.
sorry dat we naast LB nog een leven hebben.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:11 schreef DeLaaf het volgende:
Lacebag is even onder constructie, als alles goed gaat zullen we voor de middag weer online zijn.
Had het kunnen weten, net als dat de site MAXIMAAL 1 dag offline zou zijn vanwege de overstap naar andere server wat 3 dagen duurde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:23 schreef DeLaaf het volgende:
Ja ik dus niet, dat is het probleem.
En zo zijn er meerdere hoor, Bart twittert dat die aan het afkicken is omdat die al 2 weken niet op lb is geweest, Thijs, BBS en ik krijgen ook al afkickverschijnselen, en het verbaast me dat Letates nog niet de pijp uit is
Leuk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:44 schreef DeLaaf het volgende:
Maar wel voor een paar schoenen en broeken en een bmx?
google eens op je modelnr (onder Made in China)quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:56 schreef tha_dark het volgende:
Vandaag nieuwe Air Max gekocht maar kan er geen plaatje van op internet vinden.
Op de doos staat Nike Air Max Skyline, White/Lucky Green.
Ze lijken erg op deze maar dan zonder dat Blauw, dat is gewoon wit. Heb ik nu neppe gekocht of gewoon een andere schoen?
[ afbeelding ]
Britain misschien?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Nike 6.0 Mrtyr Shoes - Metallic Pro Blue/White
Hey, waar zijn deze schoenen te koop? (Buitenlandse) onlineshop of echte winkel maakt niet uit.
Op de site van de foto-URL zijn ze helaas ´out of stock´...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |