sorry dat we naast LB nog een leven hebben.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:11 schreef DeLaaf het volgende:
Lacebag is even onder constructie, als alles goed gaat zullen we voor de middag weer online zijn.
Had het kunnen weten, net als dat de site MAXIMAAL 1 dag offline zou zijn vanwege de overstap naar andere server wat 3 dagen duurde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:23 schreef DeLaaf het volgende:
Ja ik dus niet, dat is het probleem.
En zo zijn er meerdere hoor, Bart twittert dat die aan het afkicken is omdat die al 2 weken niet op lb is geweest, Thijs, BBS en ik krijgen ook al afkickverschijnselen, en het verbaast me dat Letates nog niet de pijp uit is
Leuk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:44 schreef DeLaaf het volgende:
Maar wel voor een paar schoenen en broeken en een bmx?
google eens op je modelnr (onder Made in China)quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:56 schreef tha_dark het volgende:
Vandaag nieuwe Air Max gekocht maar kan er geen plaatje van op internet vinden.
Op de doos staat Nike Air Max Skyline, White/Lucky Green.
Ze lijken erg op deze maar dan zonder dat Blauw, dat is gewoon wit. Heb ik nu neppe gekocht of gewoon een andere schoen?
[ afbeelding ]
Britain misschien?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Nike 6.0 Mrtyr Shoes - Metallic Pro Blue/White
Hey, waar zijn deze schoenen te koop? (Buitenlandse) onlineshop of echte winkel maakt niet uit.
Op de site van de foto-URL zijn ze helaas ´out of stock´...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |