Nice.quote:
Heb Adidas maat 44, Converse laag maat 43 en Converse hoog maat 44, omdat ik anders teveel moeite moet doen om ze aan te trekken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:32 schreef coldmountain het volgende:
[..]
Hoe valt ie qua maat? Ik begreep dat All Stars groot uitvallen qua maat of kun je gewoon je eigen maat kiezen?
je kat en je schoenenquote:Op zondag 12 juni 2011 12:19 schreef HAL9000S het volgende:
^^
Mmm, denim op denim.... ik weet het niet...
[ afbeelding ]
Damn nigger.quote:
Ik zag die dunks bij mij in het dorp liggen in een kleding/schoenenzaak. Dus moeten niet al te moeilijk zijn om te vinden lijkt me.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:28 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Damn nigger.
Erg mooi dat effect van die patta's en denim
Props.
Zeker limited nike's, of zijn ze nog ergens te bestellen?
Ik gebruik zelf op het moment niets omdat ik m'n sneakers veel afwissel, maar als je veel suède hebt/draagt kun je een spray gebruiken.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:07 schreef Atta-boy het volgende:
Gebruiken jullie nog spullen op jullie sneakers? Ik spuit eigenlijk nooit iets in maar als ik zie hoe snel sommige (vooral suede) gedeeltes van mijn schoenen achteruitgaan weet ik niet of dit misschien handiger is. Ik ga er verder wel altijd voorzichtig mee om.
Iemand hier wat info over of ervaring mee?
Ik gebruik niks, suede is meestal geverfd dus als je bij sommige schoenen ze nat maakt gaat de kleur achteruit. Sowieso gaat de kwaliteit naar verloop van tijd achter uit. Sowieso suede nooit aan doen met uit gaan of met regen.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:07 schreef Atta-boy het volgende:
Gebruiken jullie nog spullen op jullie sneakers? Ik spuit eigenlijk nooit iets in maar als ik zie hoe snel sommige (vooral suede) gedeeltes van mijn schoenen achteruitgaan weet ik niet of dit misschien handiger is. Ik ga er verder wel altijd voorzichtig mee om.
Iemand hier wat info over of ervaring mee?
Staan hier op eBay.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:28 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Damn nigger.
Erg mooi dat effect van die patta's en denim
Props.
Zeker limited nike's, of zijn ze nog ergens te bestellen?
thanks, ik probeer zelf ook zo veel mogelijk te roteren qua schoenen maar toch had ik het idee dat sommige sneakers sneller achteruit gingen als bij andere mensen met dezelfde schoenenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf op het moment niets omdat ik m'n sneakers veel afwissel, maar als je veel suède hebt/draagt kun je een spray gebruiken.
Ok bedankt, dan word het dus gewoon beter uitkijken met regen etc. Deed dit vroeger niet echt dus een hoop schoenen zijn al behoorlijk verpestquote:Op zondag 12 juni 2011 16:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik gebruik niks, suede is meestal geverfd dus als je bij sommige schoenen ze nat maakt gaat de kleur achteruit. Sowieso gaat de kwaliteit naar verloop van tijd achter uit. Sowieso suede nooit aan doen met uit gaan of met regen.
Wat ik wel op amerikaanse fora lees is dat een suede borstel wel belangrijk is als je iets doet.
Nice, dan ga ik binnenkort ook eens even kijkenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zag die dunks bij mij in het dorp liggen in een kleding/schoenenzaak. Dus moeten niet al te moeilijk zijn om te vinden lijkt me.
Lekkah die prijs, alleen gebruik ik geen Ebayquote:
Hoezo niet? Je betaalt met PayPal, hebt kopersbescherming. Koop zo vaak dingen via eBay, gaat altijd prima.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:23 schreef Gemaskerde het volgende:
Lekkah die prijs, alleen gebruik ik geen Ebay
Geen ervaring mee, en wil er eigenlijk ook geen ervaring mee.
Heb geen PayPalquote:Op zondag 12 juni 2011 16:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je betaalt met PayPal, hebt kopersbescherming. Koop zo vaak dingen via eBay, gaat altijd prima.
In feite hoef je niet in te sprayen. Spray beschermt toch niet super tegen regen etc. Voorzichtig zijn is key.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:23 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
thanks, ik probeer zelf ook zo veel mogelijk te roteren qua schoenen maar toch had ik het idee dat sommige sneakers sneller achteruit gingen als bij andere mensen met dezelfde schoenen
[..]
Ok bedankt, dan word het dus gewoon beter uitkijken met regen etc. Deed dit vroeger niet echt dus een hoop schoenen zijn al behoorlijk verpestZal zo'n borsteltje wel eens aanschaffen als ik er een tegenkom.
Ik vroeg het omdat mijn vader er ineens mee kwam toen ik de jordan V wolf grey gekocht had. Hij dacht dat je die suede upper in moest sprayen en dacht ineens dat ik nog nooit zoiets gedaan had.
Zou wel willen, maar je hebt te kleine voetenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:37 schreef vault_tec het volgende:
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?f=7&t=4891
voor alle cleaning vragen, ik ben zelf te lui om het topic voor jullie te doorzoeken. En misschien staan der zelfs geen antwoorden in![]()
Owhja, koop mijn schoenen
Ik heb ze zelf gekocht bij mij in de stad voor 100 euro's maar er zijn ook een aantal webshops waar ze die in nederland verkopen. Moet je maar even googlen naar de volgende gegevensquote:Op zondag 12 juni 2011 16:23 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nice, dan ga ik binnenkort ook eens even kijken
[..]
Lekkah die prijs, alleen gebruik ik geen Ebay
Geen ervaring mee, en wil er eigenlijk ook geen ervaring mee.
Is goed, thanks!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:45 schreef Dros het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf gekocht bij mij in de stad voor 100 euro's maar er zijn ook een aantal webshops waar ze die in nederland verkopen. Moet je maar even googlen naar de volgende gegevens.
Nike Dunk High Premium
Obsidian/Medium Grey-Sail-Blck
317892 400
![]()
Koop mijn schoenenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:40 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar je hebt te kleine voeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |