Valt mee. Zwart, grijs of wit kan altijd.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:27 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Had gekeken, vind die Nike SB wel nice, twijfel over die rode. Moeilijk te combineren.
True, zal er over nadenken (had eigenl. mezelf beloofd geen schoenen meer te kopen).quote:Op zondag 12 juni 2011 17:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Valt mee. Zwart, grijs of wit kan altijd.
Is goed. Als je geïnteresseerd bent maken kunnen we er een leuke prijs van maken. Goedkoper incl verzending evt.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:29 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
True, zal er over nadenken (had eigenl. mezelf beloofd geen schoenen meer te kopen).
Leren schoenen kopen!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:35 schreef oompaloompa het volgende:
iemand nog tips tegen modder op stof?
[ afbeelding ]
Hoe worden m'n schoenen daar schoon vanquote:
Heb je nog die link gecheckt? Op de eerste pagina staat al een goede tip al is dat voor mesh.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hoe worden m'n schoenen daar schoon van
Maatje vrouw, die heb ik niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:55 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nice.
Owhja, mensen koop mijn schoenen.
Maat 42 is geen maatje vrouwquote:
Ja bedankt daar nog voor!quote:Op maandag 13 juni 2011 11:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Heb je nog die link gecheckt? Op de eerste pagina staat al een goede tip al is dat voor mesh.
Die specifieke kleurstelling wil ik ook nog, alleen is al een beetje 'oud'. Het model kun je bij elke skateshop wel vinden.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:21 schreef -tape- het volgende:
Iemand enig idee waar deze te koop zijn (Noord-Holland/Online)? Het liefst deze kleuren, maar model is ook goed.
[ afbeelding ]
Je hebt Nike schoenen maat 40, Nike valt ook nog 's klein. Waar is die 42 dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Maat 42 is geen maatje vrouwMaar er zou een tijdje terug een all black blazer met paarse swoosh droppen, nergens gezien
Die supra's zijn 42.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:39 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Je hebt Nike schoenen maat 40, Nike valt ook nog 's klein. Waar is die 42 dan?
koop mijn zwart/goude als je maat 46 bentquote:Op maandag 13 juni 2011 18:21 schreef -tape- het volgende:
Iemand enig idee waar deze te koop zijn (Noord-Holland/Online)? Het liefst deze kleuren, maar model is ook goed.
[ afbeelding ]
beetje Vanish gebruiken, papje van maken en inwerken met een zachte borstel. Goed uitspoelen met lauw water.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja bedankt daar nog voor!
Als ik binnenkort tijd heb ga ik spullen halen. Normaal maakt het me niet zo veel uit, maar die vans moeten het toch wel echt hebben van hun spierwitte look.
Thanks, haal wat Vanish op weg naar huis straks!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:35 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
beetje Vanish gebruiken, papje van maken en inwerken met een zachte borstel. Goed uitspoelen met lauw water.
vraag die anderen evt. ook hebben en daarom publiek: size?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:22 schreef vault_tec het volgende:
Voor sale chromeball dunk low, og alles 3 keer gedragen zgan. Voor vragen of biedingen pm svp.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |