Ik snap je keuze volledig, zeer mooie NBquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:43 schreef HAL9000S het volgende:
Holy grail time.... voor mij persoonlijk de mooiste schoen die ik ooit in mijn handen gehad heb.
[ afbeelding ]
Ik ben aan het twijfelen .. welke is mooier:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef don-diablo het volgende:
Today was a good day.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(betere pics evt binnenkort.)
En ik moest ook even leunen om de foto te maken.
Ik vind die je gepost hebt er erg goedkoop uitzienquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen .. welke is mooier:
Dat was jij gepost hebt, of deze:
[ afbeelding ]
Isie ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik vind die je gepost hebt er erg goedkoop uitzien
Dit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik vind die je gepost hebt er erg goedkoop uitzien
Nice.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef don-diablo het volgende:
Today was a good day.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:43 schreef HAL9000S het volgende:
Holy grail time.... voor mij persoonlijk de mooiste schoen die ik ooit in mijn handen gehad heb.
[ afbeelding ]
Ik wil rood...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef don-diablo het volgende:
Today was a good day.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe vallen ze trouwens? Gewoon normaal?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef don-diablo het volgende:
Today was a good day.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:43 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
Sexy baas.quote:
Thanx!quote:Op zondag 5 juni 2011 17:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
Sexy baas.
Nog 2 dingen, je moet niet zo veel bier drinken jongen, en leuk tafelkleed, heb je vast niet zelf gekocht, vast je vriendin?
Volgens Vinylla eind volgende maand/augustus... Ik wil ze ookquote:Op zondag 5 juni 2011 20:40 schreef seto het volgende:
Wanneer komen die Leopard Footscapes nou eens uit?
Nice! Rode is onderwegquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef don-diablo het volgende:
Today was a good day.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet je nog welke winkel (naam of stad)?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:24 schreef fespo het volgende:
ik ben op zoek naar een type Nike dat hier op lijkt.
wat ik weet is dat er achterop NIKE staat en in de binnenkant (van de buitenkant) zitten allemaal blokjes.
ik zag ze volledig wit en met een groene streep.
ik zag ze in de winkel dus ik denk een nieuw model.
[ afbeelding ]
Devil Wears Prada x Vans Old Skoolquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:04 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als iemand info over deze heeft <3

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Vulcanized als het goed is. Is juist mooi.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom hebben al die schoenen zo'n dikke, witte 'zool' (weet niet hoe je dat noemt) ..
gewoon zelfde maat, tevens in elke groot stad kan je er wel aan komen dus pas ze anders in een winkel even.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:42 schreef Nezhi het volgende:
Ik heb van gewone Nike schoenen US 6. Kan ik gewoon Jordans in dezelfde maat bestellen of kan ik beter US 5.5 nemen?
Ik vind het echt lelijk. En alle schoenen die ik mooi vind hebben zo'n lelijke Vulcanized.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vulcanized als het goed is. Is juist mooi.
Hoe valt ie qua maat? Ik begreep dat All Stars groot uitvallen qua maat of kun je gewoon je eigen maat kiezen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:45 schreef BigSmurf het volgende:
Paar zwarte hoge leren All Stars gekocht in de aanbieding bij Wehkamp. Kan m'n vorige paar de vuilnisbak in na alle zomertoernooien.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |