Kijk, bedankt. Waarom eerst een mailtje sturen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:56 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zie jij een 44.5 dan?
hier misschien, Exclusive Enschede. (Zou wel eerst een mailtje sturen).
dat dacht het 45.5 wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:56 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zie jij een 44.5 dan?
hier misschien, Exclusive Enschede. (Zou wel eerst een mailtje sturen).
dan zou ik voor een 44 gaan (of een 45) maar ik heb meer de voorkeur aan kleiner.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:59 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Kijk, bedankt. Waarom eerst een mailtje sturen?
Overigens, ik vind het verschil in prijs wel aanzienlijk.
Ik heb wel nikes, die zijn 44,5. Vreemd overigens, Hugo Boss maat 44 weer veelte groot.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:02 schreef vault_tec het volgende:
[..]
dat dacht het 45.5 was
[..]
dan zou ik voor een 44 gaan (of een 45) maar ik heb meer de voorkeur aan kleiner.
Om na te vragen of ze de schoenen daadwerkelijk op voorraad hebben. Bij andere schoenen staan geen maten, maar staat toch dit vermeld: "Beschikbaarheid: In voorraad".quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:59 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Kijk, bedankt. Waarom eerst een mailtje sturen?
Overigens, ik vind het verschil in prijs wel aanzienlijk.
van hugo boss switchen naar nike air structure? Swaggerquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:04 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Ik heb wel nikes, die zijn 44,5. Vreemd overigens, Hugo Boss maat 44 weer veelte groot.
Lekker bekrompen mening heb jij zegquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:27 schreef nexusje het volgende:
[..]
van hugo boss switchen naar nike air structure? Swagger
hoezo is dat vreemdquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:04 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Ik heb wel nikes, die zijn 44,5. Vreemd overigens, Hugo Boss maat 44 weer veelte groot.
Ja dat is toch vreemd?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:22 schreef shiftsix het volgende:
[..]
hoezo is dat vreemd
ik heb lanvin sneakers van maat 41 en nike sb van maat 43
Niet verkeerd, maar ik ben er niet rouwig om dat ik ze niet heb genomen.quote:
Ah ze zijn zo nicequote:
Ik heb de mijne juist verkocht omdat ik ze te weinig droeg en plaats wou maken voor nieuwe aankopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah ze zijn zo nice! Staan ook nog steeds op m'n wishlist.
Welke maat heb je?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah ze zijn zo nice! Staan ook nog steeds op m'n wishlist.
Grote fout, zijn zo nice en veel ruimte nemen ze nou ook niet in.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb de mijne juist verkocht omdat ik ze te weinig droeg en plaats wou maken voor nieuwe aankopen.
Zo'n fout was het niet aangezien ik er 67 euro voor terugkreeg.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Welke maat heb je?
[..]
Grote fout, zijn zo nice en veel ruimte nemen ze nou ook niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |