Heb je de originele niet meer?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:28 schreef bokkepoot het volgende:
Weet iemand waar je goeie veters kan halen voor Janoski's?
Ik heb witte en groene nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Vind ze al drie wel nicequote:Op woensdag 1 juni 2011 20:45 schreef don-diablo het volgende:
Verleidelijk...
[ afbeelding ]
Zeer verleidelijk... SB's met lunar zool
Vette schoenen, ga de zwarte halen denk ikquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:45 schreef don-diablo het volgende:
Verleidelijk...
[ afbeelding ]
Hhmz.. Op zich wil ik nog steeds een paar blauwe busenitz met witte zool. (niet die met de gumsole) of de maroons. Twijfels.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:22 schreef vault_tec het volgende:
Ik ga morgen naar Ben g. Als ik iets voor iemand mee moet nemen dan kan je een pm sturen
Alleen de inleg zool is lunar he....quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:45 schreef don-diablo het volgende:
Verleidelijk...
[ afbeelding ]
Pm'n kan tot morgen 09:00 am mocht het nodig zijn...quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hhmz.. Op zich wil ik nog steeds een paar blauwe busenitz met witte zool. (niet die met de gumsole) of de maroons. Twijfels.
Ik weet dat het alleen de inlegzool betreft, maar dat maakt het er niet minder comfy om. Komt sowieso nog een paartje van in m'n collectie.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Alleen de inleg zool is lunar he....
[..]
Pm'n kan tot morgen 09:00 am mocht het nodig zijn...
Ik ga morgen langs m'n local shop. Voor mij hoef je dus niet te kijken. Even de koston's checken.quote:
Een skate/sneakershop met Nike SB licentie.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar zouden die nikies eigenlijk te koop zijn? Intersport/Time Out?
Is er niet in mijn dorpquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Een skate/sneakershop met Nike SB licentie.
Daar zul je ze niet vinden. Je kunt het beste even kijken waar het dichtstbijzijnde SB verkooppunt is. Bij mij in het dorp hebben ze ze ook niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is er niet in mijn dorpIk zal morgen eens kijken bij Time Out.
Als je wilt kan je op de site van Ben G kijken en mij een pm sturen. Ik ga morgen langsquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is er niet in mijn dorpIk zal morgen eens kijken bij Time Out.
Ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Daar zul je ze niet vinden. Je kunt het beste even kijken waar het dichtstbijzijnde SB verkooppunt is. Bij mij in het dorp hebben ze ze ook niet.
Als ik het hier dichtbij kan kopen, dan ga ik hem zelf wel even halen. Lukt het niet, dan PM ik je wel evenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:07 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als je wilt kan je op de site van Ben G kijken en mij een pm sturen. Ik ga morgen langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |