De OP is hier terug te vinden.quote:Wijzigingen verkeersregels per 1 juli 2010
· Een rouwstoet mag op een gelijkwaardige kruising niet doorsneden
worden. Dit betekent dat weggebruikers op kruispunten zonder
verkeerslichten, voorrangsborden of haaientanden de volgauto's van een
rouwstoet voorrang moeten verlenen, ongeacht van welke kant de
rouwstoet komt. Dit geldt alleen voor rouwstoeten die herkenbaar zijn aan
speciale (officiële) vlaggen. Het eerste voertuig van de rouwstoet moet zich
aan de normale voorrangsregels houden.
· Een voetganger of een bestuurder van een gehandicaptenvoertuig die bij
een zebrapad wil oversteken, moet een naderende rouwstoet die de
officiële vlaggen voert, voor laten gaan.
· De bestuurder van een autobus die van een bushalte binnen de bebouwde
kom wil wegrijden, moet een officiële rouwstoet die van achteren nadert, voor
laten gaan. Buiten de bebouwde kom gold dit al.
· Bestuurders van een brombakfiets waarvan de voorwielen een diameter
hebben van meer dan 40 cm, hoeven geen helm te dragen.
· Parkeerplaatsen kunnen door middel van onderborden gereserveerd
worden voor een bepaald doel, bijvoorbeeld het afzetten en ophalen van
passagiers of het opladen van elektrische auto's.
· Het gebruik van ligplaatsen in bussen, taxi's en personenauto's is
toegestaan, mits deze ligplaatsen aan bepaalde eisen voldoen.
· Onterecht gebruik maken van een gehandicaptenparkeerplaats is niet meer
mogelijk.
· Fietsen mogen voorzien zijn van richtingaanwijzers.
· Bestuurders van lijnbussen, trams en andere voertuigen die gebruik mogen
maken van een busstrook of busbaan, mogen over verdrijvingsvlakken en
puntstukken rijden, die in een busstrook of busbaan liggen.
· Er worden twee nieuwe verkeersborden ingevoerd met de betekenis:
verboden voor autobussen en verboden voor vrachtauto's en autobussen.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:00 schreef vannelle het volgende:
Is dit niks?
http://www.theorietoetsen.nl/
Of kijk anders even hier, keus zat!
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=theorie+examen+oefenen+gratis&aq=1&aqi=g10&aql=&oq=theorie&gs_rfai=&fp=e57b55460c85c58d
Online theorieboek. Handig, maar niet voor in de trein natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:06 schreef vannelle het volgende:
En dit is de post waarmee het topic dicht ging:
[..]
Die weet ik ook welquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:25 schreef Joosterd het volgende:
En misschien dat je instructeur de laatste veranderingen wel weet
quote:Wijzigingen verkeersregels per 1 juli 2010
· Een rouwstoet mag op een gelijkwaardige kruising niet doorsneden
worden. Dit betekent dat weggebruikers op kruispunten zonder
verkeerslichten, voorrangsborden of haaientanden de volgauto's van een
rouwstoet voorrang moeten verlenen, ongeacht van welke kant de
rouwstoet komt. Dit geldt alleen voor rouwstoeten die herkenbaar zijn aan
speciale (officiële) vlaggen. Het eerste voertuig van de rouwstoet moet zich
aan de normale voorrangsregels houden.
· Een voetganger of een bestuurder van een gehandicaptenvoertuig die bij
een zebrapad wil oversteken, moet een naderende rouwstoet die de
officiële vlaggen voert, voor laten gaan.
· De bestuurder van een autobus die van een bushalte binnen de bebouwde
kom wil wegrijden, moet een officiële rouwstoet die van achteren nadert, voor
laten gaan. Buiten de bebouwde kom gold dit al.
· Bestuurders van een brombakfiets waarvan de voorwielen een diameter
hebben van meer dan 40 cm, hoeven geen helm te dragen.
· Parkeerplaatsen kunnen door middel van onderborden gereserveerd
worden voor een bepaald doel, bijvoorbeeld het afzetten en ophalen van
passagiers of het opladen van elektrische auto's.
· Het gebruik van ligplaatsen in bussen, taxi's en personenauto's is
toegestaan, mits deze ligplaatsen aan bepaalde eisen voldoen.
· Onterecht gebruik maken van een gehandicaptenparkeerplaats is niet meer
mogelijk.
· Fietsen mogen voorzien zijn van richtingaanwijzers.
· Bestuurders van lijnbussen, trams en andere voertuigen die gebruik mogen
maken van een busstrook of busbaan, mogen over verdrijvingsvlakken en
puntstukken rijden, die in een busstrook of busbaan liggen.
· Er worden twee nieuwe verkeersborden ingevoerd met de betekenis:
verboden voor autobussen en verboden voor vrachtauto's en autobussen.
Wat moet ik me hierbij voorstellen? Als je niet zo'n kaart hebt, dan mocht je toch al niet op zo'n plek parkeren, dus wat is er nu dan nog meer niet mogelijk?quote:Onterecht gebruik maken van een gehandicaptenparkeerplaats is niet meer
mogelijk.
Bedanktquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ben twee dagen niet aan het posten en het topic is op slot!Even teruggelezen en daarmee dus gefeliciteerd: Dubish (ttt toch?), FastFox91, Henkhimself & Blistering
![]()
Hoe staat het met de meetplannen?
Tot nu toe komt er weinig van terecht, misschien moeten we ten minste, denk de vaste posters hier, die al hun rijbewijs hebben gehaald net verder erover praten in een ander topic, voordat het weer offtopic is..quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ben twee dagen niet aan het posten en het topic is op slot!Even teruggelezen en daarmee dus gefeliciteerd: Dubish (ttt toch?), FastFox91, Henkhimself & Blistering
![]()
Hoe staat het met de meetplannen?
Ik moet heel eerlijk zeggen: Echt geen flauw idee wat er hiermee verandert. Maar dit stond nou eenmaal ook in het Bovagbericht dus voor de volledigheid heb ik em gewoon laten staan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:27 schreef jacobras het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen? Als je niet zo'n kaart hebt, dan mocht je toch al niet op zo'n plek parkeren, dus wat is er nu dan nog meer niet mogelijk?
Ik had 'm ook om 10:45. Rustig op de weg.quote:
RDip. (Die in peace.)quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:58 schreef twiFight het volgende:
Ik wil graag een minuut stilte voor alle lessers die lessen in een auto zonder airco
Nog gefeliciteerd. Het zal inderdaad rustig zijn, dat is wel lekker.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:39 schreef FastFox91 het volgende:
Dankjewel Hiaf en Singlemetkids!
[..]
Ik had 'm ook om 10:45. Rustig op de weg.
[..]
RDip. (Die in peace.)
Als ik nou eenmaal het pasje heb, mag ik dan ook scooter rijden?
Ja! En in een automaatquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:39 schreef FastFox91 het volgende:
Dankjewel Hiaf en Singlemetkids!
[..]
Ik had 'm ook om 10:45. Rustig op de weg.
[..]
RDip. (Die in peace.)
Als ik nou eenmaal het pasje heb, mag ik dan ook scooter rijden?
Bedankt voor het bijwerken, kon me al niet voorstellen dat ik het in 1x goed had gedaan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:08 schreef Purdey het volgende:
Heb even de Wiki bijgewerkt,want FastFox en Henkhimself staan nu niet in de OP terwijl die wel geslaagd zijn.Pas je de OP nog even aan VanNelle?
Ik zou het niet doen als ik jou was.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:49 schreef Sosha het volgende:
Ik wil begin volgend jaar eindelijk met rijlessen beginnen. Jaren geleden heb ik al theorieboeken gekocht, maar ik weet dat het systeem helemaal veranderd is. Zijn die boeken (uit 2001 ofzo) nu echt compleet nutteloos of kan ik daar best nog uit leren? Of krijg ik dan echt problemen op mijn theorie-examen omdat de vraagstelling ontzettend anders is..?
Okee, dus het is niet alleen de manier waarop vragen gesteld worden die veranderd is, maar ook echt de inhoud?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als ik jou was.
Er zijn in tussentijd best wel veel regels veranderd en dat zou je dus op kunnen breken bij je examen.
Alvast een fijne vakantie sowieso! Ik heb ook iets gehaald bij de dokter, en kreeg toen 'propranolol'.Een bétablokker die hartslag en bloeddruk vertraagt waardoor je de lichamelijke klachten van nerveusiteit niet voelt.Ik zelf heb het op een dag dat ik niet hoefde te rijden uitgeprobeerd en ik vond dat het niet veel deed.Maar was wel wat suffig en afwezig.Alsof je aan het dagdromen bent, maar dan continue.Als je iets haalt, en je krijgt dit probeer het dan netals ik even van te voren uitquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:42 schreef jacobras het volgende:
Mijn neef is vandaag geslaagd voor zijn rijexamen.
Ik ga morgen op vakantie, als ik terug ben (16e) moet ik over een week afrijden... Ga trouwens misschien langs de dokter voor iets tegen de zenuwen![]()
Het is natuurlijk geen compleet ander boek geworden maar in 9 jaar tijd is er best veel veranderd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:29 schreef Sosha het volgende:
[..]
Okee, dus het is niet alleen de manier waarop vragen gesteld worden die veranderd is, maar ook echt de inhoud?
Thanks, da's goed om te weten.
Dan kun je misschien een PDF printer installeren. Da's een nep-printer in je configuratie, die een PDF genereert ipv het document te printen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:10 schreef R2cksson het volgende:
@Breuls: die knop heb ik volgens mij niet. Of ik ben n00b.
Helemaal mee eens. Zal tegen de tijd dat ik begin kijken naar nieuwe lesboeken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen compleet ander boek geworden maar in 9 jaar tijd is er best veel veranderd.
Zou lullig zijn als je daardoor nou net 1 of 2 fouten te veel maakt......
mm dan komt die dokter met propanolol aanzetten. Dit heb ik mijn 2e examen gebruikt en beviel me totaal niet...de zenuwen had ik nog steeds, maar vooral een afwezigheid en dromerigheid niet normaal meer ! Hierdoor gingen dingen al harstikke verkeerd. Op mij het het een totaal averechtse uitwerking en met sufheid is het zeker niet aan te raden om auto te rijden, laat staan een rij examen te doen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:42 schreef jacobras het volgende:
Mijn neef is vandaag geslaagd voor zijn rijexamen.
Ik ga morgen op vakantie, als ik terug ben (16e) moet ik over een week afrijden... Ga trouwens misschien langs de dokter voor iets tegen de zenuwen![]()
Bedankt! Als ik het ga gebruiken ga ik het zeker eerst uitproberen. Heb je het trouwens gebruikt tijdens je examen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:40 schreef Purdey het volgende:
[..]
Alvast een fijne vakantie sowieso! Ik heb ook iets gehaald bij de dokter, en kreeg toen 'propranolol'.Een bétablokker die hartslag en bloeddruk vertraagt waardoor je de lichamelijke klachten van nerveusiteit niet voelt.Ik zelf heb het op een dag dat ik niet hoefde te rijden uitgeprobeerd en ik vond dat het niet veel deed.Maar was wel wat suffig en afwezig.Alsof je aan het dagdromen bent, maar dan continue.Als je iets haalt, en je krijgt dit probeer het dan netals ik even van te voren uit
Geen dank! Uiteindelijk heb ik het niet gebruikt nee.Heb er nog 4 van de 5 liggenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:43 schreef jacobras het volgende:
[..]
Bedankt! Als ik het ga gebruiken ga ik het zeker eerst uitproberen. Heb je het trouwens gebruikt tijdens je examen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:16 schreef honkhonk het volgende:
Kennis van me ging met een oerhollandje jonko achter de kiezen (longen?) zijn rijexamen doen, lekker relaxend enzo.Haha, en daarna de kantine van het CBR leeggegeten na een vreetkick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
Succes joh, komt goed gewoon doen alsof het een normale les is alleen met iemand extra in de autoquote:
Jaaaa,je bent nog thuis nu! Heeel veel succes! Je kunt het Nero!quote:
Ik hoopte eigenlijk dat ik wat minder nerveus zou zijn...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:04 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
Succes joh, komt goed gewoon doen alsof het een normale les is alleen met iemand extra in de auto
Dankje.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:20 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jaaaa,je bent nog thuis nu! Heeel veel succes! Je kunt het Nero!
Hm... Ik ga het ook gewoon vragen, voor de zekerheid. Ik hoorde al eens van iemand anders dat het wel mocht. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:30 schreef Purdey het volgende:
De autoradio stond tijdens lessen altijd wel aan, behalve tijdens proefexamens.Bij examen mocht ie ook absoluut niet aan, heb het nog gevraagd omdat de stiltes dan iets minder pijnlijk zijn.Maar je moet je concentreren en daar past geen radio bij..
Kan me ook voorstellen dat je als instructeur iedere invloed van buitenaf wilt uitsluiten. Dus niet het argument tegen je kunnen krijgen als "zat even naar de radio te luisteren" o.i.d.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:42 schreef FastFox91 het volgende:
Als examinator zou ik denken, waarom niet? Later ga je toch ook wel rijden met radio aan, dus waarom nu alvast niet testen. Je moet zelf maar beslissen of het in je na- of voordeel werkt. De stiltes zijn niet zo pijnlijk hoor. Soms kan je rijden en praten tegelijk, maar tijdens de lessen stopte ik ook halverwege een zin en ging ik na een halve minuut weer verder. Succes iig!
Dit dusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Kan me ook voorstellen dat je als instructeur iedere invloed van buitenaf wilt uitsluiten. Dus niet het argument tegen je kunnen krijgen als "zat even naar de radio te luisteren" o.i.d.
Ik snap de gedachte, maar ik vind dat de bestuurder ook eigen verantwoordelijkheid moet en mag nemen, met de bijbehorende consequenties.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Kan me ook voorstellen dat je als instructeur iedere invloed van buitenaf wilt uitsluiten. Dus niet het argument tegen je kunnen krijgen als "zat even naar de radio te luisteren" o.i.d.
Met 34 lessen sta je nog aardig hoog in de scores hierquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:41 schreef Nero22 het volgende:
Dank u allen.
34 lesjes nodig gehad, maar dat doet er niet meer toe!
Voordat ik ging rijden ben ik nog samen met mijn instructeur een bakkie cappuccino wezen halen bij het tankstation. Toch leuk.![]()
Dat is voor sommigen onder ons een understatementquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Met 34 lessen sta je nog aardig hoog in de scores hier
Jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:48 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat is voor sommigen onder ons een understatement
Daar kan ik dan weer niet over meepraten.Alhoewel ik me er totaal op had ingesteld ooit bij het BNOR zou moeten verschijnen..Gister al wel bijna een aanrijding gehad.Met de hele familie in de autoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Jahet aantal examens kan ook leuk oplopen. Ik spreek uit ervaring
What happened?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer niet over meepraten.Alhoewel ik me er totaal op had ingesteld ooit bij het BNOR zou moeten verschijnen..Gister al wel bijna een aanrijding gehad.Met de hele familie in de auto
Twee rijstroken: De rechter voor rechtdoor, de linker voor links.Ik stond links, voor rood licht.Naast mij stond een bestelbus+aanhangwagen, die toen het licht naar groen ging ineens luid begon te claxoneren en begon te gebaren en mij links afsneed omdat hij toch ineens naar links gingquote:
O, lekker dan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
Twee rijstroken: De rechter voor rechtdoor, de linker voor links.Ik stond links, voor rood licht.Naast mij stond een bestelbus+aanhangwagen, die toen het licht naar groen ging ineens luid begon te claxoneren en begon te gebaren en mij links afsneed omdat hij toch ineens naar links gingIk kon volop op m'n remmen en hij ging naar z'n voorhoofd wijzen richting mij
Zo,boos dat ik was
Raampjes open en knallen maar?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:32 schreef FastFox91 het volgende:
Gefeliciteerd Nero!!
Ik heb vandaag mijn pasje na vier werkdagen opgehaald, i.p.v. de normaal gesproken 5 dagen. Dus gelukkig hoef ik niet het weekend te wachten en kan ik vanavond gaan beginnen met m'n moeders auto.
Nog even wachten, aangezien ik het nu wel erg warm vind en mijn moeders auto geen airco heeft.
Dat is milieu-onvriendelijk.quote:
Wat een mallootquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
Twee rijstroken: De rechter voor rechtdoor, de linker voor links.Ik stond links, voor rood licht.Naast mij stond een bestelbus+aanhangwagen, die toen het licht naar groen ging ineens luid begon te claxoneren en begon te gebaren en mij links afsneed omdat hij toch ineens naar links gingIk kon volop op m'n remmen en hij ging naar z'n voorhoofd wijzen richting mij
Zo,boos dat ik was
Airco ook, want dan verbruik je meer brandstof.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:45 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Dat is milieu-onvriendelijk.(
![]()
)
Ik ga waarschijnlijk wel wat eerder, einde van de middag ofzo.
Thanks.quote:
Je staat er bij.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:33 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Thanks.
Kan iemand mij in de OP zetten? Ik kan de wiki niet bewerken.
Haha Purdey is aanwezig, ik ga Nero erbij zettenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je staat er bij.
Wiki bewerken kan ik ook niet.......zal het wel weer niet snappen.Purdey!!!!!! Help!!!
Thanks!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:28 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha Purdey is aanwezig, ik ga Nero erbij zetten
Edit: Nero, je staat in de Wiki vermeld![]()
Je klikt in de OP op 'De OP is hier te vinden.' Dan klikt je rechtsbovenin op aanmelden/inschrijven.Je maakt dan een gebruikersnaam+wachtwoord aan, en als je dan inlogt kun je bovenin op 'Bewerken' klikken.Je bewerkt wat je wilt bewerken en dan klik je op opslaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Thanks!
ff off-topic vraagje: hoe doe je dat dan? Ik wil dat ook kunnen.
Aanmelden en inloggen dus........ik had het zelf kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:33 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je klikt in de OP op 'De OP is hier te vinden.' Dan klikt je rechtsbovenin op aanmelden/inschrijven.Je maakt dan een gebruikersnaam+wachtwoord aan, en als je dan inlogt kun je bovenin op 'Bewerken' klikken.Je bewerkt wat je wilt bewerken en dan klik je op opslaanHet is heel simpel
Nou, ik heb er ook een aantal keer diep over na moeten denken hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Aanmelden en inloggen dus........ik had het zelf kunnen bedenken.![]()
Bedankt!
Zo leren we van elkaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:46 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, ik heb er ook een aantal keer diep over na moeten denken hoor
Ben niet zo technisch aangelegd.En geen dank overigens! Door schade en schande wordt men wijzer
Heb je toch echt nodig voor je praktijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:34 schreef honkhonk het volgende:
Maja, theorie halen is niets waard. Praktijk is everything
Ik weet van mezelf dat ik zo'n boek niet open zou doen, daarom de cursus gevolgd. Die 100 euro daarvoor valt in het niets met de kosten van herexamens van de praktijkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:34 schreef honkhonk het volgende:
Theorie in de pocket, tenzij je moeite hebt met leren is het echt totaal onnodig om hiervoor lessen te gaan volgen bij je rijschool.
House, stoppen nu.No one gives a damn hoeveel lessen/praktijkexamens iemand gehad heeft, je hebt je pasje toch? Je hebt nog niemand dood/invalide/gewond gereden dus nevermind de examens pik! Ik heb 100 rijlessen gehad (Ja,dat bestaat lieve rijles-kindertjes) maar heb zowel m'n theorie als praktijk in een keer gehaald.Uiteindelijk slaagt iedereen op een goede dag..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dat ik zo'n boek niet open zou doen, daarom de cursus gevolgd. Die 100 euro daarvoor valt in het niets met de kosten van herexamens van de praktijk
En zo is het!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
House, stoppen nu.No one gives a damn hoeveel lessen/praktijkexamens iemand gehad heeft, je hebt je pasje toch? Je hebt nog niemand dood/invalide/gewond gereden dus nevermind de examens pik! Ik heb 100 rijlessen gehad (Ja,dat bestaat lieve rijles-kindertjes) maar heb zowel m'n theorie als praktijk in een keer gehaald.Uiteindelijk slaagt iedereen op een goede dag..
Rustig Pur, ik wou alleen wat tegengas geven aan het idee van "theorielessen zijn zinloos" van hierboven!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
House, stoppen nu.No one gives a damn hoeveel lessen/praktijkexamens iemand gehad heeft, je hebt je pasje toch? Je hebt nog niemand dood/invalide/gewond gereden dus nevermind de examens pik! Ik heb 100 rijlessen gehad (Ja,dat bestaat lieve rijles-kindertjes) maar heb zowel m'n theorie als praktijk in een keer gehaald.Uiteindelijk slaagt iedereen op een goede dag..
Da's waar, maar ik ken genoeg mensen die hun theorie in een keer haalden en vervolgens 3x voor hun praktijk zakten ( of pas na 100 keer op mochten ) , dus daarom kan ik er niet al te blij van wordenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb je toch echt nodig voor je praktijk.
Ik ben heel rustigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Rustig Pur, ik wou alleen wat tegengas geven aan het idee van "theorielessen zijn zinloos" van hierboven!
En dus verklaar je theorie maar tot onbelangrijk of hartstikke makkelijk. Naar aanleiding van horen zeggen nog wel, djeez..........hoe stom kun je zijn?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:36 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik ken genoeg mensen die hun theorie in een keer haalden en vervolgens 3x voor hun praktijk zakten ( of pas na 100 keer op mochten ) , dus daarom kan ik er niet al te blij van worden.
5. Sommige mensen presteren minder onder drukquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
En dus verklaar je theorie maar tot onbelangrijk of hartstikke makkelijk. Naar aanleiding van horen zeggen nog wel, djeez..........hoe stom kun je zijn?
Even de basisprincipes van het mens zijn qua leren.
1. Aanvangsniveau zal meestal verschillen tov iemand anders. Kan beter of minder zijn.
2. Sommige mensen zijn heel goed in theorie en wat minder in praktijk.
3. Sommige mensen zijn een kei in praktijk terwijl theorie een drama is.
4. de 1 leert sneller of beter dan de andere
Oftewel: hou eens op met generaliseren.
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:47 schreef vannelle het volgende:
Mooie en vooral ook goede toevoegingen.
Zo heb ik eens een leerling gehad die binnen bebouwde kom steeds dichter achter een fietser ging rijden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:51 schreef Joosterd het volgende:
6 sowieso , tijdens rijlessen zie je iemand van rechts aankomen en dan weet je dat je moet remmen doe je het toch niet( in de eerste lessen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |