Met 34 lessen sta je nog aardig hoog in de scores hierquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:41 schreef Nero22 het volgende:
Dank u allen.
34 lesjes nodig gehad, maar dat doet er niet meer toe!
Voordat ik ging rijden ben ik nog samen met mijn instructeur een bakkie cappuccino wezen halen bij het tankstation. Toch leuk.![]()
Dat is voor sommigen onder ons een understatementquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Met 34 lessen sta je nog aardig hoog in de scores hier
Jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:48 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat is voor sommigen onder ons een understatement
Daar kan ik dan weer niet over meepraten.Alhoewel ik me er totaal op had ingesteld ooit bij het BNOR zou moeten verschijnen..Gister al wel bijna een aanrijding gehad.Met de hele familie in de autoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Jahet aantal examens kan ook leuk oplopen. Ik spreek uit ervaring
What happened?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer niet over meepraten.Alhoewel ik me er totaal op had ingesteld ooit bij het BNOR zou moeten verschijnen..Gister al wel bijna een aanrijding gehad.Met de hele familie in de auto
Twee rijstroken: De rechter voor rechtdoor, de linker voor links.Ik stond links, voor rood licht.Naast mij stond een bestelbus+aanhangwagen, die toen het licht naar groen ging ineens luid begon te claxoneren en begon te gebaren en mij links afsneed omdat hij toch ineens naar links gingquote:
O, lekker dan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
Twee rijstroken: De rechter voor rechtdoor, de linker voor links.Ik stond links, voor rood licht.Naast mij stond een bestelbus+aanhangwagen, die toen het licht naar groen ging ineens luid begon te claxoneren en begon te gebaren en mij links afsneed omdat hij toch ineens naar links gingIk kon volop op m'n remmen en hij ging naar z'n voorhoofd wijzen richting mij
Zo,boos dat ik was
Raampjes open en knallen maar?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:32 schreef FastFox91 het volgende:
Gefeliciteerd Nero!!
Ik heb vandaag mijn pasje na vier werkdagen opgehaald, i.p.v. de normaal gesproken 5 dagen. Dus gelukkig hoef ik niet het weekend te wachten en kan ik vanavond gaan beginnen met m'n moeders auto.
Nog even wachten, aangezien ik het nu wel erg warm vind en mijn moeders auto geen airco heeft.
Dat is milieu-onvriendelijk.quote:
Wat een mallootquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
Twee rijstroken: De rechter voor rechtdoor, de linker voor links.Ik stond links, voor rood licht.Naast mij stond een bestelbus+aanhangwagen, die toen het licht naar groen ging ineens luid begon te claxoneren en begon te gebaren en mij links afsneed omdat hij toch ineens naar links gingIk kon volop op m'n remmen en hij ging naar z'n voorhoofd wijzen richting mij
Zo,boos dat ik was
Airco ook, want dan verbruik je meer brandstof.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:45 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Dat is milieu-onvriendelijk.(
![]()
)
Ik ga waarschijnlijk wel wat eerder, einde van de middag ofzo.
Thanks.quote:
Je staat er bij.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:33 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Thanks.
Kan iemand mij in de OP zetten? Ik kan de wiki niet bewerken.
Haha Purdey is aanwezig, ik ga Nero erbij zettenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je staat er bij.
Wiki bewerken kan ik ook niet.......zal het wel weer niet snappen.Purdey!!!!!! Help!!!
Thanks!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:28 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha Purdey is aanwezig, ik ga Nero erbij zetten
Edit: Nero, je staat in de Wiki vermeld![]()
Je klikt in de OP op 'De OP is hier te vinden.' Dan klikt je rechtsbovenin op aanmelden/inschrijven.Je maakt dan een gebruikersnaam+wachtwoord aan, en als je dan inlogt kun je bovenin op 'Bewerken' klikken.Je bewerkt wat je wilt bewerken en dan klik je op opslaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Thanks!
ff off-topic vraagje: hoe doe je dat dan? Ik wil dat ook kunnen.
Aanmelden en inloggen dus........ik had het zelf kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:33 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je klikt in de OP op 'De OP is hier te vinden.' Dan klikt je rechtsbovenin op aanmelden/inschrijven.Je maakt dan een gebruikersnaam+wachtwoord aan, en als je dan inlogt kun je bovenin op 'Bewerken' klikken.Je bewerkt wat je wilt bewerken en dan klik je op opslaanHet is heel simpel
Nou, ik heb er ook een aantal keer diep over na moeten denken hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Aanmelden en inloggen dus........ik had het zelf kunnen bedenken.![]()
Bedankt!
Zo leren we van elkaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:46 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, ik heb er ook een aantal keer diep over na moeten denken hoor
Ben niet zo technisch aangelegd.En geen dank overigens! Door schade en schande wordt men wijzer
Heb je toch echt nodig voor je praktijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:34 schreef honkhonk het volgende:
Maja, theorie halen is niets waard. Praktijk is everything
Ik weet van mezelf dat ik zo'n boek niet open zou doen, daarom de cursus gevolgd. Die 100 euro daarvoor valt in het niets met de kosten van herexamens van de praktijkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:34 schreef honkhonk het volgende:
Theorie in de pocket, tenzij je moeite hebt met leren is het echt totaal onnodig om hiervoor lessen te gaan volgen bij je rijschool.
House, stoppen nu.No one gives a damn hoeveel lessen/praktijkexamens iemand gehad heeft, je hebt je pasje toch? Je hebt nog niemand dood/invalide/gewond gereden dus nevermind de examens pik! Ik heb 100 rijlessen gehad (Ja,dat bestaat lieve rijles-kindertjes) maar heb zowel m'n theorie als praktijk in een keer gehaald.Uiteindelijk slaagt iedereen op een goede dag..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dat ik zo'n boek niet open zou doen, daarom de cursus gevolgd. Die 100 euro daarvoor valt in het niets met de kosten van herexamens van de praktijk
En zo is het!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
House, stoppen nu.No one gives a damn hoeveel lessen/praktijkexamens iemand gehad heeft, je hebt je pasje toch? Je hebt nog niemand dood/invalide/gewond gereden dus nevermind de examens pik! Ik heb 100 rijlessen gehad (Ja,dat bestaat lieve rijles-kindertjes) maar heb zowel m'n theorie als praktijk in een keer gehaald.Uiteindelijk slaagt iedereen op een goede dag..
Rustig Pur, ik wou alleen wat tegengas geven aan het idee van "theorielessen zijn zinloos" van hierboven!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
House, stoppen nu.No one gives a damn hoeveel lessen/praktijkexamens iemand gehad heeft, je hebt je pasje toch? Je hebt nog niemand dood/invalide/gewond gereden dus nevermind de examens pik! Ik heb 100 rijlessen gehad (Ja,dat bestaat lieve rijles-kindertjes) maar heb zowel m'n theorie als praktijk in een keer gehaald.Uiteindelijk slaagt iedereen op een goede dag..
Da's waar, maar ik ken genoeg mensen die hun theorie in een keer haalden en vervolgens 3x voor hun praktijk zakten ( of pas na 100 keer op mochten ) , dus daarom kan ik er niet al te blij van wordenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb je toch echt nodig voor je praktijk.
Ik ben heel rustigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Rustig Pur, ik wou alleen wat tegengas geven aan het idee van "theorielessen zijn zinloos" van hierboven!
En dus verklaar je theorie maar tot onbelangrijk of hartstikke makkelijk. Naar aanleiding van horen zeggen nog wel, djeez..........hoe stom kun je zijn?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:36 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik ken genoeg mensen die hun theorie in een keer haalden en vervolgens 3x voor hun praktijk zakten ( of pas na 100 keer op mochten ) , dus daarom kan ik er niet al te blij van worden.
5. Sommige mensen presteren minder onder drukquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
En dus verklaar je theorie maar tot onbelangrijk of hartstikke makkelijk. Naar aanleiding van horen zeggen nog wel, djeez..........hoe stom kun je zijn?
Even de basisprincipes van het mens zijn qua leren.
1. Aanvangsniveau zal meestal verschillen tov iemand anders. Kan beter of minder zijn.
2. Sommige mensen zijn heel goed in theorie en wat minder in praktijk.
3. Sommige mensen zijn een kei in praktijk terwijl theorie een drama is.
4. de 1 leert sneller of beter dan de andere
Oftewel: hou eens op met generaliseren.
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:47 schreef vannelle het volgende:
Mooie en vooral ook goede toevoegingen.
Zo heb ik eens een leerling gehad die binnen bebouwde kom steeds dichter achter een fietser ging rijden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:51 schreef Joosterd het volgende:
6 sowieso , tijdens rijlessen zie je iemand van rechts aankomen en dan weet je dat je moet remmen doe je het toch niet( in de eerste lessen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |