abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83815960
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 18:27 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen als ik jou was.
Er zijn in tussentijd best wel veel regels veranderd en dat zou je dus op kunnen breken bij je examen.
Okee, dus het is niet alleen de manier waarop vragen gesteld worden die veranderd is, maar ook echt de inhoud?

Thanks , da's goed om te weten.
  donderdag 8 juli 2010 @ 18:40:54 #27
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83816281
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:42 schreef jacobras het volgende:
Mijn neef is vandaag geslaagd voor zijn rijexamen .

Ik ga morgen op vakantie, als ik terug ben (16e) moet ik over een week afrijden... Ga trouwens misschien langs de dokter voor iets tegen de zenuwen
Alvast een fijne vakantie sowieso! Ik heb ook iets gehaald bij de dokter, en kreeg toen 'propranolol'.Een bétablokker die hartslag en bloeddruk vertraagt waardoor je de lichamelijke klachten van nerveusiteit niet voelt.Ik zelf heb het op een dag dat ik niet hoefde te rijden uitgeprobeerd en ik vond dat het niet veel deed.Maar was wel wat suffig en afwezig.Alsof je aan het dagdromen bent, maar dan continue.Als je iets haalt, en je krijgt dit probeer het dan netals ik even van te voren uit
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_83818502
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 18:29 schreef Sosha het volgende:

[..]

Okee, dus het is niet alleen de manier waarop vragen gesteld worden die veranderd is, maar ook echt de inhoud?

Thanks , da's goed om te weten.
Het is natuurlijk geen compleet ander boek geworden maar in 9 jaar tijd is er best veel veranderd.
Zou lullig zijn als je daardoor nou net 1 of 2 fouten te veel maakt......
  Admin donderdag 8 juli 2010 @ 19:48:57 #29
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_83818621
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 23:10 schreef R2cksson het volgende:

@Breuls: die knop heb ik volgens mij niet. Of ik ben n00b.
Dan kun je misschien een PDF printer installeren. Da's een nep-printer in je configuratie, die een PDF genereert ipv het document te printen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_83819211
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 19:45 schreef vannelle het volgende:

[..]

Het is natuurlijk geen compleet ander boek geworden maar in 9 jaar tijd is er best veel veranderd.
Zou lullig zijn als je daardoor nou net 1 of 2 fouten te veel maakt......
Helemaal mee eens. Zal tegen de tijd dat ik begin kijken naar nieuwe lesboeken.
pi_83822410
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:42 schreef jacobras het volgende:
Mijn neef is vandaag geslaagd voor zijn rijexamen .

Ik ga morgen op vakantie, als ik terug ben (16e) moet ik over een week afrijden... Ga trouwens misschien langs de dokter voor iets tegen de zenuwen
mm dan komt die dokter met propanolol aanzetten. Dit heb ik mijn 2e examen gebruikt en beviel me totaal niet...de zenuwen had ik nog steeds, maar vooral een afwezigheid en dromerigheid niet normaal meer ! Hierdoor gingen dingen al harstikke verkeerd. Op mij het het een totaal averechtse uitwerking en met sufheid is het zeker niet aan te raden om auto te rijden, laat staan een rij examen te doen.
Er wordt wel gezegd dat het geen invloed heeft maar volgens mij stond zelfs in de bijsluiter dat het sufheid enz kan veroorzaken.

Als je het wilt gebruiken, start dan echt een aantal dagen van te voren zodat je lichaam aan het middel went. Voor mij nooit weer een examen (geen rijexamen want rijbewijs heb ik nu al lol) met dit middel. Eet een banaan,neem valeriaan (homeopatisch) ofzo of meld van te voren aan de examinator dat je flink in de zenuwen zit en getwijfeld hebt aan een faalangstexamen ofzo.,..wie weet houdt hij dan zowieso rekening met je zenuwen .
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:43:46 #32
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83822848
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 18:40 schreef Purdey het volgende:

[..]

Alvast een fijne vakantie sowieso! Ik heb ook iets gehaald bij de dokter, en kreeg toen 'propranolol'.Een bétablokker die hartslag en bloeddruk vertraagt waardoor je de lichamelijke klachten van nerveusiteit niet voelt.Ik zelf heb het op een dag dat ik niet hoefde te rijden uitgeprobeerd en ik vond dat het niet veel deed.Maar was wel wat suffig en afwezig.Alsof je aan het dagdromen bent, maar dan continue.Als je iets haalt, en je krijgt dit probeer het dan netals ik even van te voren uit
Bedankt! Als ik het ga gebruiken ga ik het zeker eerst uitproberen. Heb je het trouwens gebruikt tijdens je examen?
pi_83826758
Morgen theorie, gevaarherkenning is eigenlijk wel prima te doen, maar ik haal altijd rond de 6, 7 fout bij die twee onderdelen waar je er maar maximaal 5 mag hebben. Als ik zak heb ik het gewoon dik onderschat, twee dagen van te voren beginnen met leren .

Maar ach, mn VWO heb ik ook zo gehaald.. dus er is altijd hoop.
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:58:38 #34
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83826858
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:43 schreef jacobras het volgende:

[..]

Bedankt! Als ik het ga gebruiken ga ik het zeker eerst uitproberen. Heb je het trouwens gebruikt tijdens je examen?
Geen dank! Uiteindelijk heb ik het niet gebruikt nee.Heb er nog 4 van de 5 liggen Psst pilletje kopen? Vond dat ik te relaxed werd..
pi_83827716
Kennis van me ging met een oerhollandje jonko achter de kiezen (longen?) zijn rijexamen doen, lekker relaxend enzo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:31:36 #36
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83829032
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:16 schreef honkhonk het volgende:
Kennis van me ging met een oerhollandje jonko achter de kiezen (longen?) zijn rijexamen doen, lekker relaxend enzo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, en daarna de kantine van het CBR leeggegeten na een vreetkick?
pi_83829613
ik heb de tweede keer iets van a vogel geprobeerd. Heeft bij mij wel geholpen. Je moet alleen wel ff kijken of je er één neemt of twee dus van te voren even testen
pi_83831782
Ik heb 21juli examen, maar denk niet dat ik pilletjes ga nemen. Ik ga gewoon proberen NIET zenuwachtig te worden
pi_83836723
Boh, ik moet over 2 uur.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_83837367
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:40 schreef Nero22 het volgende:
Boh, ik moet over 2 uur.
Succes joh, komt goed gewoon doen alsof het een normale les is alleen met iemand extra in de auto
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:20:55 #41
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83837856
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:40 schreef Nero22 het volgende:
Boh, ik moet over 2 uur.
Jaaaa,je bent nog thuis nu! Heeel veel succes! Je kunt het Nero!
pi_83837871
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:04 schreef Henkhimself het volgende:

[..]

Succes joh, komt goed gewoon doen alsof het een normale les is alleen met iemand extra in de auto
Ik hoopte eigenlijk dat ik wat minder nerveus zou zijn... Och, het zal wel loslopen. Om 10:00 komt mijn instructeur mij ophalen en dan heb ik nog 3 kwartier om even in te komen.

Even iets compleet anders: hebben/hadden jullie de autoradio altijd aan tijdens het lessen? Ik wel. Ik ga tijdens het examen ook maar vragen of hij aan mag. Hopelijk voel ik me dan iets meer op mijn gemak.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_83837888
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:20 schreef Purdey het volgende:

[..]

Jaaaa,je bent nog thuis nu! Heeel veel succes! Je kunt het Nero!
Dankje.
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:30:30 #44
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83838083
De autoradio stond tijdens lessen altijd wel aan, behalve tijdens proefexamens.Bij examen mocht ie ook absoluut niet aan, heb het nog gevraagd omdat de stiltes dan iets minder pijnlijk zijn.Maar je moet je concentreren en daar past geen radio bij..
pi_83838279
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:30 schreef Purdey het volgende:
De autoradio stond tijdens lessen altijd wel aan, behalve tijdens proefexamens.Bij examen mocht ie ook absoluut niet aan, heb het nog gevraagd omdat de stiltes dan iets minder pijnlijk zijn.Maar je moet je concentreren en daar past geen radio bij..
Hm... Ik ga het ook gewoon vragen, voor de zekerheid. Ik hoorde al eens van iemand anders dat het wel mocht. Ik ben benieuwd.

Afijn, ik ga afsluiten. Tot over een paar uurtjes.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_83838377
Als examinator zou ik denken, waarom niet? Later ga je toch ook wel rijden met radio aan, dus waarom nu alvast niet testen. Je moet zelf maar beslissen of het in je na- of voordeel werkt. De stiltes zijn niet zo pijnlijk hoor. Soms kan je rijden en praten tegelijk, maar tijdens de lessen stopte ik ook halverwege een zin en ging ik na een halve minuut weer verder. Succes iig!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:31:38 #47
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_83839912
Succes Nero! Je mag niet voor niks afrijden!

Gefeliciteerd @ alle geslaagden

Ik heb gewoon radio geluisterd, tijdens m'n examen. Werd er eigenlijk juist wel rustig van!

Ik was jullie kwijt . Ik kan maar geen genoeg krijgen van het rijden, haha. Nog geen schokkende fouten, behalve dat ik op een heel smal stukje moest keren, omdat de slagbomen die normaal open zijn, ineens dichtwaren. Toen dacht ik 'm in zn achteruit te hebben gezet, stondtie in z'n 1.. Gevolg: M'n voorkant op 't stoepje. Gelukkig heb ik van die beschermrubbertjes, ik was in ieder geval niet vrolijk.

Verder is 't autootje APK-gekeurd, na een half uur belde de garage dat ze aan zo'n splinternieuw bakkie natuurlijk niks konden verdienen . Goedgekeurd dus!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_83840022
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:42 schreef FastFox91 het volgende:
Als examinator zou ik denken, waarom niet? Later ga je toch ook wel rijden met radio aan, dus waarom nu alvast niet testen. Je moet zelf maar beslissen of het in je na- of voordeel werkt. De stiltes zijn niet zo pijnlijk hoor. Soms kan je rijden en praten tegelijk, maar tijdens de lessen stopte ik ook halverwege een zin en ging ik na een halve minuut weer verder. Succes iig!
Kan me ook voorstellen dat je als instructeur iedere invloed van buitenaf wilt uitsluiten. Dus niet het argument tegen je kunnen krijgen als "zat even naar de radio te luisteren" o.i.d.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:56:45 #49
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83840902
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:34 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Kan me ook voorstellen dat je als instructeur iedere invloed van buitenaf wilt uitsluiten. Dus niet het argument tegen je kunnen krijgen als "zat even naar de radio te luisteren" o.i.d.
Dit dus
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_83841612
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:34 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Ik snap de gedachte, maar ik vind dat de bestuurder ook eigen verantwoordelijkheid moet en mag nemen, met de bijbehorende consequenties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')