quote:Op zondag 4 juli 2010 14:40 schreef Dagonet het volgende:
Citroenijsjes met stokjes van drop heb ik ook nog in de vriezer!
Dank je.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:12 schreef Disana het volgende:
Beerput en gifbeker?
'Vreemde vondst Belgische aartsbisschop'
Dit lijkt mij wel een dubbelaartje.
Nee, nu we het erover hebben is ie ineens weg.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:43 schreef Frutsel het volgende:
ik krijg die melding zelf niet, maar nu nog steeds?
Ah oké, dank jullie welquote:Op maandag 12 juli 2010 11:46 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb wat aangepast in het topic en NJ heeft elders wat verwijderd
Site van Estofex was ook ff plat, zal wel druk bezocht worden. Daar zat het probleem aldus NJ
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:18 schreef Frutsel het volgende:
@TS:
Volgende keer bron bij je bericht + een normale titel
anders laten we het gewoon op slot
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
Doe eens normaal met deze doorgeschoten politieke correctheid zeg.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:57 schreef Repeat het volgende:
Doe je em toch lekker op slot, alsof mij dat iets uitmaakt
Ik snap je opmerking over een beter milieu trouwens niet. Houdt dat in dat ik lichtgetinte mensen niet lichtgetint mag noemen?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:07 schreef Repeat het volgende:
Nee, maar het boeit me te weinig. Ik heb wel andere dingen te doen.
En wat betreft mijn tweede opmerking?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:47 schreef popolon het volgende:
Gooi maar dicht:
Kweken marihuana gelegaliseerd in Californië
Nou nee, die mening deel ik niet. Jammer voor je.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:22 schreef sp3c het volgende:
daarnaast gaat het nergens over mede dankzij de TS
Oooh erruggggg !!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:15 schreef Dagonet het volgende:
SP: Koop geen Israëlische dadels tijdens de ramadan
Zou die TT kunnen reflecteren dat het om de SP in Rotterdam gaat en niet de landelijke versie van de SP?
Het is een wezenlijk verschil.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:15 schreef Dagonet het volgende:
SP Rotterdam: Koop geen Israëlische dadels tijdens de ramadan
Zou die TT kunnen reflecteren dat het om de SP in Rotterdam gaat en niet de landelijke versie van de SP?
quote:
Ik geef gewoon m'n mening, of mag dat ook al niet?quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bemoei je eens niet in FB met zaken die geen betrekking hebben op jouw persoontje of je topics.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:15 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nou nee, die mening deel ik niet. Jammer voor je.
Haha, niveautje weer zie ik. Vermakelijk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
net klaar met groep 8 merk ik?
strax de grote musical en dan de grote sprong vooruit naar de middelbare
ik wens je alle geluk van de grote mensen wereld mannetje
Ja joh, als jij je daar gelukkig bij voelt wens ik je er veel plezier mee. Fijne dag verder.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:30 schreef sp3c het volgende:
dat ben ik niet met je eens, jammer voor je!
goed voor je
nananana
Onisrealistische, bedoel je?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Isrealische rechter is zijn gezonde verstand verloren
Isrealische?
Nee, isnierealisch, denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Israelische rechter is zijn gezonde verstand verloren
Isrealische?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:04 schreef waht het volgende:
Olieramp in Golf van Mexico: deel 8 - de kap zit erop
Er was in een eerder topic al gezegd dat deze titel onjuist is. Het vindt plaats in de Golf van Mexico of in de VS. In Mexico is er ongetwijfeld ergens een olieramp gaande maar daar gaat het topic niet over.
Normaal gedragen en je posts blijven gewoon staan.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:14 schreef zoalshetis het volgende:
nj, kan je voortaan mijn posts gewoon laten staan. zielige muts.
'stupide' is tegenwoordig reden om een post weg te halen? ga lekker iemand anders pesten.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Normaal gedragen en je posts blijven gewoon staan.
Kusje..
Ik snap oprecht niet waarom je het niet met iemand oneens kan zijn zonder te schelden en jezelf hardop af te vragen of hij misschien met z'n hoofd op de stoep is geslagen. Er komt geen argument aan te pas.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
'stupide' is tegenwoordig reden om een post weg te halen? ga lekker iemand anders pesten.
en dit laat je wel staan? wat ben jij voor enge gast?
Bejaarde 'voor de lol' doodslaan: 4,5 en 3 jaar cel
Dat kan ook weg, net als dat van jouwzelfquote:Op maandag 26 juli 2010 18:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
'stupide' is tegenwoordig reden om een post weg te halen? ga lekker iemand anders pesten.
en dit laat je wel staan? wat ben jij voor enge gast?
Bejaarde 'voor de lol' doodslaan: 4,5 en 3 jaar cel
hij stelde een stupide vraag. en ik verwonderde me om die stupiditeit en grofheid om daarmee een doodslag af te doen, dus ik vroeg(!) hem of hij misschien zelf ooit met zijn hoofd terecht was gekomen op de stenen. en gezien zijn verdere reacties in dat topic, denk ik niet dat meneer 'die zogenaamd net komt kijken' deze post erg grof had gevonden.quote:
Is inmiddels daarin gezetquote:Op maandag 26 juli 2010 19:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1501929
Was hier geen centraal topic voor? Ergens?
heb je het een beetje leuk gevierd?quote:
geintje.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:14 schreef Frutsel het volgende:
Kan je beter in de SC vragen dan hierLaten we dit gewoon FB zijn
En nee, heb er niet tot nauwelijks iets aan gedaan![]()
Tis ook alweer bijna vier weken terug nu
vertel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:56 schreef Disana het volgende:
21 jarige Marokkaan vermoord door Molukkers
Opruiende TT die onjuist is.
aha i.c. dan is er dus ook geen molukkenprobleem. raar dat het zo vermeld was...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:46 schreef Disana het volgende:
Het feitelijke bericht is dat de Marokkaan is doodgestoken door zijn vriendin. Al het andere is sensatie en speculatie.
Houd je lekker dom als je wilt. Reacties op een nieuwsbericht zijn geen nieuws.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aha i.c. dan is er dus ook geen molukkenprobleem. raar dat het zo vermeld was...
Wijzen naar een groep vind ik nogal rellerig. Goede veranderingquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:59 schreef sp3c het volgende:
vond het niet echt opruiend maar ik zie nergens dat terug dat Molukkers het gedaan zouden hebben behalve in die reacties dus heb ik de titel iets veranderd
Daar is TV West het niet mee eens.....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:59 schreef sp3c het volgende:
vond het niet echt opruiend maar ik zie nergens dat terug dat Molukkers het gedaan zouden hebben behalve in die reacties
ik kan het zou gauw niet vinden op de sitequote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:04 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Daar is TV West het niet mee eens.....
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kan het zou gauw niet vinden op de site
Dat is geen nieuws, dat is herhalen wat een vriendengroepje beweert.quote:
mevrouwtje zegt dat die vrienden dat zeggenquote:
en waar moeten die 26.000 mensen dan wonen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef VancouverFan het volgende:
Asielzoekers pikken woningen voor autochtonen in
Titel van dat topic is bewust verdraait. Strookt niet met de inhoud van het artikel.
vraagstelling van gemaaktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:02 schreef Boldface het volgende:
Wordt Wycliff Jean president van Haiti?
Het is nog geen feit, hij is slechts kandidaat.
Wycliff => Wyclefquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:02 schreef Boldface het volgende:
Wordt Wycliff Jean president van Haiti?
Het is nog geen feit, hij is slechts kandidaat.
Of een soort xenofobie waar gesuggereerd wordt dat "zwarten" niet werken en enkel werkloos rondhangen ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:03 schreef RemcoDelft het volgende:
Zonder ook maar iets te willen suggereren: ratten komen naar buiten als het donker is en slapen overdag
Ik moest eerst verder zoeken qua foto's. ben zeker niet voor zomaar foto's plaatsen en stop ze bij onzekerheid onder een link en ga op zoek. In dit geval was die link wel goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat van hierboven is in eerste instantie gewoon een vraag, is daar iets van een beleid voor, of meer zoals een mod dat zelf inschat? Hoe werkt dat?
en dat is waarom?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Doodgeschoten hulpverleners in Afghanistan
Gewoonweg zielig, die OP.
het hele topic inmiddelsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Doodgeschoten hulpverleners in Afghanistan
Gewoonweg zielig, die OP.
Kunnen mensen hun anti-semitische opmerking nu niet voor zich houden?quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:19 schreef Lord_Horatio het volgende:
Het is de eerste keer dat ik met bronnen moet komen, terwijl jij de aantijging maakt. Ten tweede ben ik geen volger van dit topic en kom ik net instappen. Ik ga niet speciaal voor jou alle 64 topics afspitten. Jij maakt de aantijging dus jij moet zorgen voor bewijs. Tot die tijd is alles wat je zegt ongefundeerd en staat gelijk aan gebakken lucht. Het zijn hele zware aantijgingen die je ook maakt, maar volgens mij slaan ze als een tang op een varken. Je lijkt verdomme wel een Fox-News aanhanger. Is dat waarom je zoveel over nieuws "weet". Jodenstreken zeg.
`Was te laat. Je hebt groot gelijk maar na zoveel reacties het topic nog dicht gooien heeft geen nut. Net als een merge geen nut meer heeft. Laat maar lopen en geen deel 2quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:00 schreef VancouverFan het volgende:
Hafid Bouazza: Ground Zero Mosque is geheven middelvinger
Het zoveelste Moskee bij Ground Zero topic.
Ik begrijp je punt. Maar nu lopen er 2 discussie simultaan. Ook niet echt handig zit ik de ene discussie te lezen, mis ik reacties die in het andere topic staan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:30 schreef paddy het volgende:
[..]
`Was te laat. Je hebt groot gelijk maar na zoveel reacties het topic nog dicht gooien heeft geen nut. Net als een merge geen nut meer heeft. Laat maar lopen en geen deel 2
Idd, maar ik ben te laat. Ik zit met hetzelfde probleem. Mij boeit die hele column niet als apart topic. Anderen blijkbaar wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:34 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt. Maar nu lopen er 2 discussie simultaan. Ook niet echt handig zit ik de ene discussie te lezen, mis ik reacties die in het andere topic staan.
Mwah, jouw reacties in diverse topics zijn van het zelfde kaliber... hand -> boezem.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:30 schreef VancouverFan het volgende:
Prachtjongeren vermoorden bijna man in metro
Ik zie het nut niet zo van een discussie die met een dergelijke troll post wordt gestart.
Al achter aangekaart. Jammer dat de user niet gewoon heeft gevraagd om een wijziging in de TT..ik heb een kind te logeren en was gisteren nauwelijks thuis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef VancouverFan het volgende:
Homobar naast islamitisch centrum NY
Nog een moskee topic en gewoon een nieuwsdump.
Hij mag idd wel wat minder vaak precies hetzelfde posten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:49 schreef Monolith het volgende:
Mag het gespam van onze vriend mediacurator in dit topic achterwege blijven?
Goed planquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:32 schreef Arctic_Warrior het volgende:
Slotje?
Meisje 12 ontdekt alle presidenten vd V.S.1 happy familie2
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:30 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Overduidelijk dat Israël misdadig bezig is wat betreft Gaza. Is dit een Joodse dank je wel, voor jarenlange bescherming van de Moslims?
Deze poster krijgt een beetje anti-semitische praatjes en dat bevalt me niet zo uiteraard.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:54 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Je snapt me heel goed. Jij bent een Jood. Laten we dat nou niet verstoppen. Leg me uit: Waarom maken Joden al sinds mensenheugenis Moslimlanden kapot van binnen en buiten , terwijl de Moslims zo hun best doen de Joden te beschermen? Ik wil dat JIJ als Jood daar jouw eigenlijk persoonlijke visie eens op los laat.
dit vind ik nog niet zo heel erg iig maar we letten er opquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Deze poster krijgt een beetje anti-semitische praatjes en dat bevalt me niet zo uiteraard.
Voordat het verder uit de hand loopt met zijn posts waarschuw ik toch maar eerst even hier de moderators.
die kan welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:22 schreef VancouverFan het volgende:
[EU] Camera's gericht op elke vliegtuigstoel
BNW topic.
Geen onafhankelijke bron van dit verhaal.
Hu?quote:
Vervelend he, als je een discussie niet machtig bent en zelfs je laatste strohalm als dit topic faalt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:01 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Hu?
Het is gewoon een uit duim gezogen verhaal. Geen enkele andere bron die daar melding van maakt.
Ik dacht dat dit forum toch wel voor feitelijk nieuws bedoeld was.
Ah. Daar is mijn stalker ook weerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:14 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Vervelend he, als je een discussie niet machtig bent en zelfs je laatste strohalm als dit topic faalt.
Idd, ik had al gegoogled er naar en mijn conclusies getrokken. Zie dat de mod inmiddels hetzelfde heeft gedaan. Case closed.
Serieuze media dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:07 schreef sp3c het volgende:
ik zie het toch vaak terugkomen als ik ernaar google
Dat gaat over camera's in gangpaden e.d., niet op elke stoel gericht om elke reiziger persoonlijk in de gaten te houden zoals Lambiekje wil doen geloven.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:27 schreef sp3c het volgende:
http://www.newscientist.c(...)ists-in-the-sky.html
bv, lijken zelfs al tests gedaan te zijn
Dat was ook de bedoeling, ik kan niet voorkomen altijd dat mensen zo denken, de meeste mensen kunnen dat niet. Maar je kan elkaar wel respectvol behandelen zonder vooroordelen, thnx dus hier, in ieder geval denk ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit vind ik nog niet zo heel erg iig maar we letten er op
"The European Union's Security of Aircraft in the Future European Environment (SAFEE) project uses a camera in every passenger's seat, with six wide-angle cameras to survey the aisles."quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:33 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat gaat over camera's in gangpaden e.d., niet op elke stoel gericht om elke reiziger persoonlijk in de gaten te houden zoals Lambiekje wil doen geloven.
Het gaat al helemaal niet over EU regels die dat zouden verplichten.
Noem het dan het oud nieuws forum....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
"The European Union's Security of Aircraft in the Future European Environment (SAFEE) project uses a camera in every passenger's seat, with six wide-angle cameras to survey the aisles."
Ook hier flik je hetzelfde weer. Dat is nou de reden dat je vaak wordt genoemd als trolletje. Slak <> zout. Je bent erg vermoeiend. Je wint de discussie niet in het bewuste topic, dus haal jij je gelijk hier, lukt ook niet, dan probeer je het nu van een mod te winnen. Dat gaat je niet lukken, geloof me.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:34 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Noem het dan het oud nieuws forum....
Dat bericht wat jij vond is van ruim 2 jaar terug
17:22 29 May 2008
Hoe doe je dat nou?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:40 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ook hier flik je hetzelfde weer. Dat is nou de reden dat je vaak wordt genoemd als trolletje. Slak <> zout. Je bent erg vermoeiend. Je wint de discussie niet in het bewuste topic, dus haal jij je gelijk hier, lukt ook niet, dan probeer je het nu van een mod te winnen. Dat gaat je niet lukken,. geloof me.
Nou nee, ik lees gewoon hier op het forum. En je valt qua postgedrag en vanwege je met name in FB post gewoon op tussen alle andere gebruikers. Zo bijzonder ben je niet, het is je domme getroll wat irriteert.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:41 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Hoe doe je dat nou?
Houd je al mijn posts in de gaten om te zien wanneer je weer een keer kunt zeuren op mij? Heb je daar een programma voor gemaakt of lees je gewoon al mijn posts
Niet onder de indruk zijn van jouw geschreeuw en gescheld dat jouw mening de enige juiste is, vind jij getroll dus blijkbaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:43 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nou nee, ik lees gewoon hier op het forum. En je valt qua postgedrag en vanwege je met name in FB post gewoon op tussen alle andere gebruikers. Zo bijzonder ben je niet, het is je domme getroll wat irriteert.
Dit is fok, hier pist en schijt iedereen over je heen on-demand. Wat jank je nou?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:48 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Niet onder de indruk zijn van jouw geschreeuw en gescheld dat jouw mening de enige juiste is, vind jij getroll dus blijkbaar.
Dat ik niet over me laat lopen zal best wel opvallen. Meeste users hebben denk ik geen zin om als oud vuil behandeld te worden als hun mening afwijkt van de Telegraaf lezers.
net was het nog verzonnen nieuwsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:34 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Noem het dan het oud nieuws forum....
Dat bericht wat jij vond is van ruim 2 jaar terug
17:22 29 May 2008
Geen idee waar dat verhaal van Lambiekje ineens vandaan komt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
net was het nog verzonnen nieuws
het topic is niet geopend aan de hand van het artikel dat ik postte of wel?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:42 schreef TeenWolf het volgende:
Hield je je mond maar een dicht.Een doodsverwensingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dit.
Nog eenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:48 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat ik wil is heel duidelijk, dat je een keer je loze klep houdt.
Je bent me net een slag voor. Onderstaand een paar links voor de mods. Niet alleen in NWS, ook in ONZ trouwens.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:39 schreef Dagonet het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/302743
Erg blij met z'n plaatje die hij nu overal spamt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:27 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat jij studeert. De manier waarop jij reageert, debatteert en discussie voert neigt naar het kinderlijke. Het hangt aan elkaar van aannames en suggesties.
Dit soort opmerkingen hebben weinig meer met het topic te maken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:00 schreef Tsjechov het volgende:
[..]
Hier precies dezelfde gedachte. Als DeParo studeert dan eet ik mijn sok op. Het smijten met titels van boeken lijkt hij een meester in, maar qua intellect, discussiëren en luisteren integendeel.
Ach DeParo, trek het je niet aan. Voor de goede verstaander is allang duidelijk dat jij aankomt met gedegen bronnen, waar de tegenstanders de Protocollen van de Wijzen van Sion op hun nachtkastje hebben staan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Dit soort opmerkingen hebben weinig meer met het topic te maken.
Voornamelijk Tsjechov, Teenwolf, en Chooselife zijn bijna alleen bezig met persoonlijke aanvallen op mij.
Tsja, maar toch blijft het irritant als ze weer met beledigingen komen en dan beweren dat zij de waarheid in pacht hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:05 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ach DeParo, trek het je niet aan. Voor de goede verstaander is allang duidelijk dat jij aankomt met gedegen bronnen, waar de tegenstanders de Protocollen van de Wijzen van Sion op hun nachtkastje hebben staan.
Neem deze gast bijvoorbeeld, eerst allemaal anti-semitische opmerkingen en dan vervolgens beweren hoe slim hij is in tegenstelling tot de Westerse auteurs, tegen dit soort beledigingen hoort men op te treden denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:21 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Mijn God je pikt er ook uit wat je wilt he? Wat een Jodenstreek. Ik zeg dat er wel honderden auteurs tegen zijn te bedenken. Ik respecteer die auteurs van jou niet. Ik hap die Westerse lariekoek gewoon niet.
ZHI is weer op dreef.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jouw plek is niet in europa, als je je stoort aan onze gebruiken.
dat weet je, maar je neemt je oneerbiedige en onrespectvolle gelul mee naar europa in de hoop tweespalt te zaaien. jouw islam is judas in het kwadraat.
fijn feest met mohamed die voor het eerst mekka veroverde, als eplileptische, visioenzienende, en analfabtete imbeciele inteelt soldaat.
wil je oorlog, moeten moslims vooral zo doorgaan. iedereen kotst op ze. nu al.
In een topic over het Kralingse bos.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:16 schreef VancouverFan het volgende:
De topicdiarree van Lambiekje in NWS begint een beetje een overkill te worden.
Ja kloptquote:
Hé Yvonne, gaat het niet wat ver, je hebt al mijn degelijke posts verwijderd uit het topic. Vind ik niet echt rationeel van je, we voeren daar een nette discours met argumenten en funderingen.quote:
We proberen er met zijn allen het beste van te maken. En daar hebben we elkaar echt bij nodig, zowel de mod als de users spelen een grote rol bij de totstandkoming van een goed forum.quote:
Wáááár hebben we het hier met zijn allen over?quote:
?? jammer? het is pure kunst! doe mij dat maar eens na.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:02 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
In een topic over het Kralingse bos.
Toch wel jammer dat vrijwel elk topic vroeger of later ombuigt in een moslim bash topic.
vakkenvullen? de appie is tegenwoordig tot 10 uur open...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is Meki eigenlijk gebleven?²
Ik heb hem gisteren een reactie zien posten in dit topic:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is Meki eigenlijk gebleven?²
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:19 schreef Farang het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren een reactie zien posten in dit topic:
Ook president Obama viert ramadan
Maar hij reageert idd niet meer, als ik het goed heb begrepen is hij de dreigementen van de PVV-ers zat.
Ja? Ben je zeker?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:30 schreef Arctic_Warrior het volgende:
Meki post nu onder way2paradise of zoiets.
misschien post ie wel onde bsb, who ramadan cares?quote:
Oh nee hoor, maar jij zit de boel daar gewoon keihard te trollen en het hele topic in zn geheel (dus incl mijn reacties en die van anderen) gaat weer de foute kant op, vandaar.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:35 schreef emma1986 het volgende:
[..]
ah je wilt alleen maar je eigen mening horen....
trouwens familie van je?
[ afbeelding ]
wat denk je zelf?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar jij zit de boel daar gewoon keihard te trollen en het hele topic in zn geheel (dus incl mijn reacties en die van anderen) gaat weer de foute kant op, vandaar.
En moet ik er verder nog serieus op ingaan? Of ga je gewoon alvast je volgende kloonaccount aanmaken en kunnen we straks zwaaien naar deze?
Goed gezien. Zal even gaan bezemen daarquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
Even een tipje, het Friezin (25) verdacht van 4 babymoorden - deel 3. take two topic gaat weer een bepaalde kant uit, vorige topic is ook al helemaal verneukt door offtopic bekvechten tussen users onderling (en tbh; ook aan het gebrek aan moderatie), dus hou het ff in de gatenAnders zitten we straks aan het derde deel drie
![]()
En misschien een kloonscan voor die emma1986 ook geen overbodige luxe
Kan er nog wat aan deze propaganda gedaan worden?quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:09 schreef VancouverFan het volgende:
Lambiekje geeft er weer een eigen draai aan
Gratis cholesterolverlagers bij fastfood verplichten
Niks verplichten volgens het artikel, alleen aanbieden.
Is het trouwens normaal dat iemand even tussen neus en lippen door vergeleken wordt met een nazi (die op zijn minst joden, negers etc. haat cq. dood wil hebben)?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:35 schreef emma1986 het volgende:
[..]
ah je wilt alleen maar je eigen mening horen....
trouwens familie van je?
[ afbeelding ]
ja dat is normaal op fok! als je niet voldoet aan de eisen en dubbele moraal van linkschmensen. so be it. wij noemen ze weer landverraders, grijns.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is het trouwens normaal dat iemand even tussen neus en lippen door vergeleken wordt met een nazi (die op zijn minst joden, negers etc. haat cq. dood wil hebben)?
Wie is wij?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat is normaal op fok! als je niet voldoet aan de eisen en dubbele moraal van linkschmensen. so be it. wij noemen ze weer landverraders, grijns.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:46 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wie is wij?
Het clubje rechtse schreeuwerds? Geert zijn fanclub?
Dat heeft alleen helemaal niets met rechts of links te maken, is van een totaal andere ordequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat is normaal op fok! als je niet voldoet aan de eisen en dubbele moraal van linkschmensen. so be it. wij noemen ze weer landverraders, grijns.
Da's balen he!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:03 schreef zoalshetis het volgende:
Conducteur zwaar mishandeld door Marokkanen.
tt klopt niet.
want?quote:
onze 1 april! wat doe je?!quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:19 schreef Sjaakz het volgende:
Kan er een speciaal tagje komen voor topics met nieuwsartikelen die onjuist zijn, onwaarheden bevatten, of gewoon helemaal onzin zijn?
Lijkt me een stuk fijner dan sluiten (kan nog een leuke discussie opleveren), er wordt in zulke topics dan wellicht minder uitsluitend op de TT en OP gereageerd, en je hebt aan het einde van het jaar een interessant lijstje topics voor een nieuwe categorie in het jaaroverzicht.
[ONZ] of [LIE] ofzo?
Ontkennen is minder erg, jij wil gewoon nog een genocide, op zich is dat an sich al heel erg, maar je wilt dit ook voor de Palestijnen, dat is schandalig. Dat kun je gewoon niet roepen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:10 schreef vosss het volgende:
Waarom is dat als ik vragen mag? Ik bedoel ik ben hier toch zeker niet de holocaust aan het ontkennen of iets in die trend.
Is al vanaf het begin dat ik hier zit als mod (2007) Hele bevolkingen/land van de kaart willen geveegd zien wordt gemod.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:10 schreef vosss het volgende:
Mag ik het op FOK in zijn geheel niet hebben over een Final Solution?
Het is me al een paar keer overkomen en nu zojuist weer dat posts waarin ik dat zeg, ongeacht de inhoud van de post, in zijn geheel verwijderd worden.
Waarom is dat als ik vragen mag? Ik bedoel ik ben hier toch zeker niet de holocaust aan het ontkennen of iets in die trend.
Nee je wilt de holocaust kennelijk met dat soort termen doen herleven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:10 schreef vosss het volgende:
Mag ik het op FOK in zijn geheel niet hebben over een Final Solution?
Het is me al een paar keer overkomen en nu zojuist weer dat posts waarin ik dat zeg, ongeacht de inhoud van de post, in zijn geheel verwijderd worden.
Alleen wel weer jammer dat we jou niet horen als de Palestijnen het lijdend voorwerp zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee je wilt de holocaust kennelijk met dat soort termen doen herleven.
Minstens zo erg vosss weer iemand die maar weinig van de gs kan leren.
Het lijden van de Palestijnen zie ik wel in, maar ik zie ook in dat Israel hier niet voor verantwoordelijk is maar Hamas en andere externe bewegingen, maar goed. Dat zie jij dan kennelijk weer niet in.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alleen wel weer jammer dat we jou niet horen als de Palestijnen het lijdend voorwerp zijn.²
Dit was een serieuze vraag.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:19 schreef Sjaakz het volgende:
Kan er een speciaal tagje komen voor topics met nieuwsartikelen die onjuist zijn, onwaarheden bevatten, of gewoon helemaal onzin zijn?
Lijkt me een stuk fijner dan sluiten (kan nog een leuke discussie opleveren), er wordt in zulke topics dan wellicht minder uitsluitend op de TT en OP gereageerd, en je hebt aan het einde van het jaar een interessant lijstje topics voor een nieuwe categorie in het jaaroverzicht.
[ONZ] of [LIE] ofzo?
Ok ben er zelf al eens mee gekomen. het tegenargument zat best wat in. Ik heb bijvoorbeeld (ben er zelf bij geweest) Nu.nl al eens op leugens betrapt (oftewel hun eigen waarheid) Net als het Dagblad v h Noorden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dit was een serieuze vraag.
Naast de schandpaalfunctie zet het (sommige) mensen
misschien ook nog aan wat kritischer naar het nieuws en de achtergronden daarvan te kijken, en geeft het NWS-users een extra speeltje: 'nieuwsberichten ontkrachten en fouten/leugens hierin openbaren'.
We hebben het hier over nieuwsartikelen he. Die zijn als het goed is gebasseerd op feiten, en feiten zijn te achterhalen. Kijk voor de grap eens naar het artikel van DePers in het topic over Pakistan dat door andere moslimlanden in de steek zou worden gelaten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Ok ben er zelf al eens mee gekomen. het tegenargument zat best wat in. Ik heb bijvoorbeeld (ben er zelf bij geweest) Nu.nl al eens op leugens betrapt (oftewel hun eigen waarheid) Net als het Dagblad v h Noorden.
Ik snap dat je het nu eigenlijk over de telegraaf wilt hebben voornamelijk. Ik ben die Telegraafposts al meer dan zat. Het heeft wat mij betreft alleen maar kans van slagen wanneer je kranten naast elkaar gaat leggen en niet meteen het ene als leugen en het andere als waarheid gaat bestempelen. Het gaat een hetze worden op één krant, en daar ben ik niet zo voor.
Ontkrachten kan je het alleen wanneer je er bij bent geweest. De waarheid hoeft geen waarheid te zijn omdat die waarheid beter in iemands straatje van pas komt. Ik zie enorm veel propaganda aan alle kanten. Het is aan de user om daar een middenweg in te vinden.
Wat ik wel prima vind is berichten naast elkaar leggen in een topic. Dus twee kranten die eigenlijk tegengestelde berichten naar buiten brengen.
Het ene als waarheid laten overkomen en het andere niet is niet aan ons en werk ook niet mee aan een hetze tegen een bepaalde krant.
Ik zal mijn medemods op deze posts wijzen. Kunnen ze er hun eigen mening over geven.
Dat ik dus niet meteen antwoordde was omdat ik er wel even tijd voor nodig had om dit te formuleren.
Wie zegt bijvoorbeeld dat de ene krant onzin zit te vertellen? Omdat een andere krant het verhaal heel anders vertelt? Ben dus niet voor die tagjes
Haha zo bedoel ik schandpaal natuurlijk niet. Een TS kan van tevoren doorgaans ook niet weten dat er iets mis is met een artikel toch? Ik bedoel het t.o.v. het nieuwsmedium en/of de journalist in kwestie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef sp3c het volgende:
ik heb niet zo'n zin in een publieke schandpaal eerlijk gezegd
er word al genoeg op de man gereageerd
ik wil niet strax reacties als 'wahaha kijk TS zijn historie, allemaal tagjes ... h04x!'
ik zou zeggen, aan jou de schone taak om een site op te richten die strijdt tegen de onvolkomenheden van nieuwsfeiten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:48 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Haha zo bedoel ik schandpaal natuurlijk niet. Een TS kan van tevoren doorgaans ook niet weten dat er iets mis is met een artikel toch? Ik bedoel het t.o.v. het nieuwsmedium en/of de journalist in kwestie.
hou toch op. hij post gewoon iets. moet je dan altijd een woordje klaar hebben?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Man treft Vrouw en kinderen opgehangen aan
Nieuwsdump
Dus niemand maakt zich druk over de vele copyrightschendingen en het 'linkse media' - 'Telegraafquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:03 schreef sp3c het volgende:
ja weet je, ik heb ook niet zo'n zin om specifieke nieuwsbronnen aan de schandpaal te hangen
er worden hier zoveel topics zonder bron of foto's met copyright enzo erop gepost, je hebt er echt geen idee van
ik voel weinig voor om bij wijze van beleid die figuren tegen de haren in te strijken want dan gaan zij ook kritischer naar fok! kijken en dat vind ik niet zo'n grappig idee
don't bite the hand that feeds you enzo
hoe kom je daar nu weer op?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:23 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dus niemand maakt zich druk over de vele copyrightschendingen en het 'linkse media' - 'Telegraaf' commentaar,
dat zeg ik dan ook nietquote:maar zodra we met tagjes gaan werken en gaan aangeven wanneer een artikel niet klopt dan valt de media massaal over ons heen? Klinkt logisch
Jij hebt het over 'don't bite the hand that feeds you' en 'tegen de haren in strijken' alsof de media massaal over FOK! zou vallen wanneer we topics op basis van een 'fout' artikel gaan taggen, terwijl je dat toch veel eerder op basis van die copyrightschendingen en het huidige negatieve commentaar zou mogen verwachten lijkt me.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:27 schreef sp3c het volgende:
hoe bedoel je niemand maakt zich druk om de vele copyrightschendingen en het linkse media - telegraaf commentaar
Tja, ik weet dan ook niet waarom je met zulke tagjes zou gaan werken. Als je mijn eerdere post nog eens leest zie je dat ik iets als [LIE] of [ONZ] voorstel om zulke topics aan te merken... Lijkt me sowieso wel handig om een uniform tagje te gebruiken i.p.v. elke keer creatief met scheldwoorden te zijn.quote:dat zeg ik dan ook niet
ik heb geen zin om ze tegen de haren in te strijken met tagjes in de trend van 'kutkrant' omdat ... etc.
ik neem dat risico liever nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:48 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Jij hebt het over 'don't bite the hand that feeds you' en 'tegen de haren in strijken' alsof de media massaal over FOK! zou vallen wanneer we topics op basis van een 'fout' artikel gaan taggen, terwijl je dat toch veel eerder op basis van die copyrightschendingen en het huidige negatieve commentaar zou mogen verwachten lijkt me.
ik zie het nut er niet van in eerlijk gezegdquote:[..]
Tja, ik weet dan ook niet waarom je met zulke tagjes zou gaan werken. Als je mijn eerdere post nog eens leest zie je dat ik iets als [LIE] of [ONZ] voorstel om zulke topics aan te merken... Lijkt me sowieso wel handig om een uniform tagje te gebruiken i.p.v. elke keer creatief met scheldwoorden te zijn.
Het gaat er gewoon in de eerste plaats om dat wanneer eenmaal vast is komen te staan dat een artikel onzin is (wat helemaal niet zo heel vaak gebeurt) dat je dit kenbaar kan maken. Om zo een wat kritischere blik op het nieuws te stimuleren en de mensen die de moeite nemen wat verder te graven 'iets' te kunnen bieden.
Lijkt me niet zo heel verkeerd om zo de inhoudelijke discussie wat te stimuleren i.p.v. het blijven hangen in oppervlakkig commentaar.
Aangezien jij niet degene bent die risico loopt is die afweging niet aan jou natuurlijk. Veel belangrijker vind ik het volgende...quote:
al weet ik niet of je het beoogde resultaat, een deel daarvan, of de manier waarop bedoelt. En vervolgens niet of het aan mijn uitleg of het idee zelf ligt. Hoe dan ook jammer...quote:ik zie het nut er niet van in eerlijk gezegd
Goh, je neemt in ieder geval wel de moeite mijn post te lezen he? Er staat toch vrij duidelijk: 'veel belangrijker vind ik het volgende...' en dan een quote met daarin jouw mening, waar ik ook nog uitgebreid op in gaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:00 schreef sp3c het volgende:
hey als je mijn mening niet wil dan moet je je vraag elders stellen
Goh.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:15 schreef sp3c het volgende:
die maken de afweging gelukkig ook niet
Zoals ik eerder al zei: Ik had eerst ook een topic willen hebben om nieuwsberichten naast elkaar te kunnen leggen. Die tagjes zie ik dus ook niet zitten. Het argument tegen zo'n topic was dan ook wel sterk. wie maakt uit wat waarheid is etc.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:29 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Aangezien jij niet degene bent die risico loopt is die afweging niet aan jou natuurlijk. Veel belangrijker vind ik het volgende...
[..]
al weet ik niet of je het beoogde resultaat, een deel daarvan, of de manier waarop bedoelt. En vervolgens niet of het aan mijn uitleg of het idee zelf ligt. Hoe dan ook jammer...
Ik denk echt dat wanneer je het een beetje leuk uitwerkt het de discussies in NWS en het subforum zelf interessanter kan maken.
Mij lijkt zoiets machtig interessant, gegraven wordt er überhaupt in topics en ben ik ook helemaal fan van trouwens, maar dat gebeurt al in topicsquote:Het gaat er gewoon in de eerste plaats om dat wanneer eenmaal vast is komen te staan dat een artikel onzin is (wat helemaal niet zo heel vaak gebeurt) dat je dit kenbaar kan maken. Om zo een wat kritischere blik op het nieuws te stimuleren en de mensen die de moeite nemen wat verder te graven 'iets' te kunnen bieden.
Je had het toch over een tagje achter de TT? Dat vond ik nl ggggggeen goed idee. En wie bepaald of iets onzin is of leugens zijn?quote:Lijkt me sowieso wel handig om een uniform tagje te gebruiken i.p.v. elke keer creatief met scheldwoorden te zijn.
Wat heeft dat er nu mee te maken?quote:Dus niemand maakt zich druk over de vele copyrightschendingen en het 'linkse media' - 'Telegraaf' commentaar,
Dat zei je inderdaad al eerder.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei: Ik had eerst ook een topic willen hebben om nieuwsberichten naast elkaar te kunnen leggen. Die tagjes zie ik dus ook niet zitten. Het argument tegen zo'n topic was dan ook wel sterk. wie maakt uit wat waarheid is etc.
[..]
Dat gebeurt inderdaad, en soms is dan ook duidelijk dat het originele artikel onvolledig of onjuist is. Dit feit raakt vaak echter ondergesneeuwd en gaat dan verloren door de vele nieuwe reacties die nog steeds volgen op het originele artikel. Dat is zonde en zorgt ervoor dat de discussie op dat punt blijft steken.quote:Mij lijkt zoiets machtig interessant, gegraven wordt er überhaupt in topics en ben ik ook helemaal fan van trouwens, maar dat gebeurt al in topics
Ik zie de link met je voorgaande stuk niet. Hoe kom je nu ineens van iets 'machtig interessants' bij bashtopics?quote:Ik brand daar mijn handen ook liever niet aan en wil ook geen bashtopics.
Dat zei je inderdaad al eerder.quote:Nu snap ik nog steeds niet wat je bedoelde met
[..]
Je had het toch over een tagje achter de TT? Dat vond ik nl ggggggeen goed idee.
Dat is een goede vraag. Het meest praktisch lijkt me dat je de kwestie aan een mod voorlegt en dat jullie hier een oordeel over vellen. Zulke beslissingen neem je nu ook al wanneer je iets naar BNW of ONZ schopt. Maar misschien is er wel iets anders op te bedenken.quote:En wie bepaald of iets onzin is of leugens zijn?
Dat komt voor de TS toch op hetzelfde neer? Een tagje helpt alleen nieuwe reageerders niet in dezelfde fout te trappen.quote:Ik heb ooit eens een (bleek achteraf) hoax herschreven. Heb een paar hinderd nieuwsberichten herschreven, maar ik voelde mij zo opgelaten en schaamde mij zo, dat ik het hele herschrijven aan de wilgen hing...het werd steeds minder na die tijd. Gewoon faalangst. Ik wil users die tag niet aan doen hoor
Blijkt een verhaal toch anders in elkaar te zitten kan je dat verderop in een topic posten, of de TS vragen het nieuwsbericht in de OP te verwerken.
Zie mijn reactie hierboven op sp3c.quote:Dat er gezocht wordt na een tegenargument nieuwsbericht ben ik alleen maar voor. krijg je juist een pittige discussie van
[..]
Wat heeft dat er nu mee te maken?
laatste keer: we-worden-schijt-moe-van-jou. open je eigen website.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:42 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dat zei je inderdaad al eerder.
[..]
Dat gebeurt inderdaad, en soms is dan ook duidelijk dat het originele artikel onvolledig of onjuist is. Dit feit raakt vaak echter ondergesneeuwd en gaat dan verloren door de vele nieuwe reacties die nog steeds volgen op het originele artikel. Dat is zonde en zorgt ervoor dat de discussie op dat punt blijft steken.
[..]
Ik zie de link met je voorgaande stuk niet. Hoe kom je nu ineens van iets 'machtig interessants' bij bashtopics?
[..]
[..]
Dat is een goede vraag. Het meest praktisch lijkt me dat je de kwestie aan een mod voorlegt en dat jullie hier een oordeel over vellen. Zulke beslissingen neem je nu ook al wanneer je iets naar BNW of ONZ schopt. Maar misschien is er wel iets anders op te bedenken.
[..]
Dat komt voor de TS toch op hetzelfde neer? Een tagje helpt alleen nieuwe reageerders niet in dezelfde fout te trappen.
[..]
Zie mijn reactie hierboven op sp3c.
Typerend voor VancouverFan. Zie hoe hij zich in de discussie introduceert, ik zeg er wat van en dan gaat ie hier meteen klagen...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:45 schreef VancouverFan het volgende:
Gezichtherkenning voor iedereen die met de RET reist
Discussie verpesten getroll van o.a. Jokkebrok.
Je loopt alleen maar te trollen mafkees.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Typerend voor VancouverFan. Zie hoe hij zich in de discussie introduceert, ik zeg er wat van en dan gaat ie hier meteen klagen...
Ach... ik wilde je er alleen op wijzen dat jouw toontje in discussies echt niet kan. Het is niet een keer, want dan hoor je me niet, het nare toontje is continu aanwezig. Als je dat nou eens achterwege laat, dan lig je wat minder in de clinch met mensen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:02 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je loopt alleen maar te trollen mafkees.
Je draagt NIKS zinnigs bij aan de discussie. Alleen maar persoonlijke aanvallen.
En dan hier ook nog de vermoorde onschuld uithangen.
Als je mij persoonlijk wat te melden hebt, daar is de PM voor.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach... ik wilde je er alleen op wijzen dat jouw toontje in discussies echt niet kan. Het is niet een keer, want dan hoor je me niet, het nare toontje is continu aanwezig. Als je dat nou eens achterwege laat, dan lig je wat minder in de clinch met mensen.
Ik ben opgevoed met elitaitr schelden. Dat is wat jij dus doet in dat topic. Iemand denigreren alsof iemand niet weet waar hij over praat en blabla bal roepen om een mening die niet de jouwe is en op die manier geen discussie willen voeren maar een monoloog.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:45 schreef VancouverFan het volgende:
Gezichtherkenning voor iedereen die met de RET reist
Discussie verpesten getroll van o.a. Jokkebrok.
Lees de openingspost eens.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben opgevoed met elitaitr schelden. Dat is wat jij dus doet in dat topic. Iemand denigreren alsof iemand niet weet waar hij over praat en blabla bal roepen om een mening die niet de jouwe is en op die manier geen discussie willen voeren maar een monoloog.
Morgen ga ik kijken wat er van weg kan, of ik geef alleen een waarschuwing. Biogarde had dus wel degelijk een punt. Discussiëren doe je niet door een ander voor nitwit etc uit te maken, maar door goede tegenargumenten.
Er zat dus weinig verschil tussen de posts van jokkebrok of die van jou....die van jokkebrok waren alleen bot en boers maar de inhoud is hetzelfde.
VB:Gezichtherkenning voor iedereen die met de RET reist Niet met tegenargumentbeginnen, maar eerst een user para noemen m.a.w mijn woorden zijn waarheid en jij zou mijn woorden moeten accepteren...zo niet, ben je para.
VB: Gezichtherkenning voor iedereen die met de RET reist Deze noem ik niet eens discussiëren maar schelden
Morgen verder. Droom mooie dromen allemaal
Mja, blijkbaar komen users daar ook wel weer overheen. Misschien toch die verschillende berichtgeving in de OP plaatsen met toestemming TS of user eronder die het meteen aan zijn post kan toevoegen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:42 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
[..]
Dat gebeurt inderdaad, en soms is dan ook duidelijk dat het originele artikel onvolledig of onjuist is. Dit feit raakt vaak echter ondergesneeuwd en gaat dan verloren door de vele nieuwe reacties die nog steeds volgen op het originele artikel. Dat is zonde en zorgt ervoor dat de discussie op dat punt blijft steken.
Zoals ik eerder al zei. Ik vind die verschillende berichtgeving machtig interessant om naast elkaar te leggen. Met de TAG erbij gaan het bash topics worden naar TS omdat die het topic openen. En ik wil ook niet dat een hele krant voor altijd een foute naam krijgt omdat een andere krant toevallig het tegendeel beweert (wat ook geen waarheid hoeft te zijn) Kan prima in het topic zelf en eigenlijk ook alleen maar goed (dit was toen het tegenargument wat ik kreeg en daar zit gewoon wat in)quote:Ik zie de link met je voorgaande stuk niet. Hoe kom je nu ineens van iets 'machtig interessants' bij bashtopics?
Ja, echt niet....ik ben niet alwetend en kan dus ook nooit zeggen (zonder het lijdend voorwerp te gaan bellen ) of iets waarheid is of niet.quote:Dat is een goede vraag. Het meest praktisch lijkt me dat je de kwestie aan een mod voorlegt en dat jullie hier een oordeel over vellen.
Wanneer ik een topic naar ONZ schuif moet het leuk zijn. Niet een bericht wat een hoax is. Die gewoon laten zakken of sluiten. Wanneer ik het naar BNW leg(en die is soms echt moeilijk qua dunne lijn wanneer er een nieuwsbericht gebruikt wordt) dan moet de bron al helemaal niets met het nieuws te maken hebben. Of het in dagbladen hebben gestaan. Wij beslissen niet wat nieuws is. Dat doen de kranten. Uiteraard zijn er ook users die wat meemaken zodat wij hier als eerste het nieuws hebben. Ik ben dus op zich best voor een topic waarin tegengestelde berichten naast elkaar neergelegd worden, maar ben tegen een topic een tag op te leggen omdat ik het bericht niet juist vind terwijl dat voor mij net zo goed natte vinger is dan voor anderen. Ik leer hier ook nog steeds door tegenberichten. Ik ben er niet bij en ga geen mensen interviewen om te bewijzen dat een bericht echt is.quote:Zulke beslissingen neem je nu ook al wanneer je iets naar BNW of ONZ schopt. Maar misschien is er wel iets anders op te bedenken.
Mja, dan ben ik nog meer voor de optie om een tegen bericht in de OP te zetten, maar wij mogen niet zomaar klooien in de OP van een user.(ik PM een user dus wel eens of het goed is een ander bericht er onder te plaatsen)quote:Dat komt voor de TS toch op hetzelfde neer? Een tagje helpt alleen nieuwe reageerders niet in dezelfde fout te trappen.
Of ik lees er ovrheen of ik zie het nog nietquote:Zie mijn reactie hierboven op sp3c.
Jij mag je mening net zo goed hebben over de overheid of instanties die tegen die overheid zijn. Ik begrijp uit je post dat je echt niet ziet dat je precies zo bezig bent. Je doet dus precies hetzelfdequote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:21 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Lees de openingspost eens.
Daar begint het al meteen met allerlei gezeik op de overheid. Als je zelf een discussie al op die manier aanzet met allerlei beschuldigingen, zonder goede onderbouwingen, dan kun je verwachten dat daar fel op wordt gereageerd.
Wat dat betreft is het topic net zo gestart van "ik heb gelijk, de overheid is altijd fout bezig, en iedereen die wat anders ziet het verkeerd". Het nodigd bij voorbaat al niet uit tot een normale discussie.
Maar goed, dit soort opmerkingen zijn effectiever dan het getroll van Jokkebrok. Ik zal het in mijn achterhoofd houden voor een volgende keer.
Het gaat toch helemaal niet over de OP? Het gaat om de discussie. Dat jij het normaal vind om één kant uit te kafferen omdat ze jouw mening delen is dus niet belangrijkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:48 schreef Dagonet het volgende:
Je bent er maar druk mee Paddy.
Users die reageren zonder het topic te lezen moeten zelf maar leren leven met de wetenschap dat ze dom bezig waren..
Sorry? Waar kaffer ik mensen uit omdat ze mijn mening niet delen? Een topic niet lezen en alleen reageren op de OP terwijl verder in het topic blijkt dat het eerste bericht niet correct was is gewoon dom.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Het gaat toch helemaal niet over de OP? Het gaat om de discussie. Dat jij het normaal vind om één kant uit te kafferen omdat ze jouw mening delen is dus niet belangrijk
Dat werd alleen gesteld. Ik zeg niet dat jij mensen uitkafferd, ik zeg dat jij het normaal vind dat mensen uitgekafferd worden wanneer ze niet de mening delen van. Wanneer jij denkt (let op het woord ...denkt...dat mensen het bericht niet lezen kan je dat gewoon met tegenargumenten zeggen. Mensen dom en para noemen i.p.v met tegen argumenten te komen. Dan ben je intelligent!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sorry? Waar kaffer ik mensen uit omdat ze mijn mening niet delen? Een topic niet lezen en alleen reageren op de OP terwijl verder in het topic blijkt dat het eerste bericht niet correct was is gewoon dom.
Ik kan daar niets raars in ontdekken...quote:Op zondag 31 januari 2010 00:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Iblis, je parate kennis over dit onderwerp doet mij vermoeden dat jij een certain geaardheid hebt, die niet dezelde is als die van mij.
Klopt dit?
Met als droevig dieptepunt Groengestapoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:16 schreef VancouverFan het volgende:
De topic diaree van Lambiekje in NWS begint een beetje een overkill te worden.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:20 schreef TeenWolf het volgende:
Er wordt veel geknoeid met Herzl's diary, op deze site lees ik dit:
Actually, I read that the editor of the diary’s himself acknowledged that the most controversial parts were edited and/or censored. So the quote you dislike might be true, in the end. And even the sweetened version of the diaries depicts Herzl as a very ugly being.
Posts als TeenWolf plaatst zoals hierboven zijn dezelfde leugens en anti-semitische opmerkingen die men op Stormfront plaatst. Hij kan bijvoorbeeld volgens mij wel inzien dat die quote niet terug te voeren is op een tekst of wat dan ook volgens mij. Behalve op Nazi-sites kan ik niet iets terugvinden wat dan ook wel te verwachten was. Het blijven dezelfde leugens en hij blijft het beledigende aspect telkens volhouden.. Hij wordt inhoudelijk afgebrand en toch meent hij door te moeten gaan met z'n beledigende opmerkingen jegens het Zionisme en het Jodendom. Het zijn simpelweg onzinnige beweringen (zoals de links en posts in het andere topic die op rare en nazi sites weer wijzen), leugens die de auteurs ook zelf toegeven (bovendien wordt in de link hierboven beweerd dat deze quote verzonnen en nagemaakt is maar een of andere comment, misschien zelfs wel van hem, zegt dat het niet zo is dan ben je denk ik wel echt naief en achterlijk anti-semitisch), en het is dezelfde manier van schrijven zoals anti-semieten dat vroeger en nu deden en doen. Dit zou gestopt moeten worden vind ik dan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik kan het niet inlezen. Ik wil full-text
Ik heb het topic gesloten. Er worden quotes van allerlei schrijvers op allerlei plekken aangehaald. Ik denk dat je wanneer je het daarover wil hebben niet in NWS moet zijn. Net als de users die dit aanhalen. Ik kan onmogelijk alles weghalen wat niet helemaal pro-joods, pro moslim, pro christen, pro atheïst is. Ik vond het gewoon een enorm kuttopic en het ging dus totaal niet meer over de OP.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Posts als TeenWolf plaatst zoals hierboven zijn dezelfde leugens en anti-semitische opmerkingen die men op Stormfront plaatst. Hij kan bijvoorbeeld volgens mij wel inzien dat die quote niet terug te voeren is op een tekst of wat dan ook volgens mij. Behalve op Nazi-sites kan ik niet iets terugvinden wat dan ook wel te verwachten was. Het blijven dezelfde leugens en hij blijft het beledigende aspect telkens volhouden.. Hij wordt inhoudelijk afgebrand en toch meent hij door te moeten gaan met z'n beledigende opmerkingen jegens het Zionisme en het Jodendom. Het zijn simpelweg onzinnige beweringen (zoals de links en posts hierboven die op rare en nazi sites weer wijzen), leugens die de auteurs ook zelf toegeven, en het is dezelfde manier van schrijven zoals anti-semieten dat vroeger en nu deden en doen. Dit zou gestopt moeten worden vind ik dan.
Kort samengevat: jij wil dat de moderatie gaat censureren op 'toegestane' inhoud, waarbij jij dan bepaald welke opmerkingen/bronnen wel of niet zijn toegestaan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Posts als TeenWolf plaatst zoals hierboven zijn dezelfde leugens en anti-semitische opmerkingen die men op Stormfront plaatst. Hij kan bijvoorbeeld volgens mij wel inzien dat die quote niet terug te voeren is op een tekst of wat dan ook volgens mij. Behalve op Nazi-sites kan ik niet iets terugvinden wat dan ook wel te verwachten was. Het blijven dezelfde leugens en hij blijft het beledigende aspect telkens volhouden.. Hij wordt inhoudelijk afgebrand en toch meent hij door te moeten gaan met z'n beledigende opmerkingen jegens het Zionisme en het Jodendom. Het zijn simpelweg onzinnige beweringen (zoals de links en posts in het andere topic die op rare en nazi sites weer wijzen), leugens die de auteurs ook zelf toegeven (bovendien wordt in de link hierboven beweerd dat deze quote verzonnen en nagemaakt is maar een of andere comment, misschien zelfs wel van hem, zegt dat het niet zo is dan ben je denk ik wel echt naief en achterlijk anti-semitisch), en het is dezelfde manier van schrijven zoals anti-semieten dat vroeger en nu deden en doen. Dit zou gestopt moeten worden vind ik dan.
TeenWolf redeneert met het niveau van een stormfront poster, hij gebruikt zelfs dezelfde bronnen, en ja, dit soort bronnen zouden niet moeten kunnen, het zijn leugens, ze hebben niet een toegevoegde waarde, en zijn puur geplaatst om haat en leugens rond te strooien. Zijn bronnen en redenatie heb ik al tig keer ontkracht in het topic, maar TeenWolf gaat gewoon door met het posten en gaat zelfs niet in op wat iemand schrijft, dat noem ik getroll als je op een dergelijke manier een topic verziekt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb het topic gesloten. Er worden quotes van allerlei schrijvers op allerlei plekken aangehaald. Ik denk dat je wanneer je het daarover wil hebben niet in NWS moet zijn. Net als de users die dit aanhalen. Ik kan onmogelijk alles weghalen wat niet helemaal pro-joods, pro moslim, pro christen, pro atheïst is. Ik vond het gewoon een enorm kuttopic en het ging dus totaal niet meer over de OP.
Zouden er dus squotes van schrijvers die hetzelfde over moslims zouden zijn zou ik hetzelfde handelen. Ga het topic zelfs niet eens meer aan F&L voorleggen.
Wil je dingen dus aankaarten over welke schrijver niet gequote zou mogen worden op FOK! en welke wel? Moet je denk ik op een andere plek zijn. Tegenargumenten zijn uiteraard altijd welkom. Iemand uitschelden vind ik geen tegenargument. Schiet nada noppes op in een topic. Maar dit topic ging dus op het laatst over vanalles i.p.v over de OP, en daarom gesloten.
Nogmaals, ik heb zijn bronnen tig keer afgebrand, ik heb hem laten zien dat hij niet bij een publicatie van die quote kan uitkomen die direct verwijst naar iets wat Herzl gezegd zou hebben. Notabene zijn eigen posts en bronnen stellen dat het grootste deel verzonnen is. Neem bijvoorbeeld de link in de quote van TeenWolf die ik hierboven heb geplaatst. De schrijver van dat stuk zegt dat die quote die hij telkens aanhaalt nep is. Maar een comment, van iemand die we niet kennen, stelt dat dat niet waar is. Een comment, iets wat me niet bepaald relevant lijkt, op dit soort bronnen zou best gecontroleerd kunnen worden zeker als ze tig keer worden afgebrand. Ik heb de academische schrijvers aangehaald, ik heb de serieuze bronnen aangehaald die zijn beweringen weghalen, dan wordt het op een gegeven moment genoeg. Dan kan een moderator best ingrijpen en dit soort herhalingen van haatdragende teksten weghalen want ze zijn afgebrand. Dat is wat ik hier probeer te stellen. Ik heb geen spijt van wat ik heb geschreven over wat ik van hem vind. Hier heb ik geen spijt van omdat hij zo overkomt, omdat hij zichzelf zo laat overkomen, dan moet je ook met de consequenties kunnen omgaan dunkt me en dat kan hij blijkbaar niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:23 schreef moussie het volgende:
[..]
Kort samengevat: jij wil dat de moderatie gaat censureren op 'toegestane' inhoud, waarbij jij dan bepaald welke opmerkingen/bronnen wel of niet zijn toegestaan?
Als het van die hardnekkige onzin is, is het dan niet beter om het met deugdelijke bronnen onderuit te halen ipv de ander uit te maken voor van alles en nog wat? Ik bedoel maar, wat is er beter en makkelijker dan een scan van de eerste druk om te laten zien dat die quote niet bestaat? Lijkt me een stuk verstandiger voor een discussieplatform zoals dit forum dan dat automatische 'jij bent een antisemiet en je verteld onzin' en 'ik wil dat jij weg gecensureerd wordt'.
Weliswaar niet tegen mij, maar: wat is de reden van deze opmerking?quote:
PM een idee? Geen idee of de user in het NWS-feedback kijkt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Weliswaar niet tegen mij, maar: wat is de reden van deze opmerking?
waarom? ik wil nog even blijven...quote:
Tssssk...geen slapende honden wakker makenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom? ik wil nog even blijven...
quote:
Dit is een van de meest gore anti-semitische posts die ik nu toe heb gelezen op dit forum in al die tijd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou hoorde ik laatst wel een heel sterke opmerking plaatsen door een jood: Hitler had blijkbaar toch wel een beetje gelijk: sinds de holocaust zijn er in West-Europa (bijna) geen onderlinge oorlogen meer geweest.
Ik vond daar wel wat inzitten.
Ja, in Ulster, maar dat heeft hij nooit veroverd.
In het Midden-Oostern is er sinds die tijd voortdurend oorlog.
Het CIDI heeft hier toch dedicated mankracht op zitten? Of..?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dit is een van de meest gore anti-semitische posts die ik nu toe heb gelezen op dit forum in al die tijd.
Ik neem aan dat deze vuile en achterlijke post wordt bestraft.
Mee eens, ik ben geen huiler en zal het ook nooit ergens aangeven maar heb toch Keesje wel even de waarheid vertelt. Maar dat is nu ook allemaal weg zie ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dit is een van de meest gore anti-semitische posts die ik nu toe heb gelezen op dit forum in al die tijd.
Ik neem aan dat deze vuile en achterlijke post wordt bestraft.
Als daar nog geen ban op staat.....jezus.quote:
Maar, er is niets aan de hand volgens HeatWave.quote:
Hier is PM ook niet voor hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En natuurlijk leren wanneer je het forum gebruikt als communicatiemiddel, en wanneer je beter van het pm-systeem gebruik kunt maken.
Gastslotje.
Was ik al klaar dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:01 schreef Ron_Jeremy het volgende:
En dan is DeParo geband en die KeesMohammed22 niet.
[..]
Naamtopics is zowiezo zo goed als not done en zeker niet in NWS en co. Je moet er maar net tegen aan lopen en de index bekijken. Zon topic kan idd iedereen op (gast)slot doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel grappig dat Ferdo blijkbaar wel kan wat Heatwave niet kan. Heel bijzonder.
Nee wij doen nooit wat hierquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:01 schreef Ron_Jeremy het volgende:
En dan is DeParo geband en die KeesMohammed22 niet.
[..]
Ik heb er nog wel een paar meer voor je?quote:
En waarom dat nou weer? Waarom mag er geen scherpe discussie gevoerd worden?quote:
Dat is geen argument. Frutsel wilde namelijk dat de discussie doorging, maar niet in NWS. Dus op zijn aanraden verhuiste ik naar F&L.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:46 schreef yvonne het volgende:
Er zijn al 2 topics over dat onderwerp dicht, komop zeg.
Er lopen pas 692 topics over, enjoyquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is geen argument. Frutsel wilde dat de discussie doorging, maar niet in NWS. Dus op zijn aanraden verhuiste ik naar F&L.
Ik moet constateren dat jij geen discussie wil, uberhaupt. Ook niet als de eencelligen als lansdaatje (of hoe heetie) weg zijn.
Waarom run je uberhaupt een internetforum, als je discussies niet wil laten bestaan? Mag de rol van de islam in het Westen niet besproken worden? Moet het allemaal maar doodgezwegen worden?
Geen centraal onderwerp met alle discussieerders uit het NWS topic. Ik praat met hen, niet met allemaal anderen in die 692 topics. Als je dan toch wil modden, sluit dan andere topics en laat de discussie centraal lopen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er lopen pas 692 topics over, enjoy
Alsof jij wel open staat voor een discussie. Superlatieven gebruiken en je bedienen van inhoudsloze argumenten. Als gevraagd wordt naar uitleg wil je daar niet op in gaan omdat het geheel vanzelfsprekend is dat de islam het ware vleesgeworden kwaad is. Nee, way to go.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is geen argument. Frutsel wilde namelijk dat de discussie doorging, maar niet in NWS. Dus op zijn aanraden verhuiste ik naar F&L.
Ik moet constateren dat jij geen discussie wil, uberhaupt. Ook niet als de eencelligen als lansdaatje (of hoe heetie) weg zijn. Ik draag geen verantwoordelijkheid voor hun inbreng.
Waarom run je uberhaupt een internetforum, als je discussies niet wil laten bestaan? Mag de rol van de islam in het Westen niet besproken worden? Moet het allemaal maar doodgezwegen worden?
Kijk maar uit. Voor je het weet word je ook beïnvloed door islamitische ingrediënten en loop je over een jaar met hoofddoek, strijd je man voor Allah en prevelen je kinderen de hele dag verzen uit de Hadith.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:08 schreef yvonne het volgende:
Oh, en voor de anonieme vragenstellers, ik ben geen moslim, m'n man is geen moslimIk eet weleens Turks
Je leest niet, dat wist ik al.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Alsof jij wel open staat voor een discussie. Superlatieven gebruiken en je bedienen van inhoudsloze argumenten. Als gevraagd wordt naar uitleg wil je daar niet op in gaan omdat het geheel vanzelfsprekend is dat de islam het ware vleesgeworden kwaad is. Nee, way to go.
Jij stond aan Turkse zijn tijdens de slag om Gallipoli.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:08 schreef yvonne het volgende:
Oh, en voor de anonieme vragenstellers, ik ben geen moslim, m'n man is geen moslimIk eet weleens Turks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |