Goed planquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:32 schreef Arctic_Warrior het volgende:
Slotje?
Meisje 12 ontdekt alle presidenten vd V.S.1 happy familie2
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:30 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Overduidelijk dat Israël misdadig bezig is wat betreft Gaza. Is dit een Joodse dank je wel, voor jarenlange bescherming van de Moslims?
Deze poster krijgt een beetje anti-semitische praatjes en dat bevalt me niet zo uiteraard.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:54 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Je snapt me heel goed. Jij bent een Jood. Laten we dat nou niet verstoppen. Leg me uit: Waarom maken Joden al sinds mensenheugenis Moslimlanden kapot van binnen en buiten , terwijl de Moslims zo hun best doen de Joden te beschermen? Ik wil dat JIJ als Jood daar jouw eigenlijk persoonlijke visie eens op los laat.
dit vind ik nog niet zo heel erg iig maar we letten er opquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Deze poster krijgt een beetje anti-semitische praatjes en dat bevalt me niet zo uiteraard.
Voordat het verder uit de hand loopt met zijn posts waarschuw ik toch maar eerst even hier de moderators.
die kan welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:22 schreef VancouverFan het volgende:
[EU] Camera's gericht op elke vliegtuigstoel
BNW topic.
Geen onafhankelijke bron van dit verhaal.
Hu?quote:
Vervelend he, als je een discussie niet machtig bent en zelfs je laatste strohalm als dit topic faalt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:01 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Hu?
Het is gewoon een uit duim gezogen verhaal. Geen enkele andere bron die daar melding van maakt.
Ik dacht dat dit forum toch wel voor feitelijk nieuws bedoeld was.
Ah. Daar is mijn stalker ook weerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:14 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Vervelend he, als je een discussie niet machtig bent en zelfs je laatste strohalm als dit topic faalt.
Idd, ik had al gegoogled er naar en mijn conclusies getrokken. Zie dat de mod inmiddels hetzelfde heeft gedaan. Case closed.
Serieuze media dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:07 schreef sp3c het volgende:
ik zie het toch vaak terugkomen als ik ernaar google
Dat gaat over camera's in gangpaden e.d., niet op elke stoel gericht om elke reiziger persoonlijk in de gaten te houden zoals Lambiekje wil doen geloven.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:27 schreef sp3c het volgende:
http://www.newscientist.c(...)ists-in-the-sky.html
bv, lijken zelfs al tests gedaan te zijn
Dat was ook de bedoeling, ik kan niet voorkomen altijd dat mensen zo denken, de meeste mensen kunnen dat niet. Maar je kan elkaar wel respectvol behandelen zonder vooroordelen, thnx dus hier, in ieder geval denk ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit vind ik nog niet zo heel erg iig maar we letten er op
"The European Union's Security of Aircraft in the Future European Environment (SAFEE) project uses a camera in every passenger's seat, with six wide-angle cameras to survey the aisles."quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:33 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat gaat over camera's in gangpaden e.d., niet op elke stoel gericht om elke reiziger persoonlijk in de gaten te houden zoals Lambiekje wil doen geloven.
Het gaat al helemaal niet over EU regels die dat zouden verplichten.
Noem het dan het oud nieuws forum....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
"The European Union's Security of Aircraft in the Future European Environment (SAFEE) project uses a camera in every passenger's seat, with six wide-angle cameras to survey the aisles."
Ook hier flik je hetzelfde weer. Dat is nou de reden dat je vaak wordt genoemd als trolletje. Slak <> zout. Je bent erg vermoeiend. Je wint de discussie niet in het bewuste topic, dus haal jij je gelijk hier, lukt ook niet, dan probeer je het nu van een mod te winnen. Dat gaat je niet lukken, geloof me.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:34 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Noem het dan het oud nieuws forum....
Dat bericht wat jij vond is van ruim 2 jaar terug
17:22 29 May 2008
Hoe doe je dat nou?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:40 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ook hier flik je hetzelfde weer. Dat is nou de reden dat je vaak wordt genoemd als trolletje. Slak <> zout. Je bent erg vermoeiend. Je wint de discussie niet in het bewuste topic, dus haal jij je gelijk hier, lukt ook niet, dan probeer je het nu van een mod te winnen. Dat gaat je niet lukken,. geloof me.
Nou nee, ik lees gewoon hier op het forum. En je valt qua postgedrag en vanwege je met name in FB post gewoon op tussen alle andere gebruikers. Zo bijzonder ben je niet, het is je domme getroll wat irriteert.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:41 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Hoe doe je dat nou?
Houd je al mijn posts in de gaten om te zien wanneer je weer een keer kunt zeuren op mij? Heb je daar een programma voor gemaakt of lees je gewoon al mijn posts
Niet onder de indruk zijn van jouw geschreeuw en gescheld dat jouw mening de enige juiste is, vind jij getroll dus blijkbaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:43 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nou nee, ik lees gewoon hier op het forum. En je valt qua postgedrag en vanwege je met name in FB post gewoon op tussen alle andere gebruikers. Zo bijzonder ben je niet, het is je domme getroll wat irriteert.
Dit is fok, hier pist en schijt iedereen over je heen on-demand. Wat jank je nou?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:48 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Niet onder de indruk zijn van jouw geschreeuw en gescheld dat jouw mening de enige juiste is, vind jij getroll dus blijkbaar.
Dat ik niet over me laat lopen zal best wel opvallen. Meeste users hebben denk ik geen zin om als oud vuil behandeld te worden als hun mening afwijkt van de Telegraaf lezers.
net was het nog verzonnen nieuwsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:34 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Noem het dan het oud nieuws forum....
Dat bericht wat jij vond is van ruim 2 jaar terug
17:22 29 May 2008
Geen idee waar dat verhaal van Lambiekje ineens vandaan komt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
net was het nog verzonnen nieuws
het topic is niet geopend aan de hand van het artikel dat ik postte of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |