abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85163762
Te zijn of niet te zijn, dat is de kwestie: of het nobeler is om te lijden onder alles wat het wrede Lot je toeslingert of om de wapens op te nemen tegen een zee van zorgen en al er al vechtend een einde aan te maken?
pi_85164859
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:38 schreef Lord_Horatio het volgende:

[..]

Interessant
Ik kon er weinig chocola van maken, maar dat kan aan mijn computerinstellingen liggen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_85166048
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:38 schreef Lord_Horatio het volgende:

[..]

Interessant
Het is zo overduidelijk wat die mensen aan boord van die vloten van plan waren en dan gaan ze het toch nog lopen ontkennen. Het is belachelijk dat Israel hier nog voor aangevallen wordt door een land als Turkije.
pi_85166157
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:27 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het is zo overduidelijk wat die mensen aan boord van die vloten van plan waren en dan gaan ze het toch nog lopen ontkennen. Het is belachelijk dat Israel hier nog voor aangevallen wordt door een land als Turkije.
Overduidelijk dat Israël misdadig bezig is wat betreft Gaza. Is dit een Joodse dank je wel, voor jarenlange bescherming van de Moslims?
Te zijn of niet te zijn, dat is de kwestie: of het nobeler is om te lijden onder alles wat het wrede Lot je toeslingert of om de wapens op te nemen tegen een zee van zorgen en al er al vechtend een einde aan te maken?
pi_85166158
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:27 schreef DeParo het volgende:

[..]

Maar natuurlijk. Ze waren gewoon van plan om overhoop geschoten te worden door Israëli's. Wat een rakkers toch.
pi_85166394
Laten we ook de diepzinnige en veelzeggende quote van opperzionist Netanyahu niet vergeten:

"We are benefiting from one thing, and that is the attack on the Twin Towers and Pentagon, and the American struggle in Iraq," Benjamin Netanyahu told an audience at Bar Ilan university.

http://www.haaretz.com/ne(...)-for-israel-1.244044
pi_85167131
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:30 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Maar natuurlijk. Ze waren gewoon van plan om overhoop geschoten te worden door Israëli's. Wat een rakkers toch.
Ach jochie, ze stonden zich al te bewapenen voordat de Israelische schepen en helikopters uberhaupt in de buurt waren, ze waren zich al aan het bewapenen voordat de schepen uitgevaren waren.

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:30 schreef Lord_Horatio het volgende:

[..]

Overduidelijk dat Israël misdadig bezig is wat betreft Gaza. Is dit een Joodse dank je wel, voor jarenlange bescherming van de Moslims?
Misdadig nog wel, leg dat eens uit, en als je dat doet leg dan ook je tweede zin uit want ik snap niet wat je daarmee wilt zeggen hier.
pi_85167292
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:35 schreef Salvad0R het volgende:
Laten we ook de diepzinnige en veelzeggende quote van opperzionist Netanyahu niet vergeten:

"We are benefiting from one thing, and that is the attack on the Twin Towers and Pentagon, and the American struggle in Iraq," Benjamin Netanyahu told an audience at Bar Ilan university.

Wat hij bedoelt in zijn eigen klungelige woorden, zoals gebruikelijk, dat de gevolgen qua steun niet negatief waren en niet dat Israel blij is met de aanslag. Het is echter maar hoe je het bekijkt want door de Amerikaanse interventie in Irak, en de nieuwe visie op de Islam vanuit zoveel nieuwe ogen en monden, is Israel nog meer het mikpunt geworden van veelal Islamitische landen en dat is geen gunstige ontwikkeling.
pi_85167382
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:50 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ach jochie, ze stonden zich al te bewapenen voordat de Israelische schepen en helikopters uberhaupt in de buurt waren, ze waren zich al aan het bewapenen voordat de schepen uitgevaren waren.
[..]

Misdadig nog wel, leg dat eens uit, en als je dat doet leg dan ook je tweede zin uit want ik snap niet wat je daarmee wilt zeggen hier.
Je snapt me heel goed. Jij bent een Jood. Laten we dat nou niet verstoppen. Leg me uit: Waarom maken Joden al sinds mensenheugenis Moslimlanden kapot van binnen en buiten , terwijl de Moslims zo hun best doen de Joden te beschermen? Ik wil dat JIJ als Jood daar jouw eigenlijk persoonlijke visie eens op los laat.
pi_85167824
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:53 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat hij bedoelt in zijn eigen klungelige woorden, zoals gebruikelijk, dat de gevolgen qua steun niet negatief waren en niet dat Israel blij is met de aanslag. Het is echter maar hoe je het bekijkt want door de Amerikaanse interventie in Irak, en de nieuwe visie op de Islam vanuit zoveel nieuwe ogen en monden, is Israel nog meer het mikpunt geworden van veelal Islamitische landen en dat is geen gunstige ontwikkeling.
Juist ja. Wat hij bedoelt is dat omdat "moslims" de schuld krijgen van 9/11, de consensus van de wereld meer overeen komt met die van Israël. En dat vindt hij natuurlijk "goed" voor Israël. Precies.
pi_85167920
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:37 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zucht, natuurlijk Kees is dat wat jij denkt, maar de enige bezettingen die Israel heeft uitgevoerd waren na militaire invasies van de omringende landen. Pas na grootschalige opstanden en aanslagen werd de muur gebruikt. Dan kan je niet spreken van machtsmisbruik maar puur van verdediging. Israel zal veel moeten doen om het Israelische volk, inclusief de moslims, te kunnen beschermen. Maar daar ben jij blind voor duidelijk hier.
Het wil maar niet tot je doordringen dat een groot gedeelte van de Arabische bevolking in de regio dat anders ziet .. voor hun is de staat niet rechtmatig, is geheel Israël gestolen gebied .. jij blijft uitgaan van de rechtmatigheid van de staat, alsof het doodnormaal is om even ergens je eigen staatje te stichten omdat jij het zo graag wil, maar de Arabieren denken er dus duidelijk anders over .. nogal wiedes, want het was hun grondgebied, niet dat van jou, niet dat van mij, maar van hun!! Of wou jij soms zeggen dat hun geen recht hebben zich te verdedigen, met alle tot hun beschikking staande middelen? Ze hebben al die buitenlandse bezetters maar te accepteren of zo, omdat een stel gezapige heren in pakken tig kilometer verderop dachten dat zo te kunnen beslissen?
pleased to meet you
pi_85167974
Overigens wil ik bij deze duidelijk maken dat ik het Jodendom en huidige Israël niet als onlosmakelijk verbonden zie.
pi_85168099
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:35 schreef Salvad0R het volgende:

Je snapt toch: Netanyahu is klungelig en de opvarenden zijn weloverdacht grondig bewapend.

Wat een land, waar klungelige mensen premier zijn en dat door vastberaden mensen aangevallen wordt.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_85168193
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:05 schreef Salvad0R het volgende:
Overigens wil ik bij deze duidelijk maken dat ik het Jodendom en huidige Israël niet als onlosmakelijk verbonden zie.
Groot gedeelte van die "Joden" zijn atheïst :O. 50% heb ik gehoord zelfs ooit.
pi_85168335
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:04 schreef moussie het volgende:

[..]

Het wil maar niet tot je doordringen dat een groot gedeelte van de Arabische bevolking in de regio dat anders ziet .
Dat niet alleen, het is ook gewoon anders.
Niet alleen de Arabische bevolking ziet dat anders, de hele wereld ziet dat anders.
Zie de diverse VN-resoluties.
pi_85168918
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:13 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Niet alleen de Arabische bevolking ziet dat anders, de hele wereld ziet dat anders.
quote:
is geheel Israël gestolen gebied
Dat vergeet je te quoten. Dus ben benieuwd naar de bron waarin de VN zegt dat heel Israël gestolen gebied is :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_85169029
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:10 schreef Lord_Horatio het volgende:

[..]

quote:
De meerderheid van de joden is in Israël geboren (65%). Van de joodse bevolking is circa een derde religieus, en twee derde seculier,
Bron
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_85169438
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:54 schreef Lord_Horatio het volgende:

[..]

Je snapt me heel goed. Jij bent een Jood. Laten we dat nou niet verstoppen. Leg me uit: Waarom maken Joden al sinds mensenheugenis Moslimlanden kapot van binnen en buiten , terwijl de Moslims zo hun best doen de Joden te beschermen? Ik wil dat JIJ als Jood daar jouw eigenlijk persoonlijke visie eens op los laat.
Voordat ik ga losbranden over je absurde voordelen en anti-semitische houding vraag ik je hoe de moslims de Joodse mensen hebben beschermd? Kom eens met voorbeelden van hoe Joodse mensen de Islamitische staten vroeger kennelijk hebben kapot gemaakt en nu? Zucht je gaat je nu toch echt op gevaarlijk terrein begeven waar van rationaliteit weinig van over is vrees ik aan jouw kant. Brand eens los zou ik zeggen.

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:02 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Juist ja. Wat hij bedoelt is dat omdat "moslims" de schuld krijgen van 9/11, de consensus van de wereld meer overeen komt met die van Israël. En dat vindt hij natuurlijk "goed" voor Israël. Precies.
Nee, dat vindt hij niet goed voor Israel, hij vindt dat het voor steun aan Israel uit de VS niet verkeerd heeft uitgepakt. Maar zoals gebruikelijk gaan dit soort woorden natuurlijk verdraaid worden en dat is zorgelijk.

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:04 schreef moussie het volgende:

[..]

Het wil maar niet tot je doordringen dat een groot gedeelte van de Arabische bevolking in de regio dat anders ziet .. voor hun is de staat niet rechtmatig, is geheel Israël gestolen gebied .. jij blijft uitgaan van de rechtmatigheid van de staat, alsof het doodnormaal is om even ergens je eigen staatje te stichten omdat jij het zo graag wil, maar de Arabieren denken er dus duidelijk anders over .. nogal wiedes, want het was hun grondgebied, niet dat van jou, niet dat van mij, maar van hun!! Of wou jij soms zeggen dat hun geen recht hebben zich te verdedigen, met alle tot hun beschikking staande middelen? Ze hebben al die buitenlandse bezetters maar te accepteren of zo, omdat een stel gezapige heren in pakken tig kilometer verderop dachten dat zo te kunnen beslissen?
Moussie, deze discussie hebben we vaker gevoerd, nu en in het verleden. Maar jij weet net zo goed als ik, dat zowel de moslims als de Joodse mensen (immigranten of niet hier) recht hadden op het land dat ze gekocht hadden of waar ze geboren waren en zijn, jij weet net zo goed als ik dat niet alleen Israel zou worden opgericht maar ook een paar Arabische staten in de regio, maar wanneer beide partijen de staten zouden respecteren moest men alle groepen die bleven in landen (Joodse mensen in de Islamitische nieuwe staten en de Islamitische mensen in Israel) hun rechten behouden moesten worden. Maar de Islamitische groeperingen accepteerden de afspraken niet, ze wilden alles, en niet dat ene kleine gedeelte, dat ene kleine stukje land, waar ook een ander volk een eigen staat zou krijgen, dat konden ze niet accepteren.
De Joodse mensen hadden net zo veel recht op een eigen staat als de Arabische en Islamitische mensen.
Ze kregen het allebei maar kennelijk kunnen sommige Islamitische groeperingen Israel niet accepteren als er ook moslims zouden moeten leven. Niet als tweederangs burgers maar ook niet in een uitgesproken
Islamitische staat.
Het had zo veel positiever voor de meeste mensen kunnen zijn als ze Israel gewoon hadden geaccepteerd.

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:05 schreef Salvad0R het volgende:
Ok..........................
Ok..........................

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:08 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Je snapt toch: Netanyahu is klungelig en de opvarenden zijn weloverdacht grondig bewapend.

Wat een land, waar klungelige mensen premier zijn en dat door vastberaden mensen aangevallen wordt.
Je wilt zeker zeggen dat onze PM met de VOC-mentaliteit geen domme opmerkingen maakt.
Of bepaalde leiders waar dan ook ter wereld, zucht, maar goed.

quote:

[..]

Wil je daar iets mee zeggen ongeacht of het waar is of wil je daar niet iets mee zeggen? Ik vind je steeds minder respectvol overkomen en dat is wel belangrijk in een discussie nietwaar ik denk van wel?

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:13 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wijs me dat soort dingen eens aan Kees22, je kant het wel roepen maar je moet het eerst bewijzen, ik zou het graag willen zien als je dat kan dus laat eens zien. Maar goed dat kan je dus waarschijnlijk niet.
pi_85169533
quote:

[..]

Dat vind ik niet interessant.

Mensen mogen denken wat ze willen, maar hele groepen mensen afzonderen op grond van religie en vervolgens diezelfde groep mensen ontdoen van gas, water, licht en voedselvoorziening, en dan ook nog eens pro-actief om de 2 jaar oorlog voeren, dat zijn streken die niet passen bij de veelvoorkomende levensovertuigingen.
pi_85169694
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:43 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat vind ik niet interessant.

Mensen mogen denken wat ze willen, maar hele groepen mensen afzonderen op grond van religie en vervolgens diezelfde groep mensen ontdoen van gas, water, licht en voedselvoorziening, en dan ook nog eens pro-actief om de 2 jaar oorlog voeren, dat zijn streken die niet passen bij de veelvoorkomende levensovertuigingen.
Je weet dat het onzin is wat je hierboven zegt over bepaalde zaken hier, kom op zeg, als een Islamitische groep het ergens goed heeft in het Midden-Oosten, als ze ergens rechten hebben, dan is het wel in Israel.
pi_85169819
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:47 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je weet dat het onzin is wat je hierboven zegt over bepaalde zaken hier, kom op zeg, als een Islamitische groep het ergens goed heeft in het Midden-Oosten, als ze ergens rechten hebben, dan is het wel in Israel.
Ja joh, je hebt er zelfs stadsverwarming:

En ook nog eens gratis (!) baltrapmuurtjes!

pi_85170069
Hahahah koning. :D
Maar zo is het wel.
pi_85170266
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:51 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat wil je zeggen met die foto's want ik zie niets wat jouw punten bewijst?
Ik kan ook wel foto's gaan plaatsen van zelfmoordaanslagen maar dat zegt ook niet altijd iets!
pi_85170621
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 02:03 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat wil je zeggen met die foto's want ik zie niets wat jouw punten bewijst?
Ik kan ook wel foto's gaan plaatsen van zelfmoordaanslagen maar dat zegt ook niet altijd iets!
Doe maar !

Dan kom ik met de lecture van de Israëlische historicus Zeev Sternell die stelt dat Hamas een creatie is van de Israëlische geheime dienst Mossad om de toenmalige P.L.O. te ondermijnen.
Op die manier kunnen ze namelijk de status quo van onderdrukking van mensen met toevallig een andere levensovertuiging behouden.
pi_85170771
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:51 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Fosfor? :') klote troep :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')