Dus als je instemt met een vrijpartij maar je partner heeft je eerst een leugentje verteld dan word het plotseling verkrachting? De Nazi's hadden deze rechter goed kunnen gebruikenquote:Palestijn veroordeeld wegens seks met Joodse
JERUZALEM - Een Israëlische rechtbank heeft een Palestijnse man veroordeeld tot achttien maanden cel wegens verkrachting, nadat hij seks had gehad met een Joodse vrouw. De man had de vrouw verteld dat ook hij Joods was.
Dat heeft de Britse krant The Guardian woensdag gemeld. Rechter Tzvi Segal zei dat er weliswaar geen sprake was van „een klassieke verkrachting met geweld” omdat de vrouw akkoord ging met de seks. Toch is er sprake van „verkrachting door misleiding” omdat de vrouw is voorgespiegeld dat zij een „serieuze romantische relatie” kon krijgen met een Joodse man.
Arabieren klagen in Israël geregeld over discriminatie. Volgens de liberale Israëlische commentator Gideon Levy zou een Joodse man die doet alsof hij moslim is en seks heeft met een moslima, „vanzelfsprekend” niet worden veroordeeld wegens verkrachting.
Bron: Telegraaf
Nazi's hadden inderdaad veel gehad aan een rechtsgeleerde Jood.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:13 schreef xenobinol het volgende:
De Nazi's hadden deze rechter goed kunnen gebruiken
Ja... verkrachting door misleiding... nou in dat geval kun je zo'n beetje iedereen wel in de bak stoppenquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:16 schreef speknek het volgende:
mooi precedent.
Hij heeft toch geen Ferrari, ik voel me verkracht.
Had ik in salou moeten zeggen dat mijn t-shirt toch niet echt van Armani was?quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ja... verkrachting door misleiding... nou in dat geval kun je zo'n beetje iedereen wel in de bak stoppen
De meeste Joden in die dagen loogde ook over hun afkomstquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:17 schreef waht het volgende:
Nazi's hadden inderdaad veel gehad aan een rechtsgeleerde Jood.
Dat is dan ook precies het niveau waartoe dat vervloekte land is afgezakt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dus als je instemt met een vrijpartij maar je partner heeft je eerst een leugentje verteld dan word het plotseling verkrachting? De Nazi's hadden deze rechter goed kunnen gebruiken
Joden is meervoud, dus daarom ook "loogden".quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De meeste Joden in die dagen loogde ook over hun afkomst
Uiteraard. Israël = Nazi Duitsland. OPEN JE OGEN MENSEN.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:25 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies het niveau waartoe dat vervloekte land is afgezakt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Joden is meervoud, dus daarom ook "loogden".
[..]
Ze hebben de sjieke trucjes hendig overgenomen. Gelukkig zien ook steeds meer Israëli's in dat hun land een heilloze weg bewandelt, die leidt naar de ondergang.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:29 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard. Israël = Nazi Duitsland. OPEN JE OGEN MENSEN.
Nou niet logen hehquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:30 schreef Ringo het volgende:
[..]. Verleden tijd van "logen" is "lieg", gek. Sterke werkwoorden, iemand? Logen, lieg, geleugen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goodwin zou trots op je zijn.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:29 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard. Israël = Nazi Duitsland. OPEN JE OGEN MENSEN.
Ik vind niet dat er enig verband is tussen het niet nakomen van een belofte of het verworden van een potje sex tot een ernstig misdrijf. Ik vind dat een absurde gedachtekronkel, daarom kan ik de gedachtegang van deze rechter ook niet volgen. Wat je zou kunnen doen is het verbieden van het vertellen van leugens, maar ik vrees dat het rechtsysteem dan overbelast zal raken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:50 schreef Sessy het volgende:
Op zich heb je in Nederland onder omstandigheden ook recht op een schadevergoeding als iemand je belooft te trouwen en dat daarna niet doet (worden wel behoorlijk wat eisen aan de omstandigheden gesteld, maar bij verbintenissenrecht hadden we daar een leuk casusje over een keer). Dus zo gek is het idee niet hoor. Alleen om daar nu iemand voor in de gevangenis te stoppen... Mja in Israel moet je ook 5 jaar gescheiden wonen alvorens je mag scheiden of zo iets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |