Dus als je instemt met een vrijpartij maar je partner heeft je eerst een leugentje verteld dan word het plotseling verkrachting? De Nazi's hadden deze rechter goed kunnen gebruikenquote:Palestijn veroordeeld wegens seks met Joodse
JERUZALEM - Een Israëlische rechtbank heeft een Palestijnse man veroordeeld tot achttien maanden cel wegens verkrachting, nadat hij seks had gehad met een Joodse vrouw. De man had de vrouw verteld dat ook hij Joods was.
Dat heeft de Britse krant The Guardian woensdag gemeld. Rechter Tzvi Segal zei dat er weliswaar geen sprake was van „een klassieke verkrachting met geweld” omdat de vrouw akkoord ging met de seks. Toch is er sprake van „verkrachting door misleiding” omdat de vrouw is voorgespiegeld dat zij een „serieuze romantische relatie” kon krijgen met een Joodse man.
Arabieren klagen in Israël geregeld over discriminatie. Volgens de liberale Israëlische commentator Gideon Levy zou een Joodse man die doet alsof hij moslim is en seks heeft met een moslima, „vanzelfsprekend” niet worden veroordeeld wegens verkrachting.
Bron: Telegraaf
Nazi's hadden inderdaad veel gehad aan een rechtsgeleerde Jood.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:13 schreef xenobinol het volgende:
De Nazi's hadden deze rechter goed kunnen gebruiken
Ja... verkrachting door misleiding... nou in dat geval kun je zo'n beetje iedereen wel in de bak stoppenquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:16 schreef speknek het volgende:
mooi precedent.
Hij heeft toch geen Ferrari, ik voel me verkracht.
Had ik in salou moeten zeggen dat mijn t-shirt toch niet echt van Armani was?quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ja... verkrachting door misleiding... nou in dat geval kun je zo'n beetje iedereen wel in de bak stoppen
De meeste Joden in die dagen loogde ook over hun afkomstquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:17 schreef waht het volgende:
Nazi's hadden inderdaad veel gehad aan een rechtsgeleerde Jood.
Dat is dan ook precies het niveau waartoe dat vervloekte land is afgezakt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dus als je instemt met een vrijpartij maar je partner heeft je eerst een leugentje verteld dan word het plotseling verkrachting? De Nazi's hadden deze rechter goed kunnen gebruiken
Joden is meervoud, dus daarom ook "loogden".quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De meeste Joden in die dagen loogde ook over hun afkomst
Uiteraard. Israël = Nazi Duitsland. OPEN JE OGEN MENSEN.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:25 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies het niveau waartoe dat vervloekte land is afgezakt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Joden is meervoud, dus daarom ook "loogden".
[..]
Ze hebben de sjieke trucjes hendig overgenomen. Gelukkig zien ook steeds meer Israëli's in dat hun land een heilloze weg bewandelt, die leidt naar de ondergang.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:29 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard. Israël = Nazi Duitsland. OPEN JE OGEN MENSEN.
Nou niet logen hehquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:30 schreef Ringo het volgende:
[..]. Verleden tijd van "logen" is "lieg", gek. Sterke werkwoorden, iemand? Logen, lieg, geleugen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goodwin zou trots op je zijn.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:29 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vind niet dat er enig verband is tussen het niet nakomen van een belofte of het verworden van een potje sex tot een ernstig misdrijf. Ik vind dat een absurde gedachtekronkel, daarom kan ik de gedachtegang van deze rechter ook niet volgen. Wat je zou kunnen doen is het verbieden van het vertellen van leugens, maar ik vrees dat het rechtsysteem dan overbelast zal raken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:50 schreef Sessy het volgende:
Op zich heb je in Nederland onder omstandigheden ook recht op een schadevergoeding als iemand je belooft te trouwen en dat daarna niet doet (worden wel behoorlijk wat eisen aan de omstandigheden gesteld, maar bij verbintenissenrecht hadden we daar een leuk casusje over een keer). Dus zo gek is het idee niet hoor. Alleen om daar nu iemand voor in de gevangenis te stoppen... Mja in Israel moet je ook 5 jaar gescheiden wonen alvorens je mag scheiden of zo iets.
Belachelijk inderdaad.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dus als je instemt met een vrijpartij maar je partner heeft je eerst een leugentje verteld dan word het plotseling verkrachting?
quote:De Nazi's hadden deze rechter goed kunnen gebruiken![]()
je wat wat ze zeggen over mannen met grote neuzen he...quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:20 schreef Knip het volgende:
Jezelf uitgeven voor Jood geeft dus meer kans op seks!
Shalom schatje
18 maanden de bak in jij.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:20 schreef Knip het volgende:
Jezelf uitgeven voor Jood geeft dus meer kans op seks!
Shalom schatje
Dit soort uitspraken zijn natuurlijk niet bepaald bevorderend voor de situatiequote:Op woensdag 21 juli 2010 12:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dus als je instemt met een vrijpartij maar je partner heeft je eerst een leugentje verteld dan word het plotseling verkrachting? De Nazi's hadden deze rechter goed kunnen gebruiken
In hoger beroep gaat dit geen stand houden hoor, hogere (en andere) rechters hebben dat dus nog niet zo goed begrepen als deze rechter.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik snap de verontwaardiging niet. Het fundament van de Israelische staat is racisme. En dan spreken rechters dus recht naar ras.
Blijkbaar was de moslim minder extreem in zijn geloof dan de Joodse.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:17 schreef Hathor het volgende:
Een Palestijn die sex heeft met een joodse....is dat niet hardstikke haram?
....quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:29 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, het enige fundament dat gebaseerd is op racisme is jouw levensovertuiging,quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik snap de verontwaardiging niet. Het fundament van de Israelische staat is racisme. En dan spreken rechters dus recht naar ras.
Die vrouw dacht natuurlijk dat het iemand was van het uitverkoren volk, het joodse Herrenvolk. Maar het is een Arabier en dus kan hij geen aanspraak maken op Lebensraum, maar moet hij in de toekomst zijn huis uit om ruimte te maken voor andere uitverkorenen die van over de hele wereld worden ingevlogen.
Daar kun je geen toekomst mee opbouwen natuurlijk. Misschien kunnen ze beter het arabieren strafbaar stellen om seks te hebben met joden, maar via de gekunstelde verkrachtingsconstructie kan het natuurlijk ook.
Kortom, geen sprake van racisme, hoogstens paternalistisch gedrag maar goed dat is overal.quote:In the past, men who misrepresented themselves in this way were convicted of fraud.
One such case was that of Eran Ben-Avraham, who told a woman he was a neurosurgeon after which she had sex with him, and was convicted of three counts of fraud.
Elkana Laist of the Public Defender's Office yesterday said the Jerusalem District Court had gone too far in its application of the approach of the High Court, "opening the door to a rape conviction every time a person lies regarding details of his identity. Every time the court thinks a reasonable woman would not have had sex with a man based on that representation, the man will be charged with rape. That approach is not accepted around the world either."
Laist also said the court's verdict was paternalistic toward women. "The test the court adopted is problematic, because it means that every time a man tells a woman he loves her, based on which she sleeps with him, he could be convicted of rape."
Ach, dat doen we hier ook. Het menselijk ras is uitverkorene in elke wet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoezo? Sluit het een het ander uit dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:58 schreef DeParo het volgende:
Kortom, geen sprake van racisme, hoogstens paternalistisch gedrag maar goed dat is overal.
Veel arabieren als rechter zeker? Het is dezelfde rechterlijke macht die etnische zuivering door huisuitzettingen goedkeurt. Het is kennelijk een stelsel waarin iemand die op basis van ras tot verkrachting concludeert kan opklimmen tot rechter. Dat mag het hele stelsel en het hele land zich aantrekken.quote:In hoger beroep gaat deze straf inderdaad geen stand houden.
Waarom niet, omdat Israel een van de meest eerlijke gerechtshoven ter wereld heeft.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
....
[..]
Nee, het enige fundament dat gebaseerd is op racisme is jouw levensovertuiging,
en wel heel erg specifiek gericht bij jou op anti-semitisme.
Noemde jij dat dan kritiek. Ik noem het een ongefundeerd vooroordeel jegens het Joodse volk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hebben we hem weer, kritiek op de joodse staat wordt direct weggewuifd als antisemitisme.
Wat wilde jij zeggen?quote:
Dus als een Nederlandse rechter een marokkaan veroordeelt wegens tasjesroof of wat dan ook is het ook meteen een racist? Ah moeilijk leven heb je dan zeg.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo? Sluit het een het ander uit dan?
[..]
Ah, hoeveel huisuitzettingen precies, en hoeveel van die mensen leven nu op straat?quote:Veel arabieren als rechter zeker? Het is dezelfde rechterlijke macht die etnische zuivering door huisuitzettingen goedkeurt. Het is kennelijk een stelsel waarin iemand die op basis van ras tot verkrachting concludeert kan opklimmen tot rechter. Dat mag het hele stelsel en het hele land zich aantrekken.
Ik dacht dat jij daar elke ochtend mee wakker werd.quote:Maar is de beschuldiging van antisemitisme al gevallen? Ik heb nog niet alles gelezen.
Het Zionisme bestaat niet meer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:18 schreef Zith het volgende:
Hij is dan ook een zionist die binnenkort het Israelische legen in wilt
Zeg jij nou niks.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hebben we hem weer, kritiek op de joodse staat wordt direct weggewuifd als antisemitisme.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
ja inderdaad ik zit in Elk Iran topic te postenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
HypocrietjesAls dit in Iran was gebeurd dan hadden jullie geroepen dat we het land binnen moeten vallen
quote:
FTW!quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:39 schreef zatoichi het volgende:
" Ja maar ze zei dat ze 18 was!"
- "Oh nou in dat geval mag ze zelf en haar ouders de gevangenis in"
Loogde ? Loochenden hun afkomst o.k. of ze logen over hun afkomst, ook goed.Maar loogdequote:Op woensdag 21 juli 2010 12:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De meeste Joden in die dagen loogde ook over hun afkomst
Je dacht, laat ik maar offtopic gaan om dit topic toch maar even een anti-pala/moslim tintje te geven?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:36 schreef Disana het volgende:
Zometeen op Ned2:
3 Times divorced
Over een Palestijnse vrouw die de zeggenschap over haar kinderen kwijtraakt als haar Arabisch-Israëlische man via een shariarechtbank van haar scheidt.
Schijnt hier de gewoonte te zijn inderdaad. Sommige mensen willen dolgraag oude tijdenquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Je dacht, laat ik maar offtopic gaan om dit topic toch maar even een anti-pala/moslim tintje te geven?
Net gedaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:02 schreef Keep_Walking het volgende:
Wanneer wordt er een bron toegevoegd?
idd, dat zouden wilders aanhangers zeggen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:22 schreef Zith het volgende:
MAAR HET IS IN ISRAEL BETER DAN IN IRAN, DUS DIT IS OK!!
Whehe, het begint een beetje irri te worden users op die manier de mond te willen snoerenquote:Op donderdag 22 juli 2010 02:20 schreef Jason__ het volgende:
[..]
idd, dat zouden wilders aanhangers zeggen.
Maar overigens, wilders zal je hier niet over horen spreken, maar als dit in een moslim land gebeurde zag je alle autoriteiten losspringen en zou wilders hier gebruik van maken...
BronWaar trouwens niet iedere Iranees het mee eens is...en terecht.quote:Om ze toch een beetje tegemoet te komen hebben de Iraanse autoriteiten daarom een eeuwenoud sjiitisch gebruik afgestoft en weer in ere hersteld: het ‘tijdelijke huwelijk’, de sighe. En over dat gebruik maakten documentairemakers Negin Kianfar en Daisy Mohr een film. In 1 uur, 99 jaar portretteren ze een aantal jonge Iraniërs dat van dit ‘flitshuwelijk Iraanse stijl’ gebruik heeft gemaakt.
Steeds meer stellen hebben wel oren naar de regeling die hun seksueel wat meer bewegingsvrijheid geeft. Dit flitshuwelijk heeft een variabele, zelf in te vullen duur. Het kan een uurtje duren of 99 jaar.
De documentaire levert een uniek en soms tragisch kijkje op in de keuken van de anders zo gesloten Iraanse samenleving. De huwelijksvoltrekking is er een van het eenvoudige soort: het stel bepaalt zelf voor hoelang het wil trouwen en hoeveel geld ermee gemoeid is en laat dit ‘huwelijkscontract’ door een mullah legaliseren. Hierna kan het ‘echtpaar’ gaan en staan waar het wil, zonder steeds door de religieuze politie lastiggevallen te worden.
Ik lieg nooit dus je kan je misschien voorstellen dat ik niet zo goed ben met het werkwoord 'liegen'quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:12 schreef deedeetee het volgende:
Loogde ? Loochenden hun afkomst o.k. of ze logen over hun afkomst, ook goed.Maar loogdeDat komt van ww * logen * en dat deden naar men zegt sommige nazi 's met de huid van vermoorde joden en daar maakten ze dan lampenkappen en zo van.
Tja.... ik kan er ook niet bij met het gezonde verstand, even een update uit de Telegraafquote:Die meid is niet goed snik om voor zoiets naar de rechter te stappenHoe verklaart die rechter zijn vonnis ? Moet ergens iets in de wet staan dat hij gebruikt om tot deze merkwaardige manier uitspraak te komen. Wetten, rechters en advocaten
Goed om te zien dat er in Israël ook nog mensen wonen waarbij het gezonde verstand wel werkzaam isquote:OPSCHUDDING NA ’VERKRACHTING’ JOODSE VROUW
Van onze correspondent
TEL AVIV, donderdag
Er is in Israël verontwaardiging ontstaan over het nieuws dat een rechtbank een Arabische man tot achttien maanden cel veroordeelde omdat hij seks had met een Joodse vrouw. Hij werd voor verkrachting veroordeeld omdat hij zich had uitgegeven voor een Jood.
Er werd in Israël zelf met overwegend afkeuring gereageerd op het vonnis, dat illustreert hoe problematisch de relatie tussen de twee groepen in Israël is geworden. Het incident vond twee jaar geleden al plaats.
De vrouw stemde in met de sekspartij, die echter weinig elegant afliep. Sabbar Kashur, 30 jaar oud, getrouwd en vader van twee kinderen, vertrok erna weer snel, nog voordat zij zich kon aankleden. Toen zij ontdekte dat hij Arabier was en niet Joods, zoals hij had gezegd, klaagde ze hem aan.
Een Israëlische rechtbank stelde de vrouw in het gelijk. Kashur, die er ook al twee jaar huisarrest voor heeft op zitten, is nu veroordeeld. „Als ik Joods was geweest was ik hier nooit voor ondervraagd”, aldus Kashur. Binnen en buiten Israël is met afkeuring gereageerd op de uitspraak van de rechtbank in Jeruzalem.
„Dit betekent”, aldus Elkana Laist, woordvoerder van een juridische organisatie in Israël, „dat iedere man die zegt dat hij van een vrouw houdt, en zij heeft vervolgens seks met hem, nu kan worden aangeklaagd.” De Israëlische commentator Gideon Levy vroeg zich af wat er was gebeurd als een Joodse man zich had gepresenteerd als moslim om seks te hebben met een moslimvrouw. Dan was er volgens hem in Israël nooit een veroordeling voor verkrachting op gevolgd.
Bron: Telegraaf
Mmm... als die vrouw zulke hoge normen en waarden zou hebben en zich zeer zedig gedraagt, waarom heeft ze dan sex voor het huwelijk met een man die ze amper kentquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:48 schreef WAARHEID het volgende:
Die rechter heeft groot gelijk. De zedenlose nederlandse jeugd mag dan niet begrijpen wat religie of ethiek is in het land van God doen ze dat gelukkig nog wel.
Logisch dat de vrouw niet had ingestemd met seks als ze had geweten dat die vent een MOSLIM was. Een inter religieuze relatie, daar slaapt de DUIVEL tussen.
Stel dat er kinderen uit voort komen, dan heb je straks joodse kinderen (het volk van God zeg ik met de Bijbel in de hand) die door hun vader geestelijk worden volgestopt met zijn islamitische gedachtengoed. Dat is een ramp voor die kinderen,
je kunt deze zaak vergelijken met een alcoholist die wakker wordt naast een travestiet. Misleiding en misbruik in feite. Natuurlijk had de vrouw moeten trouwen voordat ze zich inliet met die vent maar de wet moet de zwakkere partij beschermen en ik neig erna dat dit in dit geval de vrouw is.
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-10717186quote:But according to Kashur, he did not pretend to be Jewish.
He told reporters that he is known by friends and family by the nickname Dudu, which is more commonly used by Jews called David.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:07 schreef paddy het volgende:
Dus Palestijnse mannen doen zich voor als Joodse mannen om met joodse vrouwen seks te hebben, en Joodse mannen doen zich voor als Palestijnse mannen om seks te hebben met Palestijnse vrouwen? En dat voor het huwelijk?
lol watquote:
Wat maakt dat nou weer uit...? Jeetje wat gedraag je je als een vrouwquote:Op donderdag 22 juli 2010 02:47 schreef paddy het volgende:
Jammer dat er niet bij stond of de Palestijn echt van die joodse vrouw hield, of dat hij het juist deed omdat ze jood was.
Volgens mij ben jij totaal niet op de hoogte van Israel en de Israeliers aangezien Israel een tolerant en rechtvaardige bevolking over het algemeen heeft plus rechtbank, dus als in deze rechtzaak inderdaad een absurd vonnis is uitgesproken, dan zal dat in hoger beroep weer worden veranderd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik lieg nooit dus je kan je misschien voorstellen dat ik niet zo goed ben met het werkwoord 'liegen'![]()
[..]
Tja.... ik kan er ook niet bij met het gezonde verstand, even een update uit de Telegraaf
[..]
Goed om te zien dat er in Israël ook nog mensen wonen waarbij het gezonde verstand wel werkzaam is![]()
Hopelijk krijgt deze rechter een schop onder zijn reet van zijn 'peers'.
Zo is het maar netquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Die vrouw dacht natuurlijk dat het iemand was van het uitverkoren volk, het joodse Herrenvolk. Maar het is een Arabier en dus kan hij geen aanspraak maken op Lebensraum, maar moet hij in de toekomst zijn huis uit om ruimte te maken voor andere uitverkorenen die van over de hele wereld worden ingevlogen.
Daar kun je geen toekomst mee opbouwen natuurlijk. Misschien kunnen ze beter het arabieren strafbaar stellen om seks te hebben met joden, maar via de gekunstelde verkrachtingsconstructie kan het natuurlijk ook.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:19 schreef NorthernStar het volgende:
Ook al wordt hij in hoger beroep vrijgesproken, wat nu vast wel zal gebeuren door alle publiciteit, hij zit al twee jaar onder huisarrest!
Als hij had gelogen over zijn beroep of inkomen, of had gelogen over vriendin of vrouw, of gelogen over zijn leeftijd etc. had er dan een haan naar gekraaid? Nope, want mensen liegen elke dag tegen elkaar.
De enige issue is dat een niet-jood met een jood naar bed ging en das ist verboten!
...
Wat een dom gewauwel uit je hier.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:19 schreef NorthernStar het volgende:
Ook al wordt hij in hoger beroep vrijgesproken, wat nu vast wel zal gebeuren door alle publiciteit, hij zit al twee jaar onder huisarrest!
Als hij had gelogen over zijn beroep of inkomen, of had gelogen over vriendin of vrouw, of gelogen over zijn leeftijd etc. had er dan een haan naar gekraaid? Nope, want mensen liegen elke dag tegen elkaar.
De enige issue is dat een niet-jood met een jood naar bed ging en das ist verboten!
Das Gesetz zum Schutze des jüdischen Blutes und der jüdischen Ehre! Heil!
Maar zeg niet dat de Joodse staat een inherent racistische creatie is want dan ben je zelf een racist.
Dus als ik een moslim zou zijn en ik doe mij voor als atheist en ik heb seks met een ongelovige NL dame dan kan ik veroordeeld worden in mijn vaderland? Werkelijk? Volgens mij praat jij poep.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
De man loog om seks te kunnen hebben, als een moslim zich voor doet als ongelovig, en vervolgens seks heeft met een nederlandse vrouw, dan zou toch precies hetzelfde gebeuren in nederland, dus wat zeuren jullie weer over joden en israel? Joden meest eerlijke mensen ter wereld, ze doen niemand kwaatd.
Nou er zijn ook goede palestijnen denk ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:51 schreef Chooselife het volgende:
[..]
En een abject volkje met zwakzinnige normen- en waarden.
Is zo simpel te misbruiken om legaal naar op die manier naar een een hoer te gaan. zonder dat je last hebt van de geloofspolitie Je weet dat zo'n huwelijk ook een uurtje mag hè?quote:
Of moeten de ouders toestemming geven? Aan getuigen (weet niet eens of ze die nodig hebben) is wel aan te komenquote:het stel bepaalt zelf voor hoelang het wil trouwen en hoeveel geld ermee gemoeid is
Ik ben dan ook een vrouwquote:Wat maakt dat nou weer uit...? Jeetje wat gedraag je je als een vrouw![]()
Je kan ook niets lezen van het bericht bijvoorbeeld,quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:19 schreef NorthernStar het volgende:
Maar zeg niet dat de Joodse staat een inherent racistische creatie is want dan ben je zelf een racist.
Nee, fout. De joden laten de oude tijden weer herleven, alleen nu in een ander jasje gestoken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat ben je toch een zielige troll Norther Starr, je kan ook niets lezen van het bericht bijvoorbeeld,
nu is het onderzoek allemaal al uitgebreider gedaan en kan het hoger beroep veel sneller verlopen.
Maar nee, niet dat jij zoiets zou snappen, hoe langer een rechtszaak duurt, hoe meer discussie er is, etc etc dus kan je nagaan dat het ook des te eerlijker is verlopen, maar nee, jij moet er weer iets racistisch van maken. Hoe kan je dat eigenlijk doen, hoe krijg je het gedaan, eerst andere mensen beledigen van racisme om vervolgens geheel anti-semitisch en nazistisch te werk te gaan. Je laat oude tijden helaas herleven tja.
Die andere was twee dagen later, maar ook met een andere inzet qua discussiequote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:32 schreef fredjanssen het volgende:
Twee topics??
Vrouwen, wat vinden jullie van dit?
Wil alleen even over het dikgedrukte hebben. Hoe kom je erbij dat een Jood niet met een niet-Jood een relatie mag hebben? Heb je daar een bron van? Ik weet wel dat een moslima/vrouw niet met een Jood mag trouwen, Maar een moslim/man weer wel met een joodse vrouw.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:19 schreef NorthernStar het volgende:
Laten we het voor de afwisseling eens over dit soort gevallen hebben. Voor het bezetten gebied ed zijn andere topics. Meerdere zelfs.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:31 schreef Garincha het volgende:
[..]
Nee, fout. De joden laten de oude tijden weer herleven, alleen nu in een ander jasje gestoken.
Wat een volwassen manier van een discussie voeren zeggen. "Nietes, welles, ik was het niet maar hij was het", blabla, kom eens met cijfers man, met echte bronnen in plaats van je achterlijke youtube filmpjes, je zegt dat je zo op de hoogte bent van de gehele situatie. Maar in het vorige topic kon je een inhoudelijke reactie op Iran en kernwapens niet eens tegenspreken, als je bij jou vraagt naar bronnen krijg je youtube, treurig hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:31 schreef Garincha het volgende:
[..]
Nee, fout. De joden laten de oude tijden weer herleven, alleen nu in een ander jasje gestoken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:33 schreef Garincha het volgende:
Niet alleen de rechter, maar de Israelische bevolking. Israël moet gewoon van de kaart worden geveegd. Iedereen die willens en wetens in de fascistische staat Israël woont moet worden gedeporteerd.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:54 schreef DeParo het volgende:
Nee, het enige fundament dat gebaseerd is op racisme is jouw levensovertuiging,
en wel heel erg specifiek gericht bij jou op anti-semitisme.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
We weten wel aan welke kant jij gevochten zou hebben in de Tweede Oorlog.
Alleen ben je een beetje in de war met wie of wat wel of niet facistisch is en wat dat betekent.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet aan de kant van het Herrenvolk of anderzins een superieur ras dat daarmee het recht heeft anderen te verjagen of te doden schat ik.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:08 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Daar hebben we de eerste Leon de Winter alweer die enige kritiek op de Israelische bezetting afdoet als anitsemitisch
Open je ogen! Israel is een gevaarlijk land, een gevaarlijke samenleving.
Israel bezet een land dat niet van hen is, bouwt nederzettingen in een bezet gebied, houdt zich niet aan afspraken met betrekking tot getrokken grenzen, tolereert een racistische samenleving en heeft een lak aan mensenrechten.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:16 schreef DeParo het volgende:
Een gevaarlijke samenleving nog wel zeg je, vertel me eens, waar baseer je die ahum fantastische argumentatie van je op. Israel reageert niet anders dan welke andere Westerse natie had gedaan.
Misschien zelfs nog wel tig keer zo netjes in vergelijking met andere landen na meer dan 60 jaar oorlog.
Met een dergelijke instelling zal dat zeker niet lukken nee.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:54 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Israel bezet een land dat niet van hen is, bouwt nederzettingen in een bezet gebied, houdt zich niet aan afspraken met betrekking tot getrokken grenzen, tolereert een racistische samenleving en heeft een lak aan mensenrechten.
Maar goed, jouw standpunt is duidelijk pro-Israel en de mijn klaarblijkelijk anti-Israel; we gaan elkander hier toch niet overtuigen.
Ben je nou nog steeds niet uitgemaakt voor antisemiet?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:54 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Israel bezet een land dat niet van hen is, bouwt nederzettingen in een bezet gebied, houdt zich niet aan afspraken met betrekking tot getrokken grenzen, tolereert een racistische samenleving en heeft een lak aan mensenrechten.
Maar goed, jouw standpunt is duidelijk pro-Israel en de mijn klaarblijkelijk anti-Israel; we gaan elkander hier toch niet overtuigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |