FTW!quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:39 schreef zatoichi het volgende:
" Ja maar ze zei dat ze 18 was!"
- "Oh nou in dat geval mag ze zelf en haar ouders de gevangenis in"
Loogde ? Loochenden hun afkomst o.k. of ze logen over hun afkomst, ook goed.Maar loogdequote:Op woensdag 21 juli 2010 12:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De meeste Joden in die dagen loogde ook over hun afkomst
Je dacht, laat ik maar offtopic gaan om dit topic toch maar even een anti-pala/moslim tintje te geven?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:36 schreef Disana het volgende:
Zometeen op Ned2:
3 Times divorced
Over een Palestijnse vrouw die de zeggenschap over haar kinderen kwijtraakt als haar Arabisch-Israëlische man via een shariarechtbank van haar scheidt.
Schijnt hier de gewoonte te zijn inderdaad. Sommige mensen willen dolgraag oude tijdenquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Je dacht, laat ik maar offtopic gaan om dit topic toch maar even een anti-pala/moslim tintje te geven?
Net gedaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:02 schreef Keep_Walking het volgende:
Wanneer wordt er een bron toegevoegd?
idd, dat zouden wilders aanhangers zeggen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:22 schreef Zith het volgende:
MAAR HET IS IN ISRAEL BETER DAN IN IRAN, DUS DIT IS OK!!
Whehe, het begint een beetje irri te worden users op die manier de mond te willen snoerenquote:Op donderdag 22 juli 2010 02:20 schreef Jason__ het volgende:
[..]
idd, dat zouden wilders aanhangers zeggen.
Maar overigens, wilders zal je hier niet over horen spreken, maar als dit in een moslim land gebeurde zag je alle autoriteiten losspringen en zou wilders hier gebruik van maken...
BronWaar trouwens niet iedere Iranees het mee eens is...en terecht.quote:Om ze toch een beetje tegemoet te komen hebben de Iraanse autoriteiten daarom een eeuwenoud sjiitisch gebruik afgestoft en weer in ere hersteld: het ‘tijdelijke huwelijk’, de sighe. En over dat gebruik maakten documentairemakers Negin Kianfar en Daisy Mohr een film. In 1 uur, 99 jaar portretteren ze een aantal jonge Iraniërs dat van dit ‘flitshuwelijk Iraanse stijl’ gebruik heeft gemaakt.
Steeds meer stellen hebben wel oren naar de regeling die hun seksueel wat meer bewegingsvrijheid geeft. Dit flitshuwelijk heeft een variabele, zelf in te vullen duur. Het kan een uurtje duren of 99 jaar.
De documentaire levert een uniek en soms tragisch kijkje op in de keuken van de anders zo gesloten Iraanse samenleving. De huwelijksvoltrekking is er een van het eenvoudige soort: het stel bepaalt zelf voor hoelang het wil trouwen en hoeveel geld ermee gemoeid is en laat dit ‘huwelijkscontract’ door een mullah legaliseren. Hierna kan het ‘echtpaar’ gaan en staan waar het wil, zonder steeds door de religieuze politie lastiggevallen te worden.
Ik lieg nooit dus je kan je misschien voorstellen dat ik niet zo goed ben met het werkwoord 'liegen'quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:12 schreef deedeetee het volgende:
Loogde ? Loochenden hun afkomst o.k. of ze logen over hun afkomst, ook goed.Maar loogdeDat komt van ww * logen * en dat deden naar men zegt sommige nazi 's met de huid van vermoorde joden en daar maakten ze dan lampenkappen en zo van.
Tja.... ik kan er ook niet bij met het gezonde verstand, even een update uit de Telegraafquote:Die meid is niet goed snik om voor zoiets naar de rechter te stappenHoe verklaart die rechter zijn vonnis ? Moet ergens iets in de wet staan dat hij gebruikt om tot deze merkwaardige manier uitspraak te komen. Wetten, rechters en advocaten
Goed om te zien dat er in Israël ook nog mensen wonen waarbij het gezonde verstand wel werkzaam isquote:OPSCHUDDING NA ’VERKRACHTING’ JOODSE VROUW
Van onze correspondent
TEL AVIV, donderdag
Er is in Israël verontwaardiging ontstaan over het nieuws dat een rechtbank een Arabische man tot achttien maanden cel veroordeelde omdat hij seks had met een Joodse vrouw. Hij werd voor verkrachting veroordeeld omdat hij zich had uitgegeven voor een Jood.
Er werd in Israël zelf met overwegend afkeuring gereageerd op het vonnis, dat illustreert hoe problematisch de relatie tussen de twee groepen in Israël is geworden. Het incident vond twee jaar geleden al plaats.
De vrouw stemde in met de sekspartij, die echter weinig elegant afliep. Sabbar Kashur, 30 jaar oud, getrouwd en vader van twee kinderen, vertrok erna weer snel, nog voordat zij zich kon aankleden. Toen zij ontdekte dat hij Arabier was en niet Joods, zoals hij had gezegd, klaagde ze hem aan.
Een Israëlische rechtbank stelde de vrouw in het gelijk. Kashur, die er ook al twee jaar huisarrest voor heeft op zitten, is nu veroordeeld. „Als ik Joods was geweest was ik hier nooit voor ondervraagd”, aldus Kashur. Binnen en buiten Israël is met afkeuring gereageerd op de uitspraak van de rechtbank in Jeruzalem.
„Dit betekent”, aldus Elkana Laist, woordvoerder van een juridische organisatie in Israël, „dat iedere man die zegt dat hij van een vrouw houdt, en zij heeft vervolgens seks met hem, nu kan worden aangeklaagd.” De Israëlische commentator Gideon Levy vroeg zich af wat er was gebeurd als een Joodse man zich had gepresenteerd als moslim om seks te hebben met een moslimvrouw. Dan was er volgens hem in Israël nooit een veroordeling voor verkrachting op gevolgd.
Bron: Telegraaf
Mmm... als die vrouw zulke hoge normen en waarden zou hebben en zich zeer zedig gedraagt, waarom heeft ze dan sex voor het huwelijk met een man die ze amper kentquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:48 schreef WAARHEID het volgende:
Die rechter heeft groot gelijk. De zedenlose nederlandse jeugd mag dan niet begrijpen wat religie of ethiek is in het land van God doen ze dat gelukkig nog wel.
Logisch dat de vrouw niet had ingestemd met seks als ze had geweten dat die vent een MOSLIM was. Een inter religieuze relatie, daar slaapt de DUIVEL tussen.
Stel dat er kinderen uit voort komen, dan heb je straks joodse kinderen (het volk van God zeg ik met de Bijbel in de hand) die door hun vader geestelijk worden volgestopt met zijn islamitische gedachtengoed. Dat is een ramp voor die kinderen,
je kunt deze zaak vergelijken met een alcoholist die wakker wordt naast een travestiet. Misleiding en misbruik in feite. Natuurlijk had de vrouw moeten trouwen voordat ze zich inliet met die vent maar de wet moet de zwakkere partij beschermen en ik neig erna dat dit in dit geval de vrouw is.
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-10717186quote:But according to Kashur, he did not pretend to be Jewish.
He told reporters that he is known by friends and family by the nickname Dudu, which is more commonly used by Jews called David.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:07 schreef paddy het volgende:
Dus Palestijnse mannen doen zich voor als Joodse mannen om met joodse vrouwen seks te hebben, en Joodse mannen doen zich voor als Palestijnse mannen om seks te hebben met Palestijnse vrouwen? En dat voor het huwelijk?
lol watquote:
Wat maakt dat nou weer uit...? Jeetje wat gedraag je je als een vrouwquote:Op donderdag 22 juli 2010 02:47 schreef paddy het volgende:
Jammer dat er niet bij stond of de Palestijn echt van die joodse vrouw hield, of dat hij het juist deed omdat ze jood was.
Volgens mij ben jij totaal niet op de hoogte van Israel en de Israeliers aangezien Israel een tolerant en rechtvaardige bevolking over het algemeen heeft plus rechtbank, dus als in deze rechtzaak inderdaad een absurd vonnis is uitgesproken, dan zal dat in hoger beroep weer worden veranderd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik lieg nooit dus je kan je misschien voorstellen dat ik niet zo goed ben met het werkwoord 'liegen'![]()
[..]
Tja.... ik kan er ook niet bij met het gezonde verstand, even een update uit de Telegraaf
[..]
Goed om te zien dat er in Israël ook nog mensen wonen waarbij het gezonde verstand wel werkzaam is![]()
Hopelijk krijgt deze rechter een schop onder zijn reet van zijn 'peers'.
Zo is het maar netquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik snap de verontwaardiging niet. Het fundament van de Israelische staat is racisme. En dan spreken rechters dus recht naar ras.
Die vrouw dacht natuurlijk dat het iemand was van het uitverkoren volk, het joodse Herrenvolk. Maar het is een Arabier en dus kan hij geen aanspraak maken op Lebensraum, maar moet hij in de toekomst zijn huis uit om ruimte te maken voor andere uitverkorenen die van over de hele wereld worden ingevlogen.
Daar kun je geen toekomst mee opbouwen natuurlijk. Misschien kunnen ze beter het arabieren strafbaar stellen om seks te hebben met joden, maar via de gekunstelde verkrachtingsconstructie kan het natuurlijk ook.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik snap de verontwaardiging niet. Het fundament van de Israelische staat is racisme. En dan spreken rechters dus recht naar ras.
Die vrouw dacht natuurlijk dat het iemand was van het uitverkoren volk, het joodse Herrenvolk. Maar het is een Arabier en dus kan hij geen aanspraak maken op Lebensraum, maar moet hij in de toekomst zijn huis uit om ruimte te maken voor andere uitverkorenen die van over de hele wereld worden ingevlogen.
Daar kun je geen toekomst mee opbouwen natuurlijk. Misschien kunnen ze beter het arabieren strafbaar stellen om seks te hebben met joden, maar via de gekunstelde verkrachtingsconstructie kan het natuurlijk ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |