abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84375335
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:19 schreef NorthernStar het volgende:
Ook al wordt hij in hoger beroep vrijgesproken, wat nu vast wel zal gebeuren door alle publiciteit, hij zit al twee jaar onder huisarrest!

Als hij had gelogen over zijn beroep of inkomen, of had gelogen over vriendin of vrouw, of gelogen over zijn leeftijd etc. had er dan een haan naar gekraaid? Nope, want mensen liegen elke dag tegen elkaar.

De enige issue is dat een niet-jood met een jood naar bed ging en das ist verboten!
...

Nee, het is nog een stukje zieliger: bezitsdrang. Niet aan onze vrouwen komen! Mijn! Af!

Dezelfde reden is er voor het verbod voor niet-moslims om het met moslimvrouwen te leggen. Andersom mag wel he, een moslimman mag zelfs kindertjes verwekken bij niet-moslimvrouwen, ermee trouwen.

Gemeenschappen en families -ja ook judeochristenen - reageren in het algemeen veel heftiger op een interculturele relatie als het een "eigen" dochter of zus betreft.

Komt ook een beetje op het raakvlak met keuzevrijheid van vrouwen. Wij beslissen wel eens even met wie jij aanpapt mevrouwtje. Alleen van de eigen kerk! Haal het nou niet in je mooie hoofdje om zelf een leuke kandidaat uit te zoeken. Haram! Treif! Onkuis!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_84375902
quote:
Ook al wordt hij in hoger beroep vrijgesproken, wat nu vast wel zal gebeuren door alle publiciteit, hij zit al twee jaar onder huisarrest!

Als hij had gelogen over zijn beroep of inkomen, of had gelogen over vriendin of vrouw, of gelogen over zijn leeftijd etc. had er dan een haan naar gekraaid? Nope, want mensen liegen elke dag tegen elkaar.

De enige issue is dat een niet-jood met een jood naar bed ging en das ist verboten!

Das Gesetz zum Schutze des jüdischen Blutes und der jüdischen Ehre! Heil!

Maar zeg niet dat de Joodse staat een inherent racistische creatie is want dan ben je zelf een racist.
Wat een dom gewauwel uit je hier.

God is het belangrijkste want hij heeft je gemaakt. Als erover religie wordt gelogen teneinde een vrouw te bedriegen en misbruik van haar te maken dan is dat beestachtig.
leeftijd of geld is wel even wat anders dan iemands geloof. Maar dat begrijpt de gemiddelde onnozele hollander natuurlijk niet. Die mist het inlevingsvermogen om dit te begrijpen.

Nu ben ik natuurlijk een gestudeerd man die er zijn beroep van heeft gemaakt anderen te onderwijzen. Helaas heb ik daar geen zin in als er gelijk Duits bij wordt gewauweld en heel hard racisme wordt gehuild (ik zie de tranen al over je toetsenbord rollen). Dit is geen racisme, religie heeft A niks met etniciteit te maken en B de afzonderlijke geloven doen er hier niet toe. Wat telt is dat een vrouw misleid en bedrogen is en dat hiermee haar religieuze eer gekwetst is. Er is geestelijk schade gedaan op een moedwillige wijze en dat is ziek en walgelijk
pi_84376032
Iets met Staat en Kerk......
  donderdag 22 juli 2010 @ 22:31:49 #79
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_84376065
Isrealisch?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_84379264
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
De man loog om seks te kunnen hebben, als een moslim zich voor doet als ongelovig, en vervolgens seks heeft met een nederlandse vrouw, dan zou toch precies hetzelfde gebeuren in nederland, dus wat zeuren jullie weer over joden en israel? Joden meest eerlijke mensen ter wereld, ze doen niemand kwaatd.
Dus als ik een moslim zou zijn en ik doe mij voor als atheist en ik heb seks met een ongelovige NL dame dan kan ik veroordeeld worden in mijn vaderland? Werkelijk? Volgens mij praat jij poep.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_84380378
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:31 schreef Salvad0R het volgende:
Iets met Staat en Kerk......
En een abject volkje met zwakzinnige normen- en waarden.
pi_84380943
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:51 schreef Chooselife het volgende:

[..]

En een abject volkje met zwakzinnige normen- en waarden.
Nou er zijn ook goede palestijnen denk ik.

Alleen zie je ze nooit en stemmen ze massaal op HAMAS in de GAZA.
pi_84382863
Waarheid die heb ik al lang niet meer gezien!
pi_84384095
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:03 schreef Zith het volgende:

[..]

lol wat
Is zo simpel te misbruiken om legaal naar op die manier naar een een hoer te gaan. zonder dat je last hebt van de geloofspolitie Je weet dat zo'n huwelijk ook een uurtje mag hè?
quote:
het stel bepaalt zelf voor hoelang het wil trouwen en hoeveel geld ermee gemoeid is
Of moeten de ouders toestemming geven? Aan getuigen (weet niet eens of ze die nodig hebben) is wel aan te komen
[..]
quote:
Wat maakt dat nou weer uit...? Jeetje wat gedraag je je als een vrouw
Ik ben dan ook een vrouw

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 23-07-2010 02:30:45 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_84384747
quote:

Maar zeg niet dat de Joodse staat een inherent racistische creatie is want dan ben je zelf een racist.
Je kan ook niets lezen van het bericht bijvoorbeeld,
nu is het onderzoek allemaal al uitgebreider gedaan en kan het hoger beroep veel sneller verlopen.
Maar nee, niet dat jij zoiets zou snappen, hoe langer een rechtszaak duurt, hoe meer discussie er is, etc etc dus kan je nagaan dat het ook des te eerlijker is verlopen, maar nee, jij moet er weer iets racistisch van maken. Hoe kan je dat eigenlijk doen, hoe krijg je het gedaan, eerst andere mensen beledigen van racisme om vervolgens geheel anti-semitisch en te werk te gaan. Je laat oude tijden helaas herleven tja.

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 23-07-2010 15:21:49 ]
pi_84385345
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 02:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat ben je toch een zielige troll Norther Starr, je kan ook niets lezen van het bericht bijvoorbeeld,
nu is het onderzoek allemaal al uitgebreider gedaan en kan het hoger beroep veel sneller verlopen.
Maar nee, niet dat jij zoiets zou snappen, hoe langer een rechtszaak duurt, hoe meer discussie er is, etc etc dus kan je nagaan dat het ook des te eerlijker is verlopen, maar nee, jij moet er weer iets racistisch van maken. Hoe kan je dat eigenlijk doen, hoe krijg je het gedaan, eerst andere mensen beledigen van racisme om vervolgens geheel anti-semitisch en nazistisch te werk te gaan. Je laat oude tijden helaas herleven tja.
Nee, fout. De joden laten de oude tijden weer herleven, alleen nu in een ander jasje gestoken.
Of toch niet?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 03:32:19 #87
288743 fredjanssen
Godmiljaar!!
pi_84400206
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 03:32 schreef fredjanssen het volgende:
Twee topics??
Vrouwen, wat vinden jullie van dit?
Die andere was twee dagen later, maar ook met een andere inzet qua discussie
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_84400376
quote:

Wil alleen even over het dikgedrukte hebben. Hoe kom je erbij dat een Jood niet met een niet-Jood een relatie mag hebben? Heb je daar een bron van? Ik weet wel dat een moslima/vrouw niet met een Jood mag trouwen, Maar een moslim/man weer wel met een joodse vrouw.

Ben benieuwd naar een bron daarvan want ik weet het echt niet.
pi_84400554
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 03:31 schreef Garincha het volgende:

[..]

Nee, fout. De joden laten de oude tijden weer herleven, alleen nu in een ander jasje gestoken.
Laten we het voor de afwisseling eens over dit soort gevallen hebben. Voor het bezetten gebied ed zijn andere topics. Meerdere zelfs.

Ben nieuwsgierig naar dit persoonlijke geval. Heeft die Palestijn die zich als Jood voordeed dit bijvoorbeeld uit discriminerend oogpunt gedaan? Zoveel Joodse vrouwen ontmaagden? En gebeurde dit precies zo ook door joodse mannen die zich als palestijn voordoen om dezelfde reden?

Of was dit wel liefde?

Wat is trouwens onder de Palestijnen de straf wanneer een jood zich als Palestijn voordoet en dus seks met een Palestijnse heeft terwijl hij jood is, maar dit verzwegen heeft?
pi_84403095
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 03:31 schreef Garincha het volgende:

[..]

Wat een volwassen manier van een discussie voeren zeggen. "Nietes, welles, ik was het niet maar hij was het", blabla, kom eens met cijfers man, met echte bronnen in plaats van je achterlijke youtube filmpjes, je zegt dat je zo op de hoogte bent van de gehele situatie. Maar in het vorige topic kon je een inhoudelijke reactie op Iran en kernwapens niet eens tegenspreken, als je bij jou vraagt naar bronnen krijg je youtube, treurig hoor.
pi_84441206
Niet alleen de rechter, maar de Israelische bevolking. Israël moet gewoon van de kaart worden geveegd. Iedereen die willens en wetens in de fascistische staat Israël woont moet worden gedeporteerd.
Of toch niet?
  zaterdag 24 juli 2010 @ 17:38:57 #93
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_84441408

De goth community heeft ook reden van klagen :')
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_84441844
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:33 schreef Garincha het volgende:
Niet alleen de rechter, maar de Israelische bevolking. Israël moet gewoon van de kaart worden geveegd. Iedereen die willens en wetens in de fascistische staat Israël woont moet worden gedeporteerd.

We weten wel aan welke kant jij gevochten zou hebben in de Tweede Oorlog.
Alleen ben je een beetje in de war met wie of wat wel of niet facistisch is en wat dat betekent.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 18:08:09 #95
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_84442399
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 15:54 schreef DeParo het volgende:
Nee, het enige fundament dat gebaseerd is op racisme is jouw levensovertuiging,
en wel heel erg specifiek gericht bij jou op anti-semitisme.

Daar hebben we de eerste Leon de Winter alweer die enige kritiek op de Israelische bezetting afdoet als anitsemitisch :N

Open je ogen! Israel is een gevaarlijk land, een gevaarlijke samenleving.
pi_84442451
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:51 schreef DeParo het volgende:

[..]

We weten wel aan welke kant jij gevochten zou hebben in de Tweede Oorlog.
Alleen ben je een beetje in de war met wie of wat wel of niet facistisch is en wat dat betekent.

Niet aan de kant van het Herrenvolk of anderzins een superieur ras dat daarmee het recht heeft anderen te verjagen of te doden schat ik.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_84442639
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Niet aan de kant van het Herrenvolk of anderzins een superieur ras dat daarmee het recht heeft anderen te verjagen of te doden schat ik.

Daar had hij wel degelijk gestaan, hand in hand, en arm in arm met jou Weltschmerz.
Dat jij je racistische en anti-semitische uitlatingen mag blijven spuien op dit forum blijft voor mij een raadsel.

quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:08 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Daar hebben we de eerste Leon de Winter alweer die enige kritiek op de Israelische bezetting afdoet als anitsemitisch :N

Open je ogen! Israel is een gevaarlijk land, een gevaarlijke samenleving.

Een gevaarlijke samenleving nog wel zeg je, vertel me eens, waar baseer je die ahum fantastische argumentatie van je op. Israel reageert niet anders dan welke andere Westerse natie had gedaan.
Misschien zelfs nog wel tig keer zo netjes in vergelijking met andere landen na meer dan 60 jaar oorlog.
Ach, als jij maar op je comfortabele stoel kan zitten, vechten Israel en de VS jouw oorlogen wel uit (plus de Westerse
Coalitie
hier
natuurlijk).
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:54:03 #98
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_84447863
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:16 schreef DeParo het volgende:

Een gevaarlijke samenleving nog wel zeg je, vertel me eens, waar baseer je die ahum fantastische argumentatie van je op. Israel reageert niet anders dan welke andere Westerse natie had gedaan.
Misschien zelfs nog wel tig keer zo netjes in vergelijking met andere landen na meer dan 60 jaar oorlog.
Israel bezet een land dat niet van hen is, bouwt nederzettingen in een bezet gebied, houdt zich niet aan afspraken met betrekking tot getrokken grenzen, tolereert een racistische samenleving en heeft een lak aan mensenrechten.

Maar goed, jouw standpunt is duidelijk pro-Israel en de mijn klaarblijkelijk anti-Israel; we gaan elkander hier toch niet overtuigen.
pi_84448005
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:54 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Israel bezet een land dat niet van hen is, bouwt nederzettingen in een bezet gebied, houdt zich niet aan afspraken met betrekking tot getrokken grenzen, tolereert een racistische samenleving en heeft een lak aan mensenrechten.

Maar goed, jouw standpunt is duidelijk pro-Israel en de mijn klaarblijkelijk anti-Israel; we gaan elkander hier toch niet overtuigen.
Met een dergelijke instelling zal dat zeker niet lukken nee.
Elke bewering die je stelt is zo ongegrond, zo fundamenteel onjuist, het zijn slechts kreten in de eindeloze duisternis van vooroordelen en ontwetendheid, waarom doe je dat, kom met een goede bron, een goede discussie, het slaat nergens op om op een dergelijke agressieve wijzez een discussie te beginnen.
pi_84448307
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:54 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Ben je nou nog steeds niet uitgemaakt voor antisemiet?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')