Ik was er even over aan het nadenken toen ik dit las, als je wilt kan je het volgen in NWS. Een Palestijnse man heeft gelogen (of informatie verborgen gehouden) en de Joodse vrouw dacht dat hij Joods was. Toen hebben ze sex gehad en daarna kwam de vrouw erachter dat hij geen Jood was. Toen heeft ze hem aangeklacht voor verkrachting. Hij heeft een celstraf gekregen.quote:Palestijn veroordeeld wegens seks met Joodse
JERUZALEM - Een Israëlische rechtbank heeft een Palestijnse man veroordeeld tot achttien maanden cel wegens verkrachting, nadat hij seks had gehad met een Joodse vrouw. De man had de vrouw verteld dat ook hij Joods was.
Dat heeft de Britse krant The Guardian woensdag gemeld. Rechter Tzvi Segal zei dat er weliswaar geen sprake was van „een klassieke verkrachting met geweld” omdat de vrouw akkoord ging met de seks. Toch is er sprake van „verkrachting door misleiding” omdat de vrouw is voorgespiegeld dat zij een „serieuze romantische relatie” kon krijgen met een Joodse man.
Arabieren klagen in Israël geregeld over discriminatie. Volgens de liberale Israëlische commentator Gideon Levy zou een Joodse man die doet alsof hij moslim is en seks heeft met een moslima, „vanzelfsprekend” niet worden veroordeeld wegens verkrachting.
Het gaat niet om wie normaal gesproken verkrachters zijn. Maar hoe een vrouw voelt als een man tegen hen liegt om seks te krijgen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:13 schreef Stali het volgende:
Leugens voelen altijd als verraad natuurlijk maar verkrachting is gedwongen seks.
Waarom stel je deze vraag eigenlijk aan vrouwen? Statistisch gezien zijn mannen vele malen vaker verkrachters.
Ik kan me daar niet in verplaatsen. Ik ben wel bedrogen door mijn ex en om erachter te komen dat iemand er meerdere liefjes d.m.v. wat sippe verhaaltjes op nahoudt is geen leuke ervaring kan ik je vertellen. En ik denk dat het voor mannen ook niet leuk is om bedrogen te worden en dat er in dat gekwetste gevoel geen verschil zit. Maar ik denk ook hier weer dat mannen dan sneller tot geweld overgaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het gaat niet om wie normaal gesproken verkrachters zijn. Maar hoe een vrouw voelt als een man tegen hen liegt om seks te krijgen.
Ik kan het ook aan mannen vragen hoe het voelt als een vrouw liegt om seks van een man te krijgen, maar de meeste mannen zullen gewoon zeggen dat het hun niks kan schelen.
Ja, ik vraag niet of het kut is om bedrogen te worden. Iedereen vindt dat kut. En ik heb lang geleden een topic gemaakt over bedrog. Ik wil specifiek weten hoe het voelt om bedrogen te worden voor seks. Ik denk dat er veel mannen zijn die dat hebben gedaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik kan me daar niet in verplaatsen. Ik ben wel bedrogen door mijn ex en om erachter te komen dat iemand er meerdere liefjes d.m.v. wat sippe verhaaltjes op nahoudt is geen leuke ervaring kan ik je vertellen. En ik denk dat het voor mannen ook niet leuk is om bedrogen te worden en dat er in dat gekwetste gevoel geen verschil zit. Maar ik denk ook hier weer dat mannen dan sneller tot geweld overgaan.
Jij vraagt naar bedrog maar je legt de focus enkel op seks.
Ik wil meer reacties hebben van vrouwen die zoiets hebben meegemaakt zoals in dat artikel. Dus het hoef niet door sterren status te zijn, maar dat was de enige voorbeeld die ik kon bedenken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:06 schreef Stali het volgende:
Ja okay. Je wilt dus alleen reacties van vrouwelijke leeghoofdjes die met iemand naar bed gaan vanwege een zgn. sterrenstatus en dan bedrogen uitkomen en dan gaan zeiken.
Nou, het zal vast stormlopen hier..
Denk aan deze scenario dan:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:21 schreef heiden6 het volgende:
Als je alleen maar met een man neukt omdat hij rijk en/of beroemd is ben je een (status)hoertje, en verdien je het om in de maling genomen te worden.
Aardige edit. Er zijn legio vrouwen die met kerst alleen zitten omdat hun droomman bij zijn gezin zit.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:12 schreef Keep_Walking het volgende:
EDIT: Wacht, ik heb een andere scenario bedacht. Een man vertelt tegen jou dat hij verliefd op je is en een serieuze relatie wilt of dat hij vrijgezel is, waardoor je met hem naar bed gaat. Daarna blijkt dat hij helemaal geen serieuze relatie wilt of dat hij een vriendin heeft en hij wilt verder niks met jou te maken hebben.
Het hele idee er achter is bij jou sowieso dat de ene persoon met de andere persoon naar bed gaat om een ander doel te bereiken, dus dat seks als ruilmiddel of manipulatie wordt gebruikt. Als een man en een vrouw met elkaar naar bed gaan mag je aannemen dat dat is omdat ze dat allebei willen, en om een andere reden moet je het ook niet doen. Alleen als je er wel de vreemde gewoonte op nahoudt om seks in te zetten om iets te bereiken kan er teleurstelling optreden als dat niet lukt. Bij seks om de seks kan er hooguit teleurstelling zijn als de seks niet goed is.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Denk aan deze scenario dan:
Een man vertelt tegen jou dat hij verliefd op je is en een serieuze relatie wilt of dat hij vrijgezel is, waardoor je met hem naar bed gaat. Daarna blijkt dat hij helemaal geen serieuze relatie wilt of dat hij een vriendin heeft en hij wilt verder niks met jou te maken hebben.
Als je je omringt met dure hoeren dan komen de gratis hoeren vanzelf op je afquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:21 schreef heiden6 het volgende:
Als je alleen maar met een man neukt omdat hij rijk en/of beroemd is ben je een (status)hoertje, en verdien je het om in de maling genomen te worden.
Mmmm... sex heb je toch met elkaar omdat je sex wilt hebben? Of ben ik nu naiefquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Het bed in worden gelokt met leugens...dat is geen verkrachting, dat is gewoon naief.
De seks op dat moment was vrijwillig, maar onder gelogen voorwaarden.
De verbitteringquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:13 schreef Seven. het volgende:
Alle kerels liegen om een chick in bed te krijgen
Nou, als jij als man een vrouw een compleet verkeerd beeld van jou laat hebben met leugens, terwijl zij niet het bed met je zou delen als ze de waarheid wist, dan heeft ze dus seks met je gehad niet om de seks maar om het totaalpakket. Je hebt nooit alleen seks met iemand om de seks (tenzij het een one night stand is).quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:51 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mmmm... sex heb je toch met elkaar omdat je sex wilt hebben? Of ben ik nu naief
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:26 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De verbittering![]()
Er zijn genoeg eerlijke mannen, misschien beschik je niet over de vermogens om ze waar te nemen
-1 generaliserenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:13 schreef Seven. het volgende:
Alle kerels liegen om een chick in bed te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |