quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:11 schreef bijdehand het volgende:
Verklaart wel een hoop.en dan vooral hetgeen in de spoiler staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Is dat zo? Dit is voor het eerst dat ik een dergelijk bericht lees.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:29 schreef Lambiekje het volgende:
Het was toch al lang bekend dat AH een kwartjood was.
Het is dan ook slechts een (hardnekkig) gerucht . Zelfde roddel gaat over Stalin .quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:33 schreef tisauch het volgende:
[..]
Is dat zo? Dit is voor het eerst dat ik een dergelijk bericht lees.
Op die manier.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:46 schreef Casualty het volgende:
[..]
Het is dan ook slechts een (hardnekkig) gerucht . Zelfde roddel gaat over Stalin .
Vertel eens? Volgens Kershaw e.a. is dat namelijk een kul-verhaaltje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:29 schreef Lambiekje het volgende:
Hitler kwam uit Oostenrijk, wat weer grenst aan Italië en Tsjechië en Kroatië. Dus dat is niet zo heel gek.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 04:56 schreef Ainu het volgende:
Die 'genetische vingerafdruk' komt veel vaker voor in het zuiden: bij 25 procent van de Grieken en Sicilianen, en bij maar liefst 50 à 80 procent van de Noord-Afrikanen.
Als je ver genoeg teruggaat heeft iedereen wel een paar voorouders gemeen met Hitler.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:29 schreef Pool het volgende:
Het past wel in het beeld van Wilders, die als Indo zijn haar blondeert om lekker Hollands over te komen.
En van Dolf van de Kraaienpartij, die eigenlijk een merel is, maar zijn gele snavel zwart maakt met schoenpoets.
Nou ja niet eens echt in het geheim, Als je de arische trekken ( Blond haar, blauwe ogen, stevige bouw ) naast een foto van hitler legt is het vrij obviousquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:52 schreef Tamashii het volgende:
Misschien logisch, hij heeft toch niet zo'n fijne jeugd gehad? Misschien zette hij zich in het geheim af tegen zichzelf en zijn identiteit.
Hitler had wel blauwe ogen hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:27 schreef Ra-z het volgende:
[..]
[..]
Daar had je geen DNA onderzoek voor hoeven doen...
Precies. Niet echt schokkend nieuws.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:07 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Nou ja niet eens echt in het geheim, Als je de arische trekken ( Blond haar, blauwe ogen, stevige bouw ) naast een foto van hitler legt is het vrij obvious
Arisch is geen ras maar oorspronkelijk een benaming van indiaas ruitervolk van ver voor christus. De 19e eeuwse rassenleer was totaal fout ten opzichte van hoe moderne wetenschappers hiernaar kijken, Hitler was gezien geboorteplaats e.d. een Germaan. En die zijn niet allemaal blond net zoals je in Nederland kan zien of in duitsland etc. Ook Europeanen hebben DNA van lang geleden uit het midden-oosten en weet ik veel waar dus zwart haar kan zomaar opduiken, ook bij de familie Hitler.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hitler had wel blauwe ogen hoorMaar verder was het idd niet echt Arisch.
Dikke kul, ze weten niet helemaal zeker wie z'n opa was en een van de meest onwaarschijnlijke kansen was een Joodse man, mbt deze test als je maar ver genoeg terug in de tijd gaat zal je vast wel van veel iets zien.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:29 schreef Lambiekje het volgende:
Deze kant is wel opmerkelijk, Joods DNA zal je in Europa vast wel vaker zien, maar als je ver terug gaat en je ziet Noord-Afrikaans bloed dan wordt het misschien wel iets interessanter.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:07 schreef SeLang het volgende:
Dus eigenlijk was Hitler een soort Marokkaan.
Opzienbarend is dat Hitler tot de haplogroep 'E1b1b' blijkt te behoren, die weinig courant is in Duitsland en West-Europa.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:14 schreef DeParo het volgende:
Ik zie niet in waarom mijn post daar zogenaamd een tegenstelling van zou zijn.
Misschien kan je me dat nog eens uit gaan leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |