misschien post ie wel onde bsb, who ramadan cares?quote:
Oh nee hoor, maar jij zit de boel daar gewoon keihard te trollen en het hele topic in zn geheel (dus incl mijn reacties en die van anderen) gaat weer de foute kant op, vandaar.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:35 schreef emma1986 het volgende:
[..]
ah je wilt alleen maar je eigen mening horen....
trouwens familie van je?
[ afbeelding ]
wat denk je zelf?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar jij zit de boel daar gewoon keihard te trollen en het hele topic in zn geheel (dus incl mijn reacties en die van anderen) gaat weer de foute kant op, vandaar.
En moet ik er verder nog serieus op ingaan? Of ga je gewoon alvast je volgende kloonaccount aanmaken en kunnen we straks zwaaien naar deze?
Goed gezien. Zal even gaan bezemen daarquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
Even een tipje, het Friezin (25) verdacht van 4 babymoorden - deel 3. take two topic gaat weer een bepaalde kant uit, vorige topic is ook al helemaal verneukt door offtopic bekvechten tussen users onderling (en tbh; ook aan het gebrek aan moderatie), dus hou het ff in de gatenAnders zitten we straks aan het derde deel drie
![]()
En misschien een kloonscan voor die emma1986 ook geen overbodige luxe
Kan er nog wat aan deze propaganda gedaan worden?quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:09 schreef VancouverFan het volgende:
Lambiekje geeft er weer een eigen draai aan
Gratis cholesterolverlagers bij fastfood verplichten
Niks verplichten volgens het artikel, alleen aanbieden.
Is het trouwens normaal dat iemand even tussen neus en lippen door vergeleken wordt met een nazi (die op zijn minst joden, negers etc. haat cq. dood wil hebben)?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:35 schreef emma1986 het volgende:
[..]
ah je wilt alleen maar je eigen mening horen....
trouwens familie van je?
[ afbeelding ]
ja dat is normaal op fok! als je niet voldoet aan de eisen en dubbele moraal van linkschmensen. so be it. wij noemen ze weer landverraders, grijns.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is het trouwens normaal dat iemand even tussen neus en lippen door vergeleken wordt met een nazi (die op zijn minst joden, negers etc. haat cq. dood wil hebben)?
Wie is wij?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat is normaal op fok! als je niet voldoet aan de eisen en dubbele moraal van linkschmensen. so be it. wij noemen ze weer landverraders, grijns.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:46 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wie is wij?
Het clubje rechtse schreeuwerds? Geert zijn fanclub?
Dat heeft alleen helemaal niets met rechts of links te maken, is van een totaal andere ordequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat is normaal op fok! als je niet voldoet aan de eisen en dubbele moraal van linkschmensen. so be it. wij noemen ze weer landverraders, grijns.
Da's balen he!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:03 schreef zoalshetis het volgende:
Conducteur zwaar mishandeld door Marokkanen.
tt klopt niet.
want?quote:
onze 1 april! wat doe je?!quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:19 schreef Sjaakz het volgende:
Kan er een speciaal tagje komen voor topics met nieuwsartikelen die onjuist zijn, onwaarheden bevatten, of gewoon helemaal onzin zijn?
Lijkt me een stuk fijner dan sluiten (kan nog een leuke discussie opleveren), er wordt in zulke topics dan wellicht minder uitsluitend op de TT en OP gereageerd, en je hebt aan het einde van het jaar een interessant lijstje topics voor een nieuwe categorie in het jaaroverzicht.
[ONZ] of [LIE] ofzo?
Ontkennen is minder erg, jij wil gewoon nog een genocide, op zich is dat an sich al heel erg, maar je wilt dit ook voor de Palestijnen, dat is schandalig. Dat kun je gewoon niet roepen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:10 schreef vosss het volgende:
Waarom is dat als ik vragen mag? Ik bedoel ik ben hier toch zeker niet de holocaust aan het ontkennen of iets in die trend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |