FOK!users neigen over het algemeen wat naar rechts, dus ik denk van niet nee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:10 schreef fiveninetwo het volgende:
denk als er aan de lopende band conducteurs werden mishandeld door bejaarde blanke mannen er vast wel meer reacties waren geweest.. you think not?
Nee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:10 schreef fiveninetwo het volgende:
denk als er aan de lopende band conducteurs werden mishandeld door bejaarde blanke mannen er vast wel meer reacties waren geweest.. you think not?
Daarom moet het Israël-Palestina conflict zo snel mogelijk opgelost worden zodat de Koerden wat meer aandacht krijgenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:13 schreef Mylene het volgende:
Trieste zaak ja. Als Israël een Palestijn dood maakt is een topic ook zo vol. Als Turkije hetzelfde doet een Koerd krijg je hooguit 5 reacties.
Ja maar Israel is toch de root of all evil enzo?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:13 schreef Mylene het volgende:
Trieste zaak ja. Als Israël een Palestijn dood maakt is een topic ook zo vol. Als Turkije hetzelfde doet met een Koerd krijg je hooguit 5 reacties.
het woord van 2010? Ik ben ook gemarocrolled.quote:
ja heel jammer dat het zo moet gaan er wordt duidelijk met twee maten gemeten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:15 schreef Dubby het volgende:
Mensen bevestigen nou eenmaal graag het cliché en nog meer mensen vinden het heerlijk om op bepaalde groepen in te hakken wanneer ze misdaden plegen.
Ik vind een overval bij een juwelier toch wat lafjes wanneer de twee boerenzonen Hans en Tom de daders blijken te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |